
W111 220 SEb - latomersun herätys ikiunesta?
Re: W111 220 SEb - latomersun herätys ikiunesta?
Mietin (kustannuspaineissa), että josko vaihtaisi taakse ensin tikissä olevat uudet kaasujouset (sis. tietty myös uudet kumiosat jne.) ja katsoisi (ehkä jopa mittaisi ennen vs. jälkeen) minkä verran stance muuttuu...? 

W111 220SEb 1965 entisöintiprojekti
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
- Rammstein69
- Mersumies
- Viestit: 711
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
Re: W111 220 SEb - latomersun herätys ikiunesta?
No mutta se kuulostaa hyvältä, eiköhän niillä pääse "jenkkilullamaisesta" stancesta eroon.


Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Re: W111 220 SEb - latomersun herätys ikiunesta?
Mitäs tälle laitteelle kuuluu nykyään?
203 cdi
123 200 d mr
+ n. 20 muuta mb autoa ja pari kontio-sisua
w115/123 osia coupesta farmariin-JATKUVASTI TARJOLLA
123 200 d mr
+ n. 20 muuta mb autoa ja pari kontio-sisua
w115/123 osia coupesta farmariin-JATKUVASTI TARJOLLA
Re: W111 220 SEb - latomersun herätys ikiunesta?
Hemmetin sateinen kesä ollut ja muutenkin kiirettä niin vähissä on ollut ajot... Mersut -tapahtumaan olisi tarkoitus kuitenkin ajella.
Erittäin vähän tän vuoden puolella tätä ropaillut, lamppujen kanssa hiukan huoltoa tein tässä kuussa. Eipä muuta...
Erittäin vähän tän vuoden puolella tätä ropaillut, lamppujen kanssa hiukan huoltoa tein tässä kuussa. Eipä muuta...
W111 220SEb 1965 entisöintiprojekti
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 1
- Liittynyt: To 28.03.2024 15:05
Re: W111 220 SEb - latomersun herätys ikiunesta?
Moro. Kävin tänään Jari Pohjan w111 220 Seb mersua ihailemassa. Minulla itsellä W113 230 SL, mutta siinä on 127.982 moottori. Jari kertoi että teikäläiseltä olisi korvausta vastaan mahdollista saada moottorin ns.Ohjekirja.
T:Petri Toivonen
Kolunkyläntie 227
34240 Kämmenniemi
0400-808071
T:Petri Toivonen
Kolunkyläntie 227
34240 Kämmenniemi
0400-808071
Re: W111 220 SEb - latomersun herätys ikiunesta?
Terve,
Onkos tässä mitään kerrottavaa edistystä tapahtunut?
Itsellä ajossa treen seudulla W111 Fintail vm64 josta ei ole tarkoitus tehdä museo kalua.
Pelleiltään kohtuullisen hyvä valitettavasti joskus runnottu konehuoneeseen OM615 diesel 4v manuaalilootalla ja lattia vaihteilla.
Tekniikka olisi menossa vaihtoon kunhan saadaan leimalle selvitettyä sopiva vaihtoehto joko OM606 tai OM648 laatikkona 722.6
Perä tuossa on ongelmallinen ja sen vaihtaminen on varmaan ensimmäisten joukossa. listalla myös jarrut ja ilma-alusta.
Se mihin aika ja raha riittää on sitten tarina erikseen.
Valitettavasti aikaa ei ole ja joudun teettämään jossain ulkona suurimman osan muutoksista joten unelmoidaan tämä kesä ajelemalla ja katsotaan mitä tuleva syksy ja talvi tuo tullessaan
Onkos tässä mitään kerrottavaa edistystä tapahtunut?
Itsellä ajossa treen seudulla W111 Fintail vm64 josta ei ole tarkoitus tehdä museo kalua.
Pelleiltään kohtuullisen hyvä valitettavasti joskus runnottu konehuoneeseen OM615 diesel 4v manuaalilootalla ja lattia vaihteilla.
Tekniikka olisi menossa vaihtoon kunhan saadaan leimalle selvitettyä sopiva vaihtoehto joko OM606 tai OM648 laatikkona 722.6
Perä tuossa on ongelmallinen ja sen vaihtaminen on varmaan ensimmäisten joukossa. listalla myös jarrut ja ilma-alusta.
Se mihin aika ja raha riittää on sitten tarina erikseen.
Valitettavasti aikaa ei ole ja joudun teettämään jossain ulkona suurimman osan muutoksista joten unelmoidaan tämä kesä ajelemalla ja katsotaan mitä tuleva syksy ja talvi tuo tullessaan
Re: W111 220 SEb - latomersun herätys ikiunesta?
Ei kannata mitään tehokasta moottoria linkkuperäiseen laittaa. Ajo-ominaisuudet ei yksinkertaisesti riitä.
C107 350 SLC -72 242tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65233
W123 300D -76 497tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
S123 300TDT autom -82 665tkm viewtopic.php?t=165053 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... 02#p792302
Fiat 600D -64 64tkm (MR) http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Neckar Autobianchi Panorama -65 95 tkm https://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?t=43903
Monark Monarped -61 9tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?f=140&t=66144
Norlett 5000 vm -7X ja Jönserad vm 9X http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
W123 300D -76 497tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
S123 300TDT autom -82 665tkm viewtopic.php?t=165053 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... 02#p792302
Fiat 600D -64 64tkm (MR) http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Neckar Autobianchi Panorama -65 95 tkm https://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?t=43903
Monark Monarped -61 9tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?f=140&t=66144
Norlett 5000 vm -7X ja Jönserad vm 9X http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
- Rammstein69
- Mersumies
- Viestit: 711
- Liittynyt: Ke 30.03.2005 16:50
- Paikkakunta: Humppila
Re: W111 220 SEb - latomersun herätys ikiunesta?
Camoon, elä ole noin masentava..

