w201 m103 projekti
w201 m103 projekti
Tosiaan tekeillä w201 m103 turbo, Kone saatu jo narrattua pois ja johtosarjaa saatu karsittua, Kylmästi vaan napsin sivuleikkureilla piuhoja poikki mitkä eculle menivät ja kyllähän se sieltä erkaantuikin, Alkoi vaan epäillyksen siemen itämään päässä kun autossa abs jarrut että liittykö ne jotenkin ecuun ? Vai onko niiden ohjaus täysin omassa purkissaan ? Ainakin yj releeltä lähti muutamakin piuha eculle ja muutama absien johtosarjan nippuun , Entä meneekö mittarin antureita ecun kautta ? Ainakin vedenlämpö taisi jäädä mut sen enempää niitä en tunnistanut kun ei tullut merkattua mitenkään. Myös pyöreä napainen vikakoodin luku pistoke jäi omalle paikalleen kun ei johtoja mennyt eculle siitä mikä hieman ihmetyttää. Tulipahan ainakin turistua taas mutta jos joku viisampi joka samaa on käynyt läpi osaisi valaista asiassa niin olis kiva Ja kyseessähän siis 1.8 4v manuaali tehtaalta ja maxxecun moottorin ohjaus ostoslistalla. Ehkä tänne voisi enemmänkin päivitellä projektin kuulumisia mutta aika peukalo tämän sivuston suhteen
Viimeksi muokannut Blunkke, Ma 27.11.2023 23:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 2
- Liittynyt: Ma 25.07.2022 23:26
Re: w201 m103 turbo
Morjesta! Ei mahda mennä ecun kautta abseihin liittyviä piuhoja. Yj releeltä mahtaa kumminkin mennä jonkun näköistä virtaa abs pumpulle? Päivittele ihmeessä turbotus hommia!
Re: w201 m103 turbo
Tossakun tutkin niin yj releen heräte taitaa tulla eculta. Ei muuta ilmeisesti, tilasinkin jo alfamerin korjausoppaan että saa perus sähkökaaviot Mitenkä tänne saa kuvia lisättyä ? Autosta ittessään voisin kuvia laittaa ja moottorista mikä nyt ei niin kuvattavassa kunnossa ole mitä nyt tasopinta hiottu ja sylinterit oottelee ylikoon mäntiä. Lensun H-veivit, uudet laakerit ja Tarkistettu ja kiillotetuilla kauloilla oleva kampiakseli odottelee paikalleen pääsyä Kori ittessään tarkotus tehdä nyt talven aikana kuntoon, alustaan onkin jo powerflexin puslat ja 2.6 tenavan 27mm vakaaja ostettuna kun hyvään diiliin sain. Koppa tuleekin sitten bemarin marrakesh brownilla ja ehkä mahdollisesti evo2 kori sarjalla tai perus amg puskurit jne. Cossun korisarja olis ihanne mutta ei taida oikeen misssää niitä olla
Re: w201 m103 turbo
Pari kuvaa autosta ennen totaalista räjäyttämistä
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: w201 m103 turbo
Mahtaakohan kuvat edes näkyä Kuiteskin moottori saatu pois ja johtosarjaa on purettu ja saatu eriteltyä ecu pois, näkee sitten toimiiko mikään enään. Akun laitin paikalleen ja kyllähän ne valot,vilkut, puhallin yms toimi niinkun kuuluukin. Bensa pumppu ei lähtenyt surisemaan mutta se ei ongelma ole kun taitaa tulla erillisellä ohjauksella muutenkin. ABSien valo ainakin syttyi mittaristossa joten luulis ainakin ohjainboksin saavan virtaa eli lieneekö nekin toimii. Kait sitä vois jotain pientä turista mitä autoon on ideoitu vaikka jotain taisin aikasemmin jo mainita.
Elikkäs mitä nyt tähän asti päätettyä.
