Clk 230 kompressori cabriolet
Clk 230 kompressori cabriolet
Eli tollanen tuli hommattuu kesä käyttöön. 1998 vuoden 230 kompressori 5v manuaalilla ja kleemanin viri paketilla
Jos on tietoa menneisyydestä niin saa kertoa.
Auto tuotu 2008 suomeen.
Kuittien mukaan moottori vaihdettu suomessa.
2v sisään vaihdettu katto ja hydrauliikat sekä maalattu orkkis värillä.
Talven aikana pitää tsekata vähä audio puolta yms pientä.
Nyt mittarissa 244tkm.
Jos on tietoa menneisyydestä niin saa kertoa.
Auto tuotu 2008 suomeen.
Kuittien mukaan moottori vaihdettu suomessa.
2v sisään vaihdettu katto ja hydrauliikat sekä maalattu orkkis värillä.
Talven aikana pitää tsekata vähä audio puolta yms pientä.
Nyt mittarissa 244tkm.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Tarkotuksena nyt ajella tämä loppu syksy että saadaan kaikki mahdolliset viat esiin jotta talven aikana saa kaikki kuntoon.
Ajovaloihin vaihdoin osramin led polttimot jälkiasennus xenonien tilalle kun niistä toinen oli pimeenä.
Samalla tuli ledi parkit ja sisä kattovalot vaihtui lediksi. Taka parkki polttimo pitää vielä vaihtaa kun yksi on eri tehoinen kuin muut.
Vaihdekeppi tässä on aika hervoton, 1 ja 2 vaihteilla keppi heiluu ja huojuu paljon. 3,4 ja 5 taas menee hienosti. Joku tähän muutenkin vaihtanut 6 lovisen nupin
Apparin kyljessä on yksi ja se ainut klommo. Kaveri sitä eilen katsoi ja se pitäisi saada oiottua kyllä kun maalikin on ehjä. Renkaat puhaltanut myös taka puskurin päädyn ja helmojen päädyt rujosti niin niihin täytyy vetää maali ja suoja kalvo.
Pakoputki vähän vuotaa jostain, pitää se tarkastaa kun auton saa ylös. Todennäkösesti siitä alku käyrän jälkeisestä jatkosta
Ohjaus myös hieman veikeä, urissa hakee todella paljon. Kulmien säätö lappu löytyi viime vuodelta mutta keväällä pitää nekin tsekata. Varsinkin jos alustasta löytyy uusittavaa.
Talven aikana menee myös vanteet fiksiin, jokaisessa on kanttari osumaa. Samalla lipat kiillotetaan.
Radio ei kuulu, antennin johto mennyt poikki radion takaa ja siihen täytyy hakea liitin. Autossa on pioneerin 2 din soitin ja joskus ollu poppeja enemnänki kun johtoja menee enemmän ja vähemmän. Niistä pitää ottaa selkoa kanssa talvella ja laittaa uutta laitetta.
Katto kun on vaihdettu niin ilmeisesti vaijerien säätö tehty vähän sinne päin. Kattoa pitää vähän avittaa että nousee ekasta taitoksesta yli. Ja kun sulkee niin lyö vähän turhan kovaa siihen "lukko peltiin"
Ajovaloihin vaihdoin osramin led polttimot jälkiasennus xenonien tilalle kun niistä toinen oli pimeenä.
Samalla tuli ledi parkit ja sisä kattovalot vaihtui lediksi. Taka parkki polttimo pitää vielä vaihtaa kun yksi on eri tehoinen kuin muut.
Vaihdekeppi tässä on aika hervoton, 1 ja 2 vaihteilla keppi heiluu ja huojuu paljon. 3,4 ja 5 taas menee hienosti. Joku tähän muutenkin vaihtanut 6 lovisen nupin
Apparin kyljessä on yksi ja se ainut klommo. Kaveri sitä eilen katsoi ja se pitäisi saada oiottua kyllä kun maalikin on ehjä. Renkaat puhaltanut myös taka puskurin päädyn ja helmojen päädyt rujosti niin niihin täytyy vetää maali ja suoja kalvo.
Pakoputki vähän vuotaa jostain, pitää se tarkastaa kun auton saa ylös. Todennäkösesti siitä alku käyrän jälkeisestä jatkosta
Ohjaus myös hieman veikeä, urissa hakee todella paljon. Kulmien säätö lappu löytyi viime vuodelta mutta keväällä pitää nekin tsekata. Varsinkin jos alustasta löytyy uusittavaa.
Talven aikana menee myös vanteet fiksiin, jokaisessa on kanttari osumaa. Samalla lipat kiillotetaan.