Eipä ole kaikissa tehokkaissa jenkeissäkään varsinaisesti mitään ajo-ominaisuuksia, mutta yllättävän hauskoja laitteita ovat silti..
Toki tuossa edellä mainitun hankaluuden perän suhteen ymmärrän, välityksiä ei noihin vakiokuoriin parempia saa.
M100-koneisen W109:n peräkin jää välitykseltään ulkomuistista johonkin 3,23 nurkille, joten sekään ei ole avain onneen. Vaikka toki vakiota parempi, mutta kovin ovat harvassa..
Wartburg 353W Tourist -88
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
W111, Rusty Twisted Frankenstein -62
Re: W111 220 SEb - latomersun herätys ikiunesta?
Juu löytyy tuollainen aikoinaan Vehollakin käytössä ollut n. 50 sivuinen käsikirja. Laitan yv:tä tuosta.topi05@luukku.com kirjoitti: ↑To 28.03.2024 15:17 Minulla itsellä W113 230 SL, mutta siinä on 127.982 moottori. Jari kertoi että teikäläiseltä olisi korvausta vastaan mahdollista saada moottorin ns.Ohjekirja.
@W111_TS Hyvin vähän on tämän mun W111:n kanssa tänä kesänä puuhailtu, onhan se kuitenkin ihan sellaisessa käyttökunnossa, leimalla se pitää nyt tosin käyttää (2v. välein koska ei museorekattu). On ollut sellainen akuutti pula ajasta kun oli 1.5 vuotta kestänyt työprojekti (nyt viimeisessä etapissaan...) ja siviilissä vähänkin ajan vienyt n. 1 vuoden (jo) kestänyt mökkiprojekti... Parempia aikoja siis odotellessa

Ne odottavat homma ovat kuitenkin enempi sellaista hifistelyä: olisi uudet kankaat ovien verhoiluun, ja sitten pitäisi sovitella vielä helman listat paikoilleen, maalauksen jäljistä reiätkin ovat ummessa, eikä ole kiva alkaa uutta peltiä puhkomaan..