Moottoriin ostettu jo uudet laakerit ja lensun 145mm h-veivit ja arp pultit. Sylinterit porataan 89mm vesisyöpymän takia. Kansi näillänäkymin tulee pysymään suht vakiona mitänyt uudelleen rakennettuna tasopinnat hiottuna yms, ehkä seetit järkevämpään kulmaan ja joku nokka jos sattuu löytymään. Athenan kansi pahvilla ja arp pulteilla. holsetin hx40 superi ja pakosarja tehdään itse, imusarjan ehkä teetän tai tilaan te motorsportilta mikä on kyllä aika suolasen hintainen, maxxecu sportti jne jne, Bensa puolesta en osaa sanoa viellä muutakun että etanolilla auto ei tule käymään koska lähin pistooli on 60km päässä bemarim s5d-xxx aski kyytipojaksi.
korista käydään pohja läpi ja vaihdetaan suosiolla ainakin apparin puolen helma kun missä milloinkin reikiä, myös akkukotelon pohja täytyy tehdä uusiksi ja muutamia muitakin paikkoja oli ruostehommien osalta. Massoja en ala raapimaan kaikkia pois koska pohjalevyn osalta aivan ok kuntoinen. Takakelkka,tukivarret yms puhalletaan ja maalataan raskaskalusto maalilla ja puslitetaan strongflexin uretaaneilla. 2.6l tenavan 27mm etuvakaaja löytyykin jo ja puslat, 300-24v etu jarrut, ehkä jonkun väyrysen isot taka jarrut (?) K-sportin alusta jne
Sisusta pysyy orkkiksena, tarkotus saada jopa vakio mittaristo pelaamaan nopeusmittaristo mukaan lukien ja saksanmaalta onkin jo myyjä tiedossa keneltä saa sopu hintaan pitkän keskikonsolin kunhan rahatilanne antais hieman löysää Jotkut kuppi penkit olisi mukava lisä jotka voisinkin sitten verhoilla tolla orkkis kankaalla mutta on sen verta siistit ja ehjät penkit nuo vakiotkin että voi olla et niillä mennään.
Mutta tosiaan nyt syksyn aikana tarkotus laittaa koppa grilliin ja talven aikana saada auto jopa rullaavaksi. Ehkä jopa saada maalattua ja väriksihän tulee bemarin marrakesh brown
Tulipahan jotain nyt kerrottua, Tarkotus ei ole hutikoiden rakennella vaan ajan kanssa ja laatu osilla. Jos vähääkään kiinnostaa mersujen bensa turbot niin voishan sitä päivitellä enemmänkin, itselle uutta asiaa ja yksi opintojen taival on mutta eiköhän siitä hyvä tule kun tekee vaan
Elikkäs mitä nyt tähän asti päätettyä.
Moottoriin ostettu jo uudet laakerit ja lensun 145mm h-veivit ja arp pultit. Sylinterit porataan 89mm vesisyöpymän takia. Kansi näillänäkymin tulee pysymään suht vakiona mitänyt uudelleen rakennettuna tasopinnat hiottuna yms, ehkä seetit järkevämpään kulmaan ja joku nokka jos sattuu löytymään. Athenan kansi pahvilla ja arp pulteilla. holsetin hx40 superi ja pakosarja tehdään itse, imusarjan ehkä teetän tai tilaan te motorsportilta mikä on kyllä aika suolasen hintainen, maxxecu sportti jne jne, Bensa puolesta en osaa sanoa viellä muutakun että etanolilla auto ei tule käymään koska lähin pistooli on 60km päässä bemarim s5d-xxx aski kyytipojaksi.
korista käydään pohja läpi ja vaihdetaan suosiolla ainakin apparin puolen helma kun missä milloinkin reikiä, myös akkukotelon pohja täytyy tehdä uusiksi ja muutamia muitakin paikkoja oli ruostehommien osalta. Massoja en ala raapimaan kaikkia pois koska pohjalevyn osalta aivan ok kuntoinen. Takakelkka,tukivarret yms puhalletaan ja maalataan raskaskalusto maalilla ja puslitetaan strongflexin uretaaneilla. 2.6l tenavan 27mm etuvakaaja löytyykin jo ja puslat, 300-24v etu jarrut, ehkä jonkun väyrysen isot taka jarrut (?) K-sportin alusta jne
Sisusta pysyy orkkiksena, tarkotus saada jopa vakio mittaristo pelaamaan nopeusmittaristo mukaan lukien ja saksanmaalta onkin jo myyjä tiedossa keneltä saa sopu hintaan pitkän keskikonsolin kunhan rahatilanne antais hieman löysää Jotkut kuppi penkit olisi mukava lisä jotka voisinkin sitten verhoilla tolla orkkis kankaalla mutta on sen verta siistit ja ehjät penkit nuo vakiotkin että voi olla et niillä mennään.
