Bongasin hienon auton eilen Itä-Tähdessä ja se on myytävänä Kotkassa. 154 t ajettu C240 automaatti, siis M112 koneella. Hp 4900 euroa.
Hopea, harma stoff verhoilu, mielestäni siinä oli ilmastointi mutta kattoluukku ainakin. Tuotu Saksasta jossain välissä ja ollut viimeimmin harrastekäytössä kesäisin. Oli todella siisti eikä ollut yhtään ruosteessa. Kai tähän uskaltaa laittaa numeron, jos joku haluaa kysellä: o4o viisseittemä o 83 26. Voisin yrittää laittaa kännykkästä tähän pari kuvaa.
Ainakin jos vertaa yleiseen hintatasoon, tosin ei ole kuvia sisutuksesta (ja muualtakaan jos haluaisi museoida). Ajokausi näillä on sen verran lyhyt että ei kai enää mene vararikkoon vaikka ei olekaan museoitu, ja museoiduissa on sitten kalliimmat osakaskot noin yleisesti.
Siinä saisi kaksi kärpästä yhdellä huudolla, karavaanariksi ja museoautoilijaksi kerta rysäyksellä.
Tuolla tekniikalla voi olla melkoisen varma, että on letkassa aina ensimmäisenä.
- Katossa olevan ilmastointilaitteen toimivuutta ei testattu
- Trumatic lämmityksen toimivuutta ei myöskään ole testattu
Miksi ei voi vaan kertoa, että kumpikaan ei toimi ?
Ajatteleeko myyjä, että löytyy ostajaksi joka typerys elättelee toiveita, että nuo sitten kokeiltaessa toimivat iloisena yllätyksenä ?
Astetta vielä pöljempään päin siitä tavallisesta "ilmastointi vaatii täytön"
- Katossa olevan ilmastointilaitteen toimivuutta ei testattu
- Trumatic lämmityksen toimivuutta ei myöskään ole testattu
Miksi ei voi vaan kertoa, että kumpikaan ei toimi ?
Ajatteleeko myyjä, että löytyy ostajaksi joka typerys elättelee toiveita, että nuo sitten kokeiltaessa toimivat iloisena yllätyksenä ?
Astetta vielä pöljempään päin siitä tavallisesta "ilmastointi vaatii täytön"
Näin on. Se ”ilmastointi vaatii täytön”-fraasi on varmasti 100% totta. Arvoitukseksi jää sitten mitä kaikkea muuta pitää tehdä.
Sen sijaan ”toimivuutta ei ole testattu” on jo lähtökohtaisesti 100% paskapuhetta. Vai onko olemassa myyjää, ainakaan yksityistä, joka ei ole painanut jotakin nappia kokeillakseen toimiiko jokin härveli vai ei?
Karel
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco”
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
- Katossa olevan ilmastointilaitteen toimivuutta ei testattu
- Trumatic lämmityksen toimivuutta ei myöskään ole testattu
Miksi ei voi vaan kertoa, että kumpikaan ei toimi ?
Ajatteleeko myyjä, että löytyy ostajaksi joka typerys elättelee toiveita, että nuo sitten kokeiltaessa toimivat iloisena yllätyksenä ?
Astetta vielä pöljempään päin siitä tavallisesta "ilmastointi vaatii täytön"
Näin on. Se ”ilmastointi vaatii täytön”-fraasi on varmasti 100% totta. Arvoitukseksi jää sitten mitä kaikkea muuta pitää tehdä.
Sen sijaan ”toimivuutta ei ole testattu” on jo lähtökohtaisesti 100% paskapuhetta. Vai onko olemassa myyjää, ainakaan yksityistä, joka ei ole painanut jotakin nappia kokeillakseen toimiiko jokin härveli vai ei?
Tuo tullut "asiakaspalautuksena" huutokaupat.comille, niin melkoisella varmuudella vaan laittaneet suoraan myyntiin ilman hintavarausta ja jokainen tarjotkoon sen verran kuin haluaa.
Macc kirjoitti: ↑Pe 11.08.2023 22:25
Siinä saisi kaksi kärpästä yhdellä huudolla, karavaanariksi ja museoautoilijaksi kerta rysäyksellä.
Tuolla tekniikalla voi olla melkoisen varma, että on letkassa aina ensimmäisenä.
Tunnen henkilön jolta tuo auto lähti tänä kesänä eteenpäin usean vuoden omistuksen jälkeen. Kävin sitä myös katsomassa kun tarjottiin ostettavaksi mutta jostain syystä en nyt innostunut kun pientä korjausvelkaa oli melko tavalla ja ulkonäkö mielestäni tärvelty maalaamalla ylitse väärällä värillä.
G320 kurz '96, 300SL-24 '92, 300CE ´90, 190E '88 MR
hezekiel kirjoitti: ↑Ti 15.08.2023 09:19
Tunnen henkilön jolta tuo auto lähti tänä kesänä eteenpäin usean vuoden omistuksen jälkeen. Kävin sitä myös katsomassa kun tarjottiin ostettavaksi mutta jostain syystä en nyt innostunut kun pientä korjausvelkaa oli melko tavalla ja ulkonäkö mielestäni tärvelty maalaamalla ylitse väärällä värillä.
