Auton vaihto dieseliin olisi nyt ajankohtainen ja varteenotettavana ehdokkaana olisi w204 farmari-mersu vm 2008.
Tuo ko.yksilö on 123000 ajettu ja mallia 200 cdi eli tuo 136 hv laite.
1-omistaja ollut ja täydellinen merkkiliikkeen huoltohistoria.
Varustelutasona on business elegance ja mitään ylimääräistä ei edellinen omistaja ole lisävarustelistalta ruksaillut.
Niin ja manuaalivaihteinen.
Jos peruslähtökohtana on se että hinta (tai no,oikeammin väliraha) on kohdallaan onko tuo teidän tietäjien mielestä hyvä ostos minulle ottaen huomioon seuraavat seikat:
-tärkein asia on luotettavuus ja se että auton pitoon menisi perushuoltojen jälkeen mahdollisimman vähän rahaa
Mitään isoa vääjäämättä edessä olevaa tyyppivikaa ei saa olla, tyyliin jakopääongelmat tai muut mitkä aihettavat täystuhon tai muuten tuhansien eurojen kustannukset. Poltin näppini pahasti avensiksen d4d kansivian kanssa (jatkettu takuu 200 tkm asti,arvatkaa kenellä oli 210 tkm ajettu kun kansi porsi, kustannukset 100% omaan piikkiin,ei auttanut vaikka olin teettänyt auton JOKAISEN huollon merkkiliikkeessä)
- varusteilla ei ole minulle mitään merkitystä, ainoastaan vakkari ja ilmastointi on oltava ja ne tuosta löytyy. Se mitä materiaalia vaikkapa ratti on tai millaista kangasta penkit on yhdentekevää.
Eli lähinnä haen tässä vastausta että tuleeko paha mieli

Mutta sen mitä tätä foorumia selailin vakuutuin täällä olevasta tiedon määrästä ja kiitän avustanne ja vastauksista jo etukäteen!