G-maasturin simpukan kiristys

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Doni
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 19
Liittynyt: Ma 02.02.2004 00:28

G-maasturin simpukan kiristys

Viesti Kirjoittaja Doni »

G-maasturin simpukassa on hieman välystä. Kysymys kuuluukin, että kiristetäänkö vai löysätäänkö kuusiokolopulttia, niin että simpukasta häviää välys?

Toisissa kiristetään ja toisissa löysätään.

Doni
Avatar
JuhoK
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 178
Liittynyt: La 20.03.2004 13:23
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja JuhoK »

Muistaakseni pulttia piti vääntää aukipäin, niin simpukka kiristyy...? Mutta helppohan se on koittaa. :D ...sen kiristämisestä ei välttämättä ole hyötyä, jos siellä on paljon kulumaa... ainakaan itellä toi homma ei auttanut oikeestaan yhtään. Ja muuten se kiristysmutteri täytyy muistaa löysätä ennen.... :)
aaaaaaaaaaaaaaa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: La 28.08.2004 01:10
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja aaaaaaaaaaaaaaa »

Jos simpukkaa kiristetään sitä keskipulttia kierretään aukipäin (vastapäivään), niinkuin oli jo mainittukin.
Doni
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 19
Liittynyt: Ma 02.02.2004 00:28

Viesti Kirjoittaja Doni »

Kiitoksia tästä. Huomenna kiristämään ja katsotaan jos välyys katoaa.
MB 300GD W461 -89
Vastaa Viestiin