Tämä on asiallinen peli. Olispa varaa ja tiloja. Hinta sinänsä ok, mutta jos olisin ostamassa niin menisi silti yli oman budjetin.
Jos itselle tulisi niin vaihtaisin Pentat pois ensimmäisenä. Ei sovi 2.sarjan Secciin, ei ainakaan mustana. Samoin tuon orkkis AMG tasonsäädön kunnostaisin. Sellaisen operaationhan oli eräs foorumilainen tässä tänä vuonna teettänytkin Saksassa, joten onnistuu kyllä. 040 mustaa väriä tässä kovasti kehutaan, mutta itse pidän sitä enemmän miinuksena kuin plussana. Paljon paljon mielummin ottaisin metallivärissä, vaikka siinä tavallisen tylsässä 199:ssä. Euroopassa liikkuisi varmaan melko joutuisasti tuohon rahaan, mutta kuten edellä mainittu niin tällä hetkellä taitaa olla porukka hieman rahapulassa, eikä ainakaan extempore ostajia ilmaannu. Ei tahdo liikkua edes pienemmät myytävät, saati autot.
Tämä on asiallinen peli. Olispa varaa ja tiloja. Hinta sinänsä ok, mutta jos olisin ostamassa niin menisi silti yli oman budjetin.
Jos itselle tulisi niin vaihtaisin Pentat pois ensimmäisenä. Ei sovi 2.sarjan Secciin, ei ainakaan mustana. Samoin tuon orkkis AMG tasonsäädön kunnostaisin. Sellaisen operaationhan oli eräs foorumilainen tässä tänä vuonna teettänytkin Saksassa, joten onnistuu kyllä. 040 mustaa väriä tässä kovasti kehutaan, mutta itse pidän sitä enemmän miinuksena kuin plussana. Paljon paljon mielummin ottaisin metallivärissä, vaikka siinä tavallisen tylsässä 199:ssä. Euroopassa liikkuisi varmaan melko joutuisasti tuohon rahaan, mutta kuten edellä mainittu niin tällä hetkellä taitaa olla porukka hieman rahapulassa, eikä ainakaan extempore ostajia ilmaannu. Ei tahdo liikkua edes pienemmät myytävät, saati autot.
Musta on kyllä c126:een juuri oikea väri, mutta edellyttää kylläkin, että maalipinta on kunnossa ja puhdas. Jollain hailulla värillä SEC lähinnä pyytelee anteeksi olemassaoloaan.
Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
Tämä on asiallinen peli. Olispa varaa ja tiloja. Hinta sinänsä ok, mutta jos olisin ostamassa niin menisi silti yli oman budjetin.
Jos itselle tulisi niin vaihtaisin Pentat pois ensimmäisenä. Ei sovi 2.sarjan Secciin, ei ainakaan mustana. Samoin tuon orkkis AMG tasonsäädön kunnostaisin. Sellaisen operaationhan oli eräs foorumilainen tässä tänä vuonna teettänytkin Saksassa, joten onnistuu kyllä. 040 mustaa väriä tässä kovasti kehutaan, mutta itse pidän sitä enemmän miinuksena kuin plussana. Paljon paljon mielummin ottaisin metallivärissä, vaikka siinä tavallisen tylsässä 199:ssä. Euroopassa liikkuisi varmaan melko joutuisasti tuohon rahaan, mutta kuten edellä mainittu niin tällä hetkellä taitaa olla porukka hieman rahapulassa, eikä ainakaan extempore ostajia ilmaannu. Ei tahdo liikkua edes pienemmät myytävät, saati autot.
Musta on kyllä c126:een juuri oikea väri, mutta edellyttää kylläkin, että maalipinta on kunnossa ja puhdas. Jollain hailulla värillä SEC lähinnä pyytelee anteeksi olemassaoloaan.
Musta kyllä, mutta metallimusta on omastamielesta hienompi ja huomattavasti helpompi ylläpitää.
Hyvän oloinen SEC. Halutuimmalla moottorilla, AMG-alustalla ja hyvällä historialla. Vielä jos kori on yhtä hyvässä kunnossa kuin mitä päältä näyttää, niin pyynti on hyvin kohdallaan.
Väristä ja vanteista olen samaa mieltä kuin EVO X. Omassa autossani on lienee tuo sama alusta, kunnostutin iskarit talvella Saksassa, joten alkuperäiset iskarit saa kyllä takaisin paikoilleen.
Instagram @hptalli
500 SEC ’85
944 Turbo ’88
740i '94
S8 V10 quattro ’08
200 quattro 20V ’90 naftaliinissa, odottaa parempia aikoja
siistin oloinen S124, perinteinen tarratuuninki sportline tosin tämäkin
Voisi tietysti edes matot putsata ennen kuvausta. Jätesäkit laseissa on
Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
Sharedoc kirjoitti: ↑Ke 07.08.2024 13:00
Ilmoituksessa ei mainita että on museokatsastettu, joten tuuninki on ihan ok.