Mutta tosiaan nyt syksyn aikana tarkotus laittaa koppa grilliin ja talven aikana saada auto jopa rullaavaksi. Ehkä jopa saada maalattua ja väriksihän tulee bemarin marrakesh brown
Tulipahan jotain nyt kerrottua, Tarkotus ei ole hutikoiden rakennella vaan ajan kanssa ja laatu osilla. Jos vähääkään kiinnostaa mersujen bensa turbot niin voishan sitä päivitellä enemmänkin, itselle uutta asiaa ja yksi opintojen taival on mutta eiköhän siitä hyvä tule kun tekee vaan
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 242
- Liittynyt: Su 07.10.2012 11:53
Re: w201 m103 turbo
Onko pelkästään kannen taso höylätty vai lohkonki. Ja jos lohkoki nii kai jakopäänkoppa meni samas
tierän vähä kaikesta kaikkea mutta lopuksi en tierä mistää mitää
Re: w201 m103 turbo
Lohko on tasohiottu, kantta ei oo edes aloteltu viellä kun tarkotus olikin vaan saada alakerta kasaan ensin ja myöhemmin tehdä moottoria loppuun, Jakopään kopassahan on vaan kuminen tiiviste eli ei tarvetta sitä tasohiottaapinpinkarva kirjoitti: ↑To 17.08.2023 16:58 Onko pelkästään kannen taso höylätty vai lohkonki. Ja jos lohkoki nii kai jakopäänkoppa meni samas
Re: w201 m103 turbo
Nyt on alfamerin kirja saapunut ja tuuria kun ei tunnu olevan niin eikös ainoasta kaaviosta mistä on hyötyä niin puutu osa tulostus virheen takia. Mahtaiskohan jostain netistä löytää viellä kunnon kaaviot ? Sais hiukan selviteltyä johtoja paremmin...
Re: w201 m103 turbo
Voisin vilkaista omasta kirjasta oisko parempi, mikä sivu kyseessä? Eikös bemarin zf gs-6 loota olisi parempi, niin olisi myös ylivaihde. Tossa s5d on suora vitonen ja ilmeisesti ei niin kestävä laatikko muutenkaan.
Mä aloittelen myös w201 projektia, m104 vapaastihengittävänä menossa keulille ja bemarin laatikkoa myös suunnittelen
Re: w201 m103 turbo
Kaavio 2, toisteks ensimmäinen kun kirjasta kattoo. Sivua en nyt muista s5d tulee sen takia ettei tartte alkaa tunnelia muokkaamaan, Pikku zf meni muttei tullut pois kun koneen kanssa ja toisinpäin Kyllä sen s5d pitäisi kestää sen 600hp heittämällä myös ja helpottaa hommia jos tarvii laatikkoa pudotella pois joskus ja koen sen ylivaihteen vähän ylinmääräseksi kun ei mitään matka ajoa tuu harrastettua muutakun käyttiksellä Jos alkaa tuntumaan ettei laatikko kestä niin pistetään sitten isompaa, luulen kyllä että perässä ja vetareissa tulee olemaan enemmän ongelmia kestävyyden suhteen. Eine puol miljoona ajetut asdit mitään parhaita kuitenkaan ole Voiko tästä sun projektista lukea jostain ? Tuo vapari m104 kuullostaa ihan mielenkiintoselta vai onko ihan vakiona menossa pellin allehennse kirjoitti: ↑Ti 22.08.2023 15:24Voisin vilkaista omasta kirjasta oisko parempi, mikä sivu kyseessä? Eikös bemarin zf gs-6 loota olisi parempi, niin olisi myös ylivaihde. Tossa s5d on suora vitonen ja ilmeisesti ei niin kestävä laatikko muutenkaan.
Mä aloittelen myös w201 projektia, m104 vapaastihengittävänä menossa keulille ja bemarin laatikkoa myös suunnittelen
Re: w201 m103 turbo
Ja huono onni seuraa jälleen, Ylikoon mäntiä ei nyt saatu koska myyjä oli hukannut yhden. Onneksi ei lohkoa tullut vietyä porautettavaksi etukäteen... lähistöltä löyty uusi lohko 300SEL:listä peräisin ja erona siinä on ainakin että pyttyjen väliset vesi urat puuttuu ja muutenkin vesikanavat isommat vanha lohko on m103.980 ja tämä uusi olisi m103.981 eli uudempi ainakin valu merkintöjen perusteella. Pitäis käydä kattomassa kunto ja napata mukaan muttei tohdi oikeen aikataulut täsmätä.. Samalla täytyy uudet männät hommata koska nuo mitkä iteltä löytyy on venttiilien hakkaamat ja ilmeisesti jotain hyppinyt muutenkin mäntien päällä Rakennetaan nyt yks kone kunnolla ja jos joskus löytyy ylikoon männät niin voi tuon vanhan lohkon hyödyntää vaikka stroker koneeksi Nyt täytyis kopasta saada sulakerasia irti ja johdot sivuun että saa konehuoneen pestyä, sen jälkeen mersu talliin ja korigrillin tekoon
Re: w201 m103 turbo
Miten ihmeessä voi hukata männä???