En kysynyt hintaa kun päätin etten ota autoa projektiksi itselleni. Luultavasti paljon vähemmän kuin nyt huutokaupassa. Se ilmastointi ei muuten ole mikään kompressorikylmälaite vaan 80-luvun vettä haihduttava "swamp cooler". Flekti piti ainakin hitonmoista rätinää, vesipumpusta ei tietoa.
G320 kurz '96, 300SL-24 '92, 300CE ´90, 190E '88 MR
^ Tommoset koodit siinä on, tiiä sitten, että mitä se käytännössä on. Ja lasketaanko, että undershields on mitään panssarointia, lienee tulkinnanvarainen kysymys.
481 UNDERSHIELDS
882 INTERIOR SAFEGUARD
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Nozki kirjoitti: ↑To 24.08.2023 19:27
^ Tommoset koodit siinä on, tiiä sitten, että mitä se käytännössä on. Ja lasketaanko, että undershields on mitään panssarointia, lienee tulkinnanvarainen kysymys.
481 UNDERSHIELDS
882 INTERIOR SAFEGUARD
Eikös tuo 481 ole öljypohjan suojalevy ja 882 sisätutka
Nozki kirjoitti: ↑To 24.08.2023 22:53
Ehkäpä myyjä on arvellut, että interior safeguard on joku fyysinen suojaus.
Tai sekoittanut guardiin, eikös se ole niiden uusien panssaroitujen ässämersujen englanninkielinen nimitys...
Oli miten oli, 3480€ oli vasarahinta, jos meni hintavarauksen yli niin lienee kulujen jälkeen ostajalle n. 3700€ auto... Vaikuttaa kalliilta, kun on 360tkm ajettu, airmatic ja lasinnostimet rikki ja ripustuksista kanssa mitälie kun kolisee. Ja koko auto muutenkin täysi kysymysmerkki. Nettiautossa näkyy tommosia ässiä ihan ehjänäkin alle 10k€ pyynnillä mittarilukema alkaen kakkosella. Näinköhän tossa pääsee omilleen verrattuna siihen että ois ostanut vaan ehjän.
2022 EQS 580 YXT-702
1981 380 SL CNR-130
1985 190 E 2.0 BYV-237
Ex:
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
1994 E 320 Coupe OEI-850
Pontus kirjoitti: ↑Su 27.08.2023 21:46
Yli puolet enemmän mitä saksassa noista pyydetään.
Saksasta saa 60 000 eurolla melkein kolme W111-peruscoupéta tai vaikka avomallisen W111:n tai todella hyväkuntoisen W111-coupén V8-moottorilla. Suomesta sillä muka saisi karvalakkimallin, jossa on poikkeuksellisen huonokuntoiset puskurit, epäsiisti sisusta (penkit tosin OK), ratti halki 38 kohdasta, peräkoukkuviritys ja kaupan päälle joku pakoputkikäpistely. Joku tuossa ei nyt tosiaan täsmää. Ei kohtuullinen maalipinta sentään lähes 50 000 eurolla auton hintaa nosta.
Vai olisiko todellinen hinta jotain muuta, ja tuolla 59 900 euron hintapyynnöllä vain yritetään pitää renkaanpotkijat loitolla?
-D
Speed kills, but it also makes you very fast. 114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Luultavasti ovat ihan tosissaan. Hakemassa huomiota siis. Aivan sama käykö tuo maskotti kaupaksi vai ei. Bonarina joku optimisti voi vielä kuvitella tehneensä elämänsä kaupat kun parinkympin tarjous sitten lopulta hyväksytään.
Karel
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco”
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
Meinaatko Hage että kun 1972 loppui mustat?
Tuo museoitu ja sillä varmaan haettu noi M-alkuiset ja mustalla pohjalla.
Peruslinttaa taas tarjolla= keskikonsolin sötöstely itteä häiritsee ja vaihdettu penkkien paikat edessä, näkyy käsinojan reiät kuskinpenkissä.
Helmalistojen ja kylkilistojen alapuolella näyttää olevan tehtävää, ja jousitus myös väsähtynyt.
Hinta oikeassa otsikossa mutta olisi jo mennyt jos olis hintaa hienommassa kunnossa.
tyko h kirjoitti: ↑Ke 30.08.2023 19:36
Meinaatko Hage että kun 1972 loppui mustat?
Tuo museoitu ja sillä varmaan haettu noi M-alkuiset ja mustalla pohjalla.
Peruslinttaa taas tarjolla= keskikonsolin sötöstely itteä häiritsee ja vaihdettu penkkien paikat edessä, näkyy käsinojan reiät kuskinpenkissä.
Helmalistojen ja kylkilistojen alapuolella näyttää olevan tehtävää, ja jousitus myös väsähtynyt.
Hinta oikeassa otsikossa mutta olisi jo mennyt jos olis hintaa hienommassa kunnossa.
Väri vaan niin plääh...
Kyllä sitä juu sitä tarkotin, jännä vaan että saanut kaksinumeroisen kilvet kun tuossa pitäis olla kolme. Tuo penkkien vaihto oli hyvä huomio, multa meni kokonaan ohi.
Kyljissä en näe vikaa (huonot silmät ja kuvat liian kaukaa otettu ) ja jos jousitus 50 vuodessa vähän painuu alas niin se suotakoon
Ulkoväristä samaa mieltä, tuo sininen melkein yhtä kamala kuin valkoinen ja hellelfenbein sen kaikkine johdannaisineen.
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."