Jätesäkit laseissa ei ole missään autossa ok.
Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
Tämä on asiallinen peli. Olispa varaa ja tiloja. Hinta sinänsä ok, mutta jos olisin ostamassa niin menisi silti yli oman budjetin.
Jos itselle tulisi niin vaihtaisin Pentat pois ensimmäisenä. Ei sovi 2.sarjan Secciin, ei ainakaan mustana. Samoin tuon orkkis AMG tasonsäädön kunnostaisin. Sellaisen operaationhan oli eräs foorumilainen tässä tänä vuonna teettänytkin Saksassa, joten onnistuu kyllä. 040 mustaa väriä tässä kovasti kehutaan, mutta itse pidän sitä enemmän miinuksena kuin plussana. Paljon paljon mielummin ottaisin metallivärissä, vaikka siinä tavallisen tylsässä 199:ssä. Euroopassa liikkuisi varmaan melko joutuisasti tuohon rahaan, mutta kuten edellä mainittu niin tällä hetkellä taitaa olla porukka hieman rahapulassa, eikä ainakaan extempore ostajia ilmaannu. Ei tahdo liikkua edes pienemmät myytävät, saati autot.
Niin se vaan näkyy kuitenkin liikahtaneen. Vähän kuumotteli tämä helmi, mutta eipähän onneksi tarvitse sen enempää miettiä.
Tämä on asiallinen peli. Olispa varaa ja tiloja. Hinta sinänsä ok, mutta jos olisin ostamassa niin menisi silti yli oman budjetin.
Jos itselle tulisi niin vaihtaisin Pentat pois ensimmäisenä. Ei sovi 2.sarjan Secciin, ei ainakaan mustana. Samoin tuon orkkis AMG tasonsäädön kunnostaisin. Sellaisen operaationhan oli eräs foorumilainen tässä tänä vuonna teettänytkin Saksassa, joten onnistuu kyllä. 040 mustaa väriä tässä kovasti kehutaan, mutta itse pidän sitä enemmän miinuksena kuin plussana. Paljon paljon mielummin ottaisin metallivärissä, vaikka siinä tavallisen tylsässä 199:ssä. Euroopassa liikkuisi varmaan melko joutuisasti tuohon rahaan, mutta kuten edellä mainittu niin tällä hetkellä taitaa olla porukka hieman rahapulassa, eikä ainakaan extempore ostajia ilmaannu. Ei tahdo liikkua edes pienemmät myytävät, saati autot.
Niin se vaan näkyy kuitenkin liikahtaneen. Vähän kuumotteli tämä helmi, mutta eipähän onneksi tarvitse sen enempää miettiä.
Jollakin oli tilillä painetta
Täs on ollut nyt muutama todella herkullinen 560 SEC myynnissä Euroopassa. Hinnat on olleet 19-27k välissä ja kaikki on lähteneet viimeistään viikon sisällä, suurin osa parissa päivässä. Ruotsissa oli oikein helmien helmi tossa keväällä, mutta eipä siinä kerenny kissaa sanoa.
Ihan mielenkiinnolla seurailen mihin tuo päättyy maanantaina.
Ja niin se vaan oma ex Corvettekin meni noin 2kk jälkeen kaupaksi, viimeinen pyynti oli 47.5k. En tiedä sit millainen oli toteutunut kauppa. Ehkä tämä harrasteautojen markkina tässä alkaa viriämään.
2022 EQS 580 YXT-702
1981 380 SL CNR-130
Ex:
1985 190 E 2.0 BYV-237
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
2015 C 200 KTK-911
1989 300 SEL BMM-141
1994 E 320 Coupe OEI-850
Ihan mielenkiinnolla seurailen mihin tuo päättyy maanantaina.
Ja niin se vaan oma ex Corvettekin meni noin 2kk jälkeen kaupaksi, viimeinen pyynti oli 47.5k. En tiedä sit millainen oli toteutunut kauppa. Ehkä tämä harrasteautojen markkina tässä alkaa viriämään.
Hieno on, ja vielä toistaisksi kohtuuhintainen. Tuo jos olisi widebody niin oltaisin yhtä etunumeroa isommissa hinnoissa.
Kyllä, ja voisi sanoa myös että neliventtiilikannellisen hintoihin. Tätä yksilöähän kannusti huutamaan että oli yhden omistajan auto, täysin dokumentoitu, tietysti entisöity ja hyvältä diileriltä eli Curatedilta.
Joku voisi ajatella että jos tämä tuli ihan ajoautoksi, niin 2-venttiilikannella se on parempi siinä hommassa kuin neliventtiilikannellinen olisi ollut, koska ilmeisesti neliventtiilikannet on hauraampia.