Kyllä osia pyörii nurkissa mutta tiedän tarkalleen missä kaikki tärkeimmät osat on kuten männät ja veivit.
Kyllä osia pyörii nurkissa mutta tiedän tarkalleen missä kaikki tärkeimmät osat on kuten männät ja veivit.
Re: w201 m103 turbo
Vilkaisen tänään illasta onko parempi kaavio, ja hyvä tietää kun ei itselläkään aikomusta muokata tunneliaBlunkke kirjoitti: ↑Ke 23.08.2023 00:16Kaavio 2, toisteks ensimmäinen kun kirjasta kattoo. Sivua en nyt muista s5d tulee sen takia ettei tartte alkaa tunnelia muokkaamaan, Pikku zf meni muttei tullut pois kun koneen kanssa ja toisinpäin Kyllä sen s5d pitäisi kestää sen 600hp heittämällä myös ja helpottaa hommia jos tarvii laatikkoa pudotella pois joskus ja koen sen ylivaihteen vähän ylinmääräseksi kun ei mitään matka ajoa tuu harrastettua muutakun käyttiksellä Jos alkaa tuntumaan ettei laatikko kestä niin pistetään sitten isompaa, luulen kyllä että perässä ja vetareissa tulee olemaan enemmän ongelmia kestävyyden suhteen. Eine puol miljoona ajetut asdit mitään parhaita kuitenkaan ole Voiko tästä sun projektista lukea jostain ? Tuo vapari m104 kuullostaa ihan mielenkiintoselta vai onko ihan vakiona menossa pellin allehennse kirjoitti: ↑Ti 22.08.2023 15:24Voisin vilkaista omasta kirjasta oisko parempi, mikä sivu kyseessä? Eikös bemarin zf gs-6 loota olisi parempi, niin olisi myös ylivaihde. Tossa s5d on suora vitonen ja ilmeisesti ei niin kestävä laatikko muutenkaan.
Mä aloittelen myös w201 projektia, m104 vapaastihengittävänä menossa keulille ja bemarin laatikkoa myös suunnittelen
Eli zf haaveista täytyy varmaan luopua kun haluan sen ylivaihteen. Hieman viriä ois tulossa, kannen porttaus, läppärungot ja jyrkemmät nokat ois suunnitelmissa. Ei tuu mihinkään kirjoiteltua mutta tänne voisi kertomuksen raapustaa kunhan saa projektin kunnolla käyntiin.
Re: w201 m103 turbo
Ei muutakun raapustelemaan, mielenkiintosta olisi seurata miten saat vaparina tehoa ulos ja toimiiko kuinka hyvinhennse kirjoitti: ↑Ke 23.08.2023 10:59Vilkaisen tänään illasta onko parempi kaavio, ja hyvä tietää kun ei itselläkään aikomusta muokata tunneliaBlunkke kirjoitti: ↑Ke 23.08.2023 00:16Kaavio 2, toisteks ensimmäinen kun kirjasta kattoo. Sivua en nyt muista s5d tulee sen takia ettei tartte alkaa tunnelia muokkaamaan, Pikku zf meni muttei tullut pois kun koneen kanssa ja toisinpäin Kyllä sen s5d pitäisi kestää sen 600hp heittämällä myös ja helpottaa hommia jos tarvii laatikkoa pudotella pois joskus ja koen sen ylivaihteen vähän ylinmääräseksi kun ei mitään matka ajoa tuu harrastettua muutakun käyttiksellä Jos alkaa tuntumaan ettei laatikko kestä niin pistetään sitten isompaa, luulen kyllä että perässä ja vetareissa tulee olemaan enemmän ongelmia kestävyyden suhteen. Eine puol miljoona ajetut asdit mitään parhaita kuitenkaan ole Voiko tästä sun projektista lukea jostain ? Tuo vapari m104 kuullostaa ihan mielenkiintoselta vai onko ihan vakiona menossa pellin allehennse kirjoitti: ↑Ti 22.08.2023 15:24Voisin vilkaista omasta kirjasta oisko parempi, mikä sivu kyseessä? Eikös bemarin zf gs-6 loota olisi parempi, niin olisi myös ylivaihde. Tossa s5d on suora vitonen ja ilmeisesti ei niin kestävä laatikko muutenkaan.
