Moro,
Hankinnassa on pidempään ollu tuommoinen C-sarjalainen 220 cdi W204 (pre-facelift) , ja kun niitä ei meinaa löytyä siistikuntoisia ja budjettiin istuvia niin kävi pienessä mielessä tuo 200 cdi. Ongelmaksi ilmeni se että autosta oli alkujaan tarkoitus repiä se noin 200hp/450nm ohjelmalla mikä näyttäisi olevan mahdollista myös tuolle kakssatkulle, mutta vaikka rauta on molemmissa sama niin kestääkö tuon kakssatasen voimansiirto tuollaista päivitystä? Kilometrejä näillä ehdokkailla on noin 180t-230t ja kyseessä tietysti automaattiloota.
W204 200 cdi lastu kyssäri
- stugenHäkki
- Sisäänajossa
- Viestit: 6
- Liittynyt: Pe 17.02.2023 17:51
W204 200 cdi lastu kyssäri
W204 C 220 cdi
Re: W204 200 cdi lastu kyssäri
Kestää. Mutta kaiken saa myös rikki. Jos jokaikisen risteyksen jälkeen on pedaali metallissa, eikä polkimellla muutenkaan ole kuin kaksi asentoa, kestää aikansa.
Re: W204 200 cdi lastu kyssäri
Hyvin tuntuu kestävän. 290-370tkm menty 210hv/510nm ohjelmalla. -08 200cdi.
- joutotähti
- Sisäänajossa
- Viestit: 24
- Liittynyt: To 29.05.2014 22:58
- Paikkakunta: Helsinki
Re: W204 200 cdi lastu kyssäri
Vähän ot, mutta kannattaako näihin nykyään vaihtaa peräöljyjä? Ei taida ainakaan ohjelmaan kuulua...
ex W211
ex W204
ex W212
ex W213
X204
ex W204
ex W212
ex W213
X204
Re: W204 200 cdi lastu kyssäri
Kannattaa. On niin pieni kustannus, ja ainakin omassa oli ostaessa paljon ajetut sen näköistä kuraa että pahaa tekijoutotähti kirjoitti: ↑Pe 17.02.2023 22:36 Vähän ot, mutta kannattaako näihin nykyään vaihtaa peräöljyjä? Ei taida ainakaan ohjelmaan kuulua...