Jos joku tarjoaisi hyvää C126 SEC:iä vaihdossa - voisin vaikka harkita(!)
W111 220SEb 1965 entisöintiprojekti
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
Re: W111 220 SEb - latomersun herätys ikiunesta?
Siipi käytetty äsken aurinkoisessa säässä määräaikaiskatsastuksesta - nyt on leimaa taas vuoteen 2026 asti
Sattui vielä oleen katsurikin mersumies, niin tiedän missä käyn vastedes... Tiesi mm. tämän heiluriperän ja muutakin nippelitietoa mitä ei keskiverto katsurilta löytyne... Hyvin katsoi kuitenkin läpi
Tuoreeltaan huomiot:
1. Uusi havainto: bensan siirtopumppu märkä pohjasta - olisiko tiiviste alkanut vuotaan? Tästä ainoa korjauskehotus..
2. Uusi havainto: vain muutama vuosi takaperin uusittu kytkimen letku on jo murtumassa niin ala- kuin yläpäästä! Voi kehveli miten laadutonta kumia nuo tarvikkeet... tähän ei käy mikää W110:n letku, eli liittimien vuoksi tämä on vaikea löydettävä. Voisi harkita käyntiä hydrauliikkafirmassa, josko ne sais niitattua noihin vanhoihin (uutuuttaan kiiltäviin!) liittimiin vain uuden letkun?
3. Uusi havainto: jarruputki mikä menee taakse, ottaa kiinni ohjausakselin niveleen - syytä siirtää ettei hankaa puhki!
4. Kuskin puolen olkatappi, arveli että puslat ovat tuossa väljät... ei laittanut vielä uusimaan, mutta kehoitti harkitsemaan laittamaan kummankin puolen kerralla. Eli vink sinne toiseen W111-ketjuun: tästä tuli (olkatapista) juuri minullekin "ajankohtaista"
Kaikki muuhan toimi hienosti, vaikken tehnyt ennen katsastusta muuta kuin tarkistin nesteet, valot ja kokeilin jarrut sekä pyyhkijät.
Eipä tuolle tosin nyt tullutkaan kuin muutama sata km sitten 2v. takaperin katsastuksen... ettei ne kulumaan ole päässeet.
Kun nyt tuli ajeltua pitkästä aikaa (ihmettelin miksei useimmin ole tullut sitä tehtyä - ehkä syynä sateinen kesä..?) niin nämä havainnot taas nousivat esille:
5. Öljynpaineet huolettaa (onko edessä alakerran laakerointi piakkoin?!) eli startissa on kyllä 3 kiloa mutta lämpimänä ajossa kierroksilla 2 kiloa ja mikä harmillisinta: tyhjäkäynnillä (tasainen) 0.5 kiloa, vain... Voisiko pienet vapinat ym. liittyä että tuolla olisi laakereissa väljää?
6. Tietyömaalla havaittua: ratin takaa kuuluu inhottava terävä naputus, täräysten myötä. Mikä siellä oikein voi hakata, ohjauspylvään yläpään sisällä...?
Tjaah, autoa kun pääsi katseleen altapäin, niin kyllähän sitä muutakin tekemistä taas "keksi"... hah, sitähän tää harrastaminen on.

Sattui vielä oleen katsurikin mersumies, niin tiedän missä käyn vastedes... Tiesi mm. tämän heiluriperän ja muutakin nippelitietoa mitä ei keskiverto katsurilta löytyne... Hyvin katsoi kuitenkin läpi

Tuoreeltaan huomiot:
1. Uusi havainto: bensan siirtopumppu märkä pohjasta - olisiko tiiviste alkanut vuotaan? Tästä ainoa korjauskehotus..
2. Uusi havainto: vain muutama vuosi takaperin uusittu kytkimen letku on jo murtumassa niin ala- kuin yläpäästä! Voi kehveli miten laadutonta kumia nuo tarvikkeet... tähän ei käy mikää W110:n letku, eli liittimien vuoksi tämä on vaikea löydettävä. Voisi harkita käyntiä hydrauliikkafirmassa, josko ne sais niitattua noihin vanhoihin (uutuuttaan kiiltäviin!) liittimiin vain uuden letkun?
3. Uusi havainto: jarruputki mikä menee taakse, ottaa kiinni ohjausakselin niveleen - syytä siirtää ettei hankaa puhki!
4. Kuskin puolen olkatappi, arveli että puslat ovat tuossa väljät... ei laittanut vielä uusimaan, mutta kehoitti harkitsemaan laittamaan kummankin puolen kerralla. Eli vink sinne toiseen W111-ketjuun: tästä tuli (olkatapista) juuri minullekin "ajankohtaista"

Kaikki muuhan toimi hienosti, vaikken tehnyt ennen katsastusta muuta kuin tarkistin nesteet, valot ja kokeilin jarrut sekä pyyhkijät.
Eipä tuolle tosin nyt tullutkaan kuin muutama sata km sitten 2v. takaperin katsastuksen... ettei ne kulumaan ole päässeet.
Kun nyt tuli ajeltua pitkästä aikaa (ihmettelin miksei useimmin ole tullut sitä tehtyä - ehkä syynä sateinen kesä..?) niin nämä havainnot taas nousivat esille:
5. Öljynpaineet huolettaa (onko edessä alakerran laakerointi piakkoin?!) eli startissa on kyllä 3 kiloa mutta lämpimänä ajossa kierroksilla 2 kiloa ja mikä harmillisinta: tyhjäkäynnillä (tasainen) 0.5 kiloa, vain... Voisiko pienet vapinat ym. liittyä että tuolla olisi laakereissa väljää?
6. Tietyömaalla havaittua: ratin takaa kuuluu inhottava terävä naputus, täräysten myötä. Mikä siellä oikein voi hakata, ohjauspylvään yläpään sisällä...?