Mä aloittelen myös w201 projektia, m104 vapaastihengittävänä menossa keulille ja bemarin laatikkoa myös suunnittelen
Eli zf haaveista täytyy varmaan luopua kun haluan sen ylivaihteen. Hieman viriä ois tulossa, kannen porttaus, läppärungot ja jyrkemmät nokat ois suunnitelmissa. Ei tuu mihinkään kirjoiteltua mutta tänne voisi kertomuksen raapustaa kunhan saa projektin kunnolla käyntiin.
Re: w201 m103 turbo
Tulipahan revittyä sulakerasia irti ja samalla kaikki muut paitsi abs johtosarja, yllättävän kivuttomasti lähti. Kaverilta sain jotain sataman liuotin pesuainetta ja kyllähä se paska lähti aika hyvin Harmi ettei mitään tietoa mitä liuotinta oli mutta päätä särkee ja henkeen ottaa kun sitä tuonne suihki
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: w201 m103 turbo
Siitäpä kaaviota
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: w201 m103 turbo
Hyvin näkyy tulevan puhdasta, noiden teollisten liemien kanssa pitää käyttää kunnollista maskia.
Re: w201 m103 turbo
Saksan tuonnit vierekkäin
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: w201 m103 turbo
Minä purin ecun käytännössä kaikkinensa pois. Mittasin sillon 15 piirin, mihin tulee ja lähteekö ecusta eteenpäin. Olisko just yj- releelle menny syttyvirta ecusta. Yhistin ne yhteen ja siitä maxxecun 15 virrat. EZL boks on paikoillaan, siihen tulee se rpm anturin piuha, sitten se pistoke jossa on virta, maa ja se rpm mittarin karva. Toki saahan sen alkuperäsen rpm mittarin maxxecullakin toimimaan.
Re: w201 m103 turbo
näyttäs yj releen 15 navasta ainakin lähtevän piuha eculle kaavion mukaan. EZL boksi lens jo kedolle ni täytyy vaan kehitellä maxceculla kiekka pelaamaanJuhoL kirjoitti: ↑Pe 25.08.2023 16:43 Minä purin ecun käytännössä kaikkinensa pois. Mittasin sillon 15 piirin, mihin tulee ja lähteekö ecusta eteenpäin. Olisko just yj- releelle menny syttyvirta ecusta. Yhistin ne yhteen ja siitä maxxecun 15 virrat. EZL boks on paikoillaan, siihen tulee se rpm anturin piuha, sitten se pistoke jossa on virta, maa ja se rpm mittarin karva. Toki saahan sen alkuperäsen rpm mittarin maxxecullakin toimimaan.
Re: w201 m103 turbo
korjataampas hiukan, polttoainepumpun 15 navalta lähtee, kyseisessä kaaviossa taida olla edes yj relettäBlunkke kirjoitti: ↑Pe 25.08.2023 16:58näyttäs yj releen 15 navasta ainakin lähtevän piuha eculle kaavion mukaan. EZL boksi lens jo kedolle ni täytyy vaan kehitellä maxceculla kiekka pelaamaanJuhoL kirjoitti: ↑Pe 25.08.2023 16:43 Minä purin ecun käytännössä kaikkinensa pois. Mittasin sillon 15 piirin, mihin tulee ja lähteekö ecusta eteenpäin. Olisko just yj- releelle menny syttyvirta ecusta. Yhistin ne yhteen ja siitä maxxecun 15 virrat. EZL boks on paikoillaan, siihen tulee se rpm anturin piuha, sitten se pistoke jossa on virta, maa ja se rpm mittarin karva. Toki saahan sen alkuperäsen rpm mittarin maxxecullakin toimimaan.