2022 EQS 580 YXT-702
1981 380 SL CNR-130
Ex:
1985 190 E 2.0 BYV-237
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
2015 C 200 KTK-911
1989 300 SEL BMM-141
1994 E 320 Coupe OEI-850
Vähän kyllä ihmetyttää tuo, että nettiautossa pyyntihinta 25t€ ja sitten kuitenkin myydään huutokaupalla 15t€:llä.
Jos itse olisin ollut moista ostamassa ja olisi 15t€ käytettävissä, niin olisin sivuuttanut suoraan tuon nettiauton ilmoituksen perusteella kun itse pitäisin 15t€ tarjousta vittuiluna ja myyjän ajan hukkaamisena.
Mutta nähtävästi nykyään kannattaa tehdä vähän rohkeampia tarjouksia.
Tää oli mielenkiintoinen SEC. Pidin 25 vähän kovana, mutta 14 on kyllä melko edullinen. En tiedä sitten miksei tuossa lue tarjous hyksytty vaan myyty, liekö jatkettu kaupantekoa huutajan kanssa. No oli miten oli, huvittavinta on että kuvissa autossa takavanteet on edessä näyttää suhteellisen dorkalta
Tämä on asiallinen peli. Olispa varaa ja tiloja. Hinta sinänsä ok, mutta jos olisin ostamassa niin menisi silti yli oman budjetin.
Jos itselle tulisi niin vaihtaisin Pentat pois ensimmäisenä. Ei sovi 2.sarjan Secciin, ei ainakaan mustana. Samoin tuon orkkis AMG tasonsäädön kunnostaisin. Sellaisen operaationhan oli eräs foorumilainen tässä tänä vuonna teettänytkin Saksassa, joten onnistuu kyllä. 040 mustaa väriä tässä kovasti kehutaan, mutta itse pidän sitä enemmän miinuksena kuin plussana. Paljon paljon mielummin ottaisin metallivärissä, vaikka siinä tavallisen tylsässä 199:ssä. Euroopassa liikkuisi varmaan melko joutuisasti tuohon rahaan, mutta kuten edellä mainittu niin tällä hetkellä taitaa olla porukka hieman rahapulassa, eikä ainakaan extempore ostajia ilmaannu. Ei tahdo liikkua edes pienemmät myytävät, saati autot.
Musta on kyllä c126:een juuri oikea väri, mutta edellyttää kylläkin, että maalipinta on kunnossa ja puhdas. Jollain hailulla värillä SEC lähinnä pyytelee anteeksi olemassaoloaan.
Musta kyllä, mutta metallimusta on omastamielesta hienompi ja huomattavasti helpompi ylläpitää.
Juu kyllä tämä kuumotteli ostamista, hinnan puolesta ajattelin, että, ehtii ostokarkeloihin, kun tulee veneilemästä, no väärässä olin. Kuvagalleriassa pisti silmään toki muutama pienellä vaivalla korjattavissa oleva nyanssi, kuten keltapassivoitujen osien maalaaminen, eikä passivointi, mutta se nyt ei ole iso asia korjata.
Mikäli ostaja on foorumilainen, niin yv:llä tavoittaa minut, jos on myyntihalukkuutta. Ostohaluja on edelleen.
---
MB S580eL 4matic 2022
MB E200 Cabrio 2020
MB 560SL 1986
MB-AMG:n moottorilla Aston Martin Vantage 2021
Muut harrasteet
Alpine A110 GT Legende nro: 030/300 2021
Chevrolet Corvette Roadster 1971, matching numbers
Ferrari 296 GTB 2024, Rosso Magma
Fiat 500 1970
Jos meinbenz.de -hinnastoja on uskominen, niin ei ole voinut olla eikä ole voinut valita listalta. Vakiovaruste "Mexico Diversity Cassette electronic Vollstereo Kurier MKU" ja maksullisena lisävarusteena saatavana "Mexico Compact Disc electronic Vollstereo Kurier LMKU". Siitäpä tuli Mieleen, että lienee aika harvinainen tuollainen Mexicon CD-versio
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Niin joo ja mitä tulee tuohon Ove's Garagen valkoiseen SECciiin, niin näyttää hienolta, ainakin tällaiselle henkilölle, joka ei tuota mallia tarkemmin tunne. Mutta ei olisi lainkaan hullumpi idea laittaa myynti-ilmoitukseen näkyviin rekisteritunnusta. Tai runkonumeroa tai varustelistaa, niin siitäpä luultavasti voisi äkkiä varmistaa varusteiden täsmäämisen. Itse pitäisin sitä aika tärkeänä juttuna, jos olisin tuon hintaluokan harrasteautoa hankkimassa, ja kun tällaisessa autossa tuo hinta varmasti merkittäviltä osin perustuu siihen, että auto on alkuperäistä vastaavassa kunnossa.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09