Tjaah, autoa kun pääsi katseleen altapäin, niin kyllähän sitä muutakin tekemistä taas "keksi"... hah, sitähän tää harrastaminen on.
W111 220SEb 1965 entisöintiprojekti
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
Re: W111 220 SEb - latomersun herätys ikiunesta?
Kannattaa vähän katsella omia kuvia toisinaan, mähän tosiaan tappelin aiemmin jonkun verran tuon (tai mulla on näitä 2kpl) pumpun kanssa...
Ja itse asiassa silloinhan tilasin myös KL-varaosista uuden tuon o-rengas tiivisteen:

--> Taidanpa nyt ihan ensinnä vain varmistaa että o-rengas on varmasti oikeassa urassa, ja että alapuolen kansi ei ole löystynyt...
Pikanttina yksityiskohtana tuo kiilauran kiila jonka valmistin vanhasta Abloy-avaimesta

W111 220SEb 1965 entisöintiprojekti
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
- Juhani Halmeenmäki
- Mersumies
- Viestit: 1475
- Liittynyt: Ti 23.06.2015 21:57
- Paikkakunta: Varsinainen Suomi
- Viesti:
Re: W111 220 SEb - latomersun herätys ikiunesta?
Jos teetät letkun niin älä sano että tulee autoon, eivät yleensä tee jos tulee autoon...
Mikä ihmeen lankku, tässä puuta ole kuin sisustassa koristeena!
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
Re: W111 220 SEb - latomersun herätys ikiunesta?
Ei auta sanoa... eikä varsinkaan että tulee sellaiseen wanhaan mersuun..
Nonni, tuli sitten tarkastettua tuo siirtopumppu eilen sunnuntaina, taisi syypää vuotoon löytyä (ja se katselee peilistä
)
Eli jostain syystä siirtopumpun pohjan jokainen ruuvi meni jopa 1/2 kierrosta kireämpään.. Kiristäessä jopa vanhaa bensaa "tirisi" sieltä saumasta.
Muuta syytä kuin huolimattomuus en äkkiseltään keksinyt moiselle....
Samalla kun siellä lattialla jo loikoilin niin kiinnitin lopulta myös maalatun ja kunnostetun siirtopumpun suojuksen paikoilleen
Sehän on siis sellainen "peltilaatikko" mistä on yksi sivu auki. Auton pohjasta tulee kolme pultin päähän joihin kiinnittyy.

Nonni, tuli sitten tarkastettua tuo siirtopumppu eilen sunnuntaina, taisi syypää vuotoon löytyä (ja se katselee peilistä

Eli jostain syystä siirtopumpun pohjan jokainen ruuvi meni jopa 1/2 kierrosta kireämpään.. Kiristäessä jopa vanhaa bensaa "tirisi" sieltä saumasta.
Muuta syytä kuin huolimattomuus en äkkiseltään keksinyt moiselle....
Samalla kun siellä lattialla jo loikoilin niin kiinnitin lopulta myös maalatun ja kunnostetun siirtopumpun suojuksen paikoilleen

Sehän on siis sellainen "peltilaatikko" mistä on yksi sivu auki. Auton pohjasta tulee kolme pultin päähän joihin kiinnittyy.
W111 220SEb 1965 entisöintiprojekti
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
Re: W111 220 SEb - latomersun herätys ikiunesta?
Eilen kun oli poikkeuksellisen nätti päivä (19.9. ja lämmintä +19C
)... niin päätin että illalla pitää käydä vähän ajelemassa.
Kävinkin sitten, mutta 20-21 huitteilla oli jo kohtuu pimeää... Totesin jälleen että nuo "hehkulamput" eivät ole valoina niin huonot kuin voisi kuvitella
Tosin silloin kunnostusvaiheessa etsin näihin parhaat ajovalon heijastimet, kirkkaimmat lasit, ja toki uudet polttimot myös, joten sen nuo pitäisi antaa mitä speksit lupaa
Toi pitkien vaihto jalalla on näissä aika uniikki ominaisuus.. millos se hävis mersuista? W114/115 tais olla jo viiksellä vaihto?
No, tän lenkin puuhapiste tuli siitä, että aloin kuulostella tuota käyntiä taas: tyhjäkäynti ym. on varsin siistiä, mutta esim. kun tipauttaa vedosta moottorijarrutukselle niin aika helposti paukuttelee putkessa... samoin sellaiset "plop plop" äänet kuuluvat äänimaisemaan kiihdyttäessä. Onko sytkä vaan myöhäsellä vai ylipäätään tehoton sytytys...? Tai sitten, tätä ruiskuahan ei ole erityisesti säädetty, rikkaallahan nämä tuppaa olemaan useimmiten - ennemmin kuin laihalla.
Vivustot on säädetty "ohjeen mukaan" (mutta ilman tarkkoja mittalaitteita).

