Startti pitäs 200deehen vaihtaa ja alemman pultin sai räikällä kohtuu kivuttomasti irti mutta ylempi on aika kovasti kiinni. Koitin ylempää yläkautta lenkillä kun, ei räikällä saanu alhaalta niin räikän umpinaisella päällä missä ”12kulma hylsy” niin pyörähti vähäsen mutta, edelleen 17mm hylsy tiivis kyseiseen pulttiin. Pitääkö laatikon kannake irroittaa että saa järkevästi räikällä startin riti?
Jos on kokemuksia kertokaa ihmeessä. Parhaat asentajat on aina sohvalla niin ei neuvot kinnosta jos ei ole kokemusta asiasta tai oikeasti tärkeitä vinkkejä. Tämmönen tiistai
sen verran kommentoin että olen ottanut startin irti vaihdelaatikon vaihdon yhteydessä mutta asiaa helpotti kun oli noi kannakkeet pois tieltä ja koko moottori+vaihdelaatikko-pakettia sai kallistettua alaspäin montussa työskennellessä.
Oletko koittanut yläkautta noihin pultteihin niin että otat ilmanputsarinkotelon irti? Tuttava vaihtoi "yläkautta" tuon startin tällä tavalla.
Oletan että olet jossain montussa tai auto on pukin varassa ja sieltä välistä availet alakautta noita pultteja?
Laatikonkannakkeen oon ottanu jo pois ja sekä ylä että ala kautta on yritetty irrottaa mutta ei oikeen tohon ylempään pulttiin pääse käsiks millään työkaluyhistelmällä