Sumu kirjoitti:Porastiko kylmästi vaan reiän plugille?
Juu...toki kannattaa varmistaa, ettei takana ole mitään piuhoja, tms., ettei tule lisäremonttia
Olen ollut paikkaan tyytyväinen jo sijainnin takia, mutta tuossa pistoke ei juurikaan erotu, kun on mustassa alustassa kiinni ja pysyy siinä kuin paska junttilan seinässä, eikä heilu ja taivu mihinkään.
Talvea varten pitäis kärähtäneen Defan letkulämppärin tilalle asentaa uusi tilalle. Tuo nykynen on se vanhempi versio lämppäristä ja siksi varmaan palanutkin. Onkos tietoa minkäs kokosella letkuhalkasijalla oleva Ptc-lämppärin ostan tilalle? Lämppärihän on siinä moottorin etupuolella oikeassa alanurkassa Defan oletus asennuspaikassa. Siksi kiinnostaa tuo letkun halkaisija kun Motonetissä lämppäri asennusrojuineen (nämähän mulla on jo paikallaan) 219€ ja pelkkää Ptc-lämppäriä näyttäs muualta saavan alle 100€.
Webastokin autosta löytyy, mutta tulee ajettua aika paljon lyhyttä matkaa töihin/kotiin, joten siksi letkulämmitin+sisälämppäri+akkulaturi yhdistelmä, niin saapahan rauhassa lämmetä auto työpaikan pihalla riittävän kauan
Autohan tosiaan on -13 Om651 250 4matic automaatti
S205 350e -17
Ex: W212 250cdi A 4matic AMG-sport -13
Ex: S204 200cdi A AMG-sport -10
Ex: W204 200cdi A AMG-sport -09
vikavito2 kirjoitti: ↑La 03.12.2016 21:01
Onkohan kukaan asentanut w212 e200cgi dlue effiency vm.2010 säteilylämmitintä, en sitten millään löytänyt sille paikkaa öljypohjasta vaikka kuinka tähtäsin
.
V6 dieseliin ei taida olla helposti asennettavia säteilylämmittimiä tarjolla, millään valmistajalla?
Mikähän mulla meni pieleen. OM 651 jossa kärähtänyt Defan normi letkulämppäri. Vaihdatin uuden joka paloi suunnilleen samantien. Silmämääräisesti letkulinjaukset vaikuttais olevan kunnossa mutta jotenkaanhan ei oo neste kiertänyt.. Autossa rest ja e 220 cdi bluetech vm 16. Kiva ois saada lasimoottoria esilämmitettyä..
Onko vastus asennettu pystyyn? Onko oikeassa letkussa? Kuuluu olla jäähdyttimeltä vesipumpulle menevässä. Tehdasasennuksessa letkussa on kunnon koukku alaspäin että vastus on mahdollisimman alhaalla. Ylipitkällä lämmitykselläkin saa vastuksen palamaan.