Kävinkin sitten, mutta 20-21 huitteilla oli jo kohtuu pimeää... Totesin jälleen että nuo "hehkulamput" eivät ole valoina niin huonot kuin voisi kuvitella


No, tän lenkin puuhapiste tuli siitä, että aloin kuulostella tuota käyntiä taas: tyhjäkäynti ym. on varsin siistiä, mutta esim. kun tipauttaa vedosta moottorijarrutukselle niin aika helposti paukuttelee putkessa... samoin sellaiset "plop plop" äänet kuuluvat äänimaisemaan kiihdyttäessä. Onko sytkä vaan myöhäsellä vai ylipäätään tehoton sytytys...? Tai sitten, tätä ruiskuahan ei ole erityisesti säädetty, rikkaallahan nämä tuppaa olemaan useimmiten - ennemmin kuin laihalla.

W111 220SEb 1965 entisöintiprojekti
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
W110 190Dc 1964 lähti toiselle harrastajalle
---
Aiemmin: W108 280S, W115 220D, W123 240D, ...
Re: W111 220 SEb - latomersun herätys ikiunesta?
Täällä edelleen siippari telakalla ei ole ehtinyt kasaamaan kuskin kulmaa ehtisi ennen lumia vielä katsastaa.Zac kirjoitti: ↑Pe 20.09.2024 13:26 Eilen kun oli poikkeuksellisen nätti päivä (19.9. ja lämmintä +19C)... niin päätin että illalla pitää käydä vähän ajelemassa.
Kävinkin sitten, mutta 20-21 huitteilla oli jo kohtuu pimeää... Totesin jälleen että nuo "hehkulamput" eivät ole valoina niin huonot kuin voisi kuvitellaTosin silloin kunnostusvaiheessa etsin näihin parhaat ajovalon heijastimet, kirkkaimmat lasit, ja toki uudet polttimot myös, joten sen nuo pitäisi antaa mitä speksit lupaa
Toi pitkien vaihto jalalla on näissä aika uniikki ominaisuus.. millos se hävis mersuista? W114/115 tais olla jo viiksellä vaihto?
No, tän lenkin puuhapiste tuli siitä, että aloin kuulostella tuota käyntiä taas: tyhjäkäynti ym. on varsin siistiä, mutta esim. kun tipauttaa vedosta moottorijarrutukselle niin aika helposti paukuttelee putkessa... samoin sellaiset "plop plop" äänet kuuluvat äänimaisemaan kiihdyttäessä. Onko sytkä vaan myöhäsellä vai ylipäätään tehoton sytytys...? Tai sitten, tätä ruiskuahan ei ole erityisesti säädetty, rikkaallahan nämä tuppaa olemaan useimmiten - ennemmin kuin laihalla.Vivustot on säädetty "ohjeen mukaan" (mutta ilman tarkkoja mittalaitteita).
Mulla jännä ominaisuus kanssa vaikkakin kaasari käy tosi siististi vetää jne mutta moottorijarrulla meinaa pötpötellä putkeen välillä. Tytär sanoi kyytissä ollessaan isi mersulla pääsi ruspu ku tultiin risteykseen.
Muuten minulta voisi nyt sattuneesta syystä löytyä yhdet ylimääräiset holkit olkatappiin.
Tuo jalkavaihto pitkissä on ihan mukava itte ainakin tykkään ja minusta yksi spessu ominaisuus on tuo portaaton alku puhaltimen nopeudelle säädössä!!!! Ihmettelin ensin onko katkaisin rikki kun näin paljon naksauksen jälkeen löysää mutta sitten hoksasin ,että naks syttyi valot siihen "paneeliin" ja kun vähän kierti lisää hurina lähti voimistuun ja sitten naks seuraava nopeus.
W211 200cdi ex (738thkm)
W126 280S 1982 ex
W111 220S 1965
W124 200d ja 300td ex
S211 220cdi ex
W126 280S 1982 ex
W111 220S 1965
W124 200d ja 300td ex
S211 220cdi ex
- Juhani Halmeenmäki
- Mersumies
- Viestit: 1475
- Liittynyt: Ti 23.06.2015 21:57
- Paikkakunta: Varsinainen Suomi
- Viesti:
Re: W111 220 SEb - latomersun herätys ikiunesta?
60+luvulla pitkien jalkavaihto oli hyvin yleistä.
Mikä ihmeen lankku, tässä puuta ole kuin sisustassa koristeena!
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...