Re: w201 m103 turbo
no eihän tästä nyt mitään mahda tulla, kyseinen 300sellin lohko olikin 2.6l ... Rekkarillakin näky että on m103.981 mutta joku ilmeisesti vaihtanut koneen joskus pienempään syystä X ? Elikkkä tilanne on nyt seuraava, Tallissa makaa veivit, uudet laakerit ja kampiakseli tarkastettujen ja kiillotettujen kaulojen kanssa. Eli jos jollain on myydä tai jonkun foorumilaisen tutulla on myydä m103 huom 3l lohko eli m103.98X koodilla tai vaihtoehtoisesti Ylikoon männät vaikka 0,50mm korjauskoolla eli 89mm niin olen enemmän kuin kiinnostunut. Koitetaan nyt saada moottoria nippuun vaikka tuntuu vastustelevan aikalaillaBlunkke kirjoitti: ↑Ke 23.08.2023 00:29 Ja huono onni seuraa jälleen, Ylikoon mäntiä ei nyt saatu koska myyjä oli hukannut yhden. Onneksi ei lohkoa tullut vietyä porautettavaksi etukäteen... lähistöltä löyty uusi lohko 300SEL:listä peräisin ja erona siinä on ainakin että pyttyjen väliset vesi urat puuttuu ja muutenkin vesikanavat isommat vanha lohko on m103.980 ja tämä uusi olisi m103.981 eli uudempi ainakin valu merkintöjen perusteella. Pitäis käydä kattomassa kunto ja napata mukaan muttei tohdi oikeen aikataulut täsmätä.. Samalla täytyy uudet männät hommata koska nuo mitkä iteltä löytyy on venttiilien hakkaamat ja ilmeisesti jotain hyppinyt muutenkin mäntien päällä Rakennetaan nyt yks kone kunnolla ja jos joskus löytyy ylikoon männät niin voi tuon vanhan lohkon hyödyntää vaikka stroker koneeksi Nyt täytyis kopasta saada sulakerasia irti ja johdot sivuun että saa konehuoneen pestyä, sen jälkeen mersu talliin ja korigrillin tekoon
Re: w201 m103 turbo
tenava saatu sisälle, seuraavaks alkaa alustan ja sisustan purkaminen. Alustan osat saakin suoraan kiikuttaa puhallettavaksi ja maalattavaksi kun puslat ja etuvakaajakin löytyy jo Jospa sais vielä lähi tulevaisuudessa tehtyä sen kori grillin niin pääsee pohjasta hietsailemaan ruosteet veks/ edellisten omistajien leima paikat. Viellä pitäs saada johonkin survottua kaikki nykyinen ja tuleva irto osa, Osa saa kyllä mennä ulko ruokintaan katoksen alle. Sähkölaitteet, tiivisteet ja sisustan osat jää tallin nurkkaan odottelemaan
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: w201 m103 turbo
Tulipahan hiukan tohuiltua taas, sisustastat tuli purettua penkit ja lattiamatot pois. Ei näkynyt sen suurempia ruostepaikkoja mitänyt takapenkin alta "kotelot" pinta ruosteessa niin pääsee sieltäkin puhaltelemaan ruosteet pois. Takaluukun kannen irrotin myös niin mukavempi fiksailla tiiviste ura, Varapyörä kotelon moukaroin isolla kumi vasaralla suoraksi kun oli pompannut ylös kun ilmeisesti ajettu johonkin. Ilman hitsaamista ei sielläkään selviä kun on reikä tullut apurungon kiinnikeen viereen ja joku pellin pala hitsattu huonolla menestyksellä kotelon pohjaan. Mitään kuviahan en muistanut ottaa mutta täytynee jotain laitella kun pääsee rälläköimään mädät pois ja hiekkapuhaltelemaan. Ensin täytyis grilliä alkaa tekemään ja yks moottorin haku reissu heittää Hiukan alkanut kutittelemaan mielessä että maalaisi auton orkkis väriinsä, Ihan hyvän näkönen tuollasenaan kun ovien väleistä näkee vielä vanhassa loistossaan Punaisuushan tosta on vaan hävinnyt ja kiilto mut eihän se enää uusikaan ole. Samalla selviäis hiukan pienemmällä työllä
Re: w201 m103 turbo
Toi on siisti väri kun on loistossaan.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 242
- Liittynyt: Su 07.10.2012 11:53
Re: w201 m103 turbo
onko mäntiä löytyny
tierän vähä kaikesta kaikkea mutta lopuksi en tierä mistää mitää
Re: w201 m103 turbo
Ei oo mäntiä löytynyt, yhden puolimoottorin löysin ja sylintereissäkin viellä tehtaan hoonaus jäljet, täytis käydä hakemassa