W212 facelift perä roikkuu matalemmalla kuin keula (Rautajouset)

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
ForKor
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

W212 facelift perä roikkuu matalemmalla kuin keula (Rautajouset)

Viesti Kirjoittaja ForKor »

W212 facelift 220 CDI Vm 2014 ei AirMatic vaan rautajouset.

Mistä saattaisi johtua että auton perä roikkuu matalemmalla kuin keula. Huomaa selvästi kuinka auton keula on matalammalla kuin keula. Autoon on asennettu AMG varustelupaketti että voisiko johtua siitä. Sen tarkemmin asiaa ei ole tutkittu mikä voisi olla vikana, sillä itse myyjäliikekkään ei tiennyt että mikä vika/ominaisuus se voisi olla.

Auto muuten hyvässä kunnossa eikä vaikuta ajettavuuteen.
Eemelicdi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Re: W212 facelift perä roikkuu matalemmalla kuin keula (Rautajouset)

Viesti Kirjoittaja Eemelicdi »

Ei sen nyt huomattavasti alempana pitäisi olla. Onko alkuperäiset jouset? Itse huomasin nyt keväällä renkaita vaihtaessa että takajouset kummaltakin puolelta poikki. Ei ole kuin puoli kierrosta eli en ole ajossa huomannut. Itsellä kanssa sedani sport jousilla.
Käyttis: W212FL 250CDI
Harraste: C215 M113k
ForKor
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Eemelicdi kirjoitti: Ti 04.06.2024 06:24 Ei sen nyt huomattavasti alempana pitäisi olla. Onko alkuperäiset jouset? Itse huomasin nyt keväällä renkaita vaihtaessa että takajouset kummaltakin puolelta poikki. Ei ole kuin puoli kierrosta eli en ole ajossa huomannut. Itsellä kanssa sedani sport jousilla.
Ei tietoa onko alkuperäiset, mutta voisi olettaa että on sillä autolla on ajettu vasta 142tkm. Pitääpä itseassa tarkistaa että olisiko siellä jouset poikki.
Nurmituomas
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Nurmituomas »

voi olla myös se että kun noissa on useamman korkuisia alustoja alunperin, niin jos ne jouset on olleet poikki aiemmin ja ne on vaihdettu ja laitettu matalamman mallin jouset sinne, Esim avantgarde ja elegance on eri korkuisia vähän tietääkseni.
W212 E350cdi
ForKor
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Nurmituomas kirjoitti: Ti 04.06.2024 13:48 voi olla myös se että kun noissa on useamman korkuisia alustoja alunperin, niin jos ne jouset on olleet poikki aiemmin ja ne on vaihdettu ja laitettu matalamman mallin jouset sinne, Esim avantgarde ja elegance on eri korkuisia vähän tietääkseni.
Tuota olen itsekkin miettinyt että ne voisi olla jossain vaiheessa vaihdettu ja epähuomiossa laitettu väärät tai sitten vaihdettu uus pakka eteen muttei taakse
Vastaa Viestiin