Terve!
Pitemmän aikaa katsellut glk:ta ja nyt löytyi kriteereihin sopiva. Juuri ennen kaupantekoa autoon syttyi moottorin vikavalo ja kaikki suuttimet meni vaihtoon. Näissähän on om651 ja tunnettu tästä suutinongelmasta. Autoliike vaihdattaa mb osassa autoon suuttimet, mutta rupesin tässä pohtimaan, joko kone on entinen. Pelastaako suuttimien vaihto enää autoa? Joko rikkinäiset suuttimet olisi ehtinyt tehdä mäntään reijän vai vieläkö autosta voi saada luottopelin suuttimien vaihdolla. Autolla ajettu vähän reilu 300tkm, joka on kyllä mielestäni mersuksi vähän. Kertokaahan kokemuksia, joilla suutin vikaa on ollut om651 kanssa.
Glk ja om651, kannattaako?
-
- Sisäänajossa
-
- Mersumies
Re: Glk ja om651, kannattaako?
Syttyikö vikavalo koeajolla, vai mitä tarkoitat? Jos näin,niin todennäköisesti vika ollut jo aiemminkin ja ajettu viallisilla suuttimilla ja tämän vuoksi pistetty vaihtoon. Kertoo jotain aiemmasta omistajasta,jättäisin ostamatta.
Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
-
- Sisäänajossa
Auto siirrettiin toimipisteeltä toiselle ja sillä ajolla oli valo syttynyt. En siis itse ehtinyt edes autoa vielä koeajamaan.
Sen verran ikävä moottori että en ostaisi noilla kilometreillä jos suutinvikaa ollut.
Ainakin kannattaa hinta neuvotella silleen että saa toisen kattilan ostettua jos käy total shaden.
Ainakin kannattaa hinta neuvotella silleen että saa toisen kattilan ostettua jos käy total shaden.
Mahdollisesti mennyt vaihtoon, koska omistaja ei ole halunnut sijoittaa kymppejä testaamiseen (tai isoja summia korjaamiseen) vaan ajellut autolla varoen voimakkaita kiihdytyksiä ettei mene vikatilaan.
Tiedän erään mersumiehen joka haluaa aina uudempaa ja uudempaa mallia alle, ostaa autot paljon ajettuna ja sitten ei millään voi viedä korjaamolle kun tulee vikaa jota ei itse saa korjattua, kun se on niiiiin kallista. Tässä sitten saattaa käydä vaikka niin, että ajetaan kyllä kalliin näköisellä autolla, mutta sivusta katsojat eivät tiedä että jokainen voimakkaampi kiihdytys kyykkää menohalut eli minun mittakaavassa auto on täysi p*ska.
No, eipä täältä käsin tiedä miten sen GLK:n suutinmurheet ilmenee, paitsi tietysti mainittu vikavalo syttyy.
Varmistahan sitten jos kaupantekoon lähdet, että korjaamo saa hankkia siihen kunnolliset suuttimet, eikä käy niin kuin yleensä että asiakas tuo omat osat eli ebaysta tilatut "kunnostetut" suuttimet jotka ei toimi päivääkään oikein....
Tiedän erään mersumiehen joka haluaa aina uudempaa ja uudempaa mallia alle, ostaa autot paljon ajettuna ja sitten ei millään voi viedä korjaamolle kun tulee vikaa jota ei itse saa korjattua, kun se on niiiiin kallista. Tässä sitten saattaa käydä vaikka niin, että ajetaan kyllä kalliin näköisellä autolla, mutta sivusta katsojat eivät tiedä että jokainen voimakkaampi kiihdytys kyykkää menohalut eli minun mittakaavassa auto on täysi p*ska.
No, eipä täältä käsin tiedä miten sen GLK:n suutinmurheet ilmenee, paitsi tietysti mainittu vikavalo syttyy.
Varmistahan sitten jos kaupantekoon lähdet, että korjaamo saa hankkia siihen kunnolliset suuttimet, eikä käy niin kuin yleensä että asiakas tuo omat osat eli ebaysta tilatut "kunnostetut" suuttimet jotka ei toimi päivääkään oikein....
wiimax.fi