270 CDI paineensäätimen ja railpaineanturin vaihto
270 CDI paineensäätimen ja railpaineanturin vaihto
Mitä tulee huomioida näitä osia vaihtaessa että nämä saa turvallisesti vaihdettua? Molemmathan siis samassa putkessa kiinni ja helposti pois otettavissa. Olen ymmärtänyt että paine järjestelmässä on melkoinen, joten kun osat vaihdan, miten saan paineen pois? Jostakin luin että jos autoa seisottaa 24h niin painetta ei pitäisi olla. Pitääkö paikkaansa?
Re: 270 CDI paineensäätimen ja railpaineanturin vaihto
Paine laskee kyllä kun lähdet noita avaamaan, mutta jos haluat varmistua ettei ole painetta niin ota yksi suutinputki pois aluksi.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 71
- Liittynyt: La 09.03.2013 17:52
- Paikkakunta: Pohjois Pohjanmaa
Re: 270 CDI paineensäätimen ja railpaineanturin vaihto
Riittää kuin avaa suutin putken liitin putki liitintä rail putkesta .. itse vaihtanut yön yli seisonnan jälkeen ko. Osia mitään sen kummemmin ylimääräisiä availematta
w220 400cdi 01 & w210 270cdi 01& w210 270cdi 02 ollut....nyt w211 270 cdi & w212 350cdi 4matik
Re: 270 CDI paineensäätimen ja railpaineanturin vaihto
Kiitos vastauksista.
Re: 270 CDI paineensäätimen ja railpaineanturin vaihto
Ei ainakaan näihin vanhoihin cdi-moottoreihin jää mitään painetta polttoainejärjestelmään sammutettuna. Kyllähän ne linjat on täynnä polttoainetta mutta ei ne sieltä suihkua paineella minnekään
S204 220cdi -08
ex S203 200cdi -01
ex S211 280cdi -07
ex S203 200cdi -01
ex S211 280cdi -07
Re: 270 CDI paineensäätimen ja railpaineanturin vaihto
Lähteekö auto miten herkästi käyntiin näiden vaihtamisen jälkeen vai meneekö sahaamiseksi ja niin hankalaksi että akun saa tyhjäksi?
Re: 270 CDI paineensäätimen ja railpaineanturin vaihto
Riippuu aivan autosta ja moottorista, "270cdi" ei riitä kertomaan.
wiimax.fi
Re: 270 CDI paineensäätimen ja railpaineanturin vaihto
Siirtopumpun ylempi putki irti ja starttausta kunnes tulee polttoainetta, sitten painaa liittimen paikoilleen lopettamatta starttaamista - > lähtee
wiimax.fi