Radio ei kuulu, antennin johto mennyt poikki radion takaa ja siihen täytyy hakea liitin. Autossa on pioneerin 2 din soitin ja joskus ollu poppeja enemnänki kun johtoja menee enemmän ja vähemmän. Niistä pitää ottaa selkoa kanssa talvella ja laittaa uutta laitetta.
Katto kun on vaihdettu niin ilmeisesti vaijerien säätö tehty vähän sinne päin. Kattoa pitää vähän avittaa että nousee ekasta taitoksesta yli. Ja kun sulkee niin lyö vähän turhan kovaa siihen "lukko peltiin"
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Onnea uudelle. Väri on todella näyttävä, 208-kori tuntuu olevan hintakuopassa, mutta auto on varmasti tuleva klassikko (vai jo oleva?).
Itselläni kyseisen mallin omistaminen oli huoletonta aikaa. Ja kesäkäytössä ei tarvitse enää murehtia ruosteesta.
Itselläni kyseisen mallin omistaminen oli huoletonta aikaa. Ja kesäkäytössä ei tarvitse enää murehtia ruosteesta.
W221 350 CDI Lang -10, W124 300 D aut. -91, W140 300 SE -92
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
"Carlsonin" etuspoileri läks tilauksee ja radion antennin liittimen sain vaihdettua, nyt kuuluu merisää
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Koska kuvat on kivoja ja kavaus harrastuksena niin tässä kuvia
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Etuspoileri tuli tänään. Istuu aika hyvin, vähän pitää työstää ja kittaa
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Katon avauksessa oli pieni ongelma, eli piti aina vähän kädellä työntää että katto nousi alkupäästä taitoksen yli. Katon systeemihän ei kauhean monimutkainen ole. Apparin puolen vaijerin päästä oli sellainen stoppari lähteny eli vaijeri luisti pois. Laitoin vaijerin päähän kaksi vaijeri lukkoa ja nyt katto taas nousee ilman apuja
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Ompas maukkaan näköinen tuolla värillä, yleensä hopeana tai valkeana yms nähnyt ja vähän mitään sanomaton kulkine mutta tuolla värillä oikeinkin hieno.
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Joo tämä oikein hyppäsi esiin nettiauton tarjonnasta. En edes mersua etsinyt
Liikenteessä myös huomaa että katseet kääntyy ,varmasti toi väri sen verran kirkas että erottuu
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Onkos porukalla kokemusta alustasarjoista näissä. Nyt alla h&r jouset ja ilmeisesti vakio iskarit. Mielessä korkeus säädettävä alusta. Tarjolla on JOM, ta technix ja k sport. Kaks ekaa alle 400€ ja k sport hyppää jo yli tonniin.
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Tossa putken päätä katsellessa ajattelin että mahtaanohan käydä rikkaalla niin päätin ottaa tulpat tarkasteluun. Niitä irrottaessa huomasi että tulpan hatut murenee käsiin. Tässä vielä on silleen että kahden tulpan päällä on suoraan puolaja kahden päälle johto.
Noh motonetin sivut auki ja huomasin että lahdessa juuri tarvittava määrä näitä hyllyssä.
Osat talteen ja samalla tietysti uudet tulpat, ne vanhat olivat aivan mustat.
Osat nyt paikallaan ja auto pesty myös. Sunnuntaille näyttää hyvää keliä jos kävis kokeilemassa miten moottori käy ajossa uusilla osilla.
Alkuviikosta tulee ohjaus simpukan korjaus sarja ja ohjaus vaimennin. Öljyt ja suodatin myös samalla ostos listalla mutta ne vaihdetaan sitten kun auton saa seisontaan
Noh motonetin sivut auki ja huomasin että lahdessa juuri tarvittava määrä näitä hyllyssä.
Osat talteen ja samalla tietysti uudet tulpat, ne vanhat olivat aivan mustat.
Osat nyt paikallaan ja auto pesty myös. Sunnuntaille näyttää hyvää keliä jos kävis kokeilemassa miten moottori käy ajossa uusilla osilla.
Alkuviikosta tulee ohjaus simpukan korjaus sarja ja ohjaus vaimennin. Öljyt ja suodatin myös samalla ostos listalla mutta ne vaihdetaan sitten kun auton saa seisontaan
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Vkl aikana vaihdoin termarin kun ei meinannu lämmetä. Oli edellinen omistaja ottanut termarin sisällöy pois kokonaan ja siks ei lämmennyt. Testataan mahtaako tulla jotain lämpö ongelmia uudella termarilla vai miksiköhän oli vanha purettu pois
Myös ohjaus vaimennin vaihdettu, vanha oli aivan loppu.
Samalla vaihtui öljyt ja suodatin niin saa talven seisontaan paremmil öljyil. Hetken viel ajan täl ja sit seisontaan niin kevääl sit taas uudet öljyt ens kesäksi.
Myös ohjaus vaimennin vaihdettu, vanha oli aivan loppu.
Samalla vaihtui öljyt ja suodatin niin saa talven seisontaan paremmil öljyil. Hetken viel ajan täl ja sit seisontaan niin kevääl sit taas uudet öljyt ens kesäksi.
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Eilen purin ohjaus simpukan ja vaihdoin tiivisteet. Aikamoinen homma oli. Nyt simpukka jo autossa paikallaan ja tänää pitää hakea nesteet ja raidetangon päät varmuuden vuoksi. Jos nyt alkais olee ohjaus kunnossa. Toki keväällä sit viel suuntaus tehtävä
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Tiivisteet pitää mutta toisen kannen välistä tihkuu öljyä. Irrotin simpukan uudelleen ja laitoin tiiviste ainetta kannen välin. Edelleen tiputtaa öljyä kun tehostin alkaa pyöriä.
Ei auttanut muuta ku tilata saksasta vastaava mutta hieman uudempi simpukka
Ei auttanut muuta ku tilata saksasta vastaava mutta hieman uudempi simpukka
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
En tunne entistä omistajaa, mutta tästä oli vuosi pari sitten usein kuvia Facebookissa Mersuforum ryhmässä, oli jos jonkilaisilla vanteilla yms. Sieltä löytänee helpommin historiatietoja.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Kiitos, yritin etsiä mutta en löytänyt. Ainakaan vielä tai sitten etsin väärästä ryhmästä
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Ok, itsekään en enää muista ihan tarkalleen oliko kyseessä juuri Mersuforum ryhmä vai jokin muu MB-ryhmä.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Nyt löytyi tuolta facebookista. Kiitos vinkistä
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Tänään vaihtui uusi käytetty simpukka ja nyt pysyy nesteet sisällä.
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Tilaukseen meni ta-technixin korkeus säädettävä alusta sarja. Tiedän ettei se ole paras sarja markkinoilla mutta k sportti ois maksanu yli tonnin niin sillä rahalla saa näitä 3 sarjaa
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Tänään saapui alusta. Ens viikol jos laittas seisontaan ni vois alkaa alusta jumppaa
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Kyljen ainut lommo oikaistu ja auto pesty. Nyt talliin talveksi.
To do lista talvea varte:
-Etulipan maalaus ja asennus
-Helmojen "ilmareikien" paikkaus ja maalaus
-Alustan vaihto ja säätö
-Kaiuttimien päivitys ja vahvistimien asennus
-Poljin pintojen pulttien katkominen, nyt katkonut 3 kertaa kengän nauhat kun ovat liian pitkät
-maalipinnan kiillotus ja pinnoitus
-uuden maskin hommaus ja asennus
-kompressorin öljyjen vaihto
-cold air intake tai muu vastaava muutos ilmanltolle
-vaihdekepin/laatikon ihmettelyä kun on aika hervoton liike rata kepissä
-vanteiden lippojen kunnostus ja kiillotus
-jarru remppa ainakin eteen
To do lista talvea varte:
-Etulipan maalaus ja asennus
-Helmojen "ilmareikien" paikkaus ja maalaus
-Alustan vaihto ja säätö
-Kaiuttimien päivitys ja vahvistimien asennus
-Poljin pintojen pulttien katkominen, nyt katkonut 3 kertaa kengän nauhat kun ovat liian pitkät
-maalipinnan kiillotus ja pinnoitus
-uuden maskin hommaus ja asennus
-kompressorin öljyjen vaihto
-cold air intake tai muu vastaava muutos ilmanltolle
-vaihdekepin/laatikon ihmettelyä kun on aika hervoton liike rata kepissä
-vanteiden lippojen kunnostus ja kiillotus
-jarru remppa ainakin eteen
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Alusta vaihdettu alle, säätöä kaipaa vielä korkeuden puolesta. Saa vetää ton ta-technicsin ihan matalimmalle että tippuu edes pelkkiin jousiin verrattuna
Tänää sain vaihdettuu kompuran öljyt, virtaavamman suodattimen orkkis koteloo ja irrotin helmat eyyä saan vietyä kaverille etulipan kanssa.
Tänää sain vaihdettuu kompuran öljyt, virtaavamman suodattimen orkkis koteloo ja irrotin helmat eyyä saan vietyä kaverille etulipan kanssa.
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Moro Jonze,
Toi on mun vanha peli. Itselläni se oli 8 vuotta ainakin. Ei enää muista. Ostin sen aikoinaa HKI, ja sen jälkeen myin jollekin joka laitto autoon noi vanteet yms. Vanhasta koneesta hyppäs ketju ja minä vaihdatin motin. Kone tais olla 00/01 malline. Ostin sen vehon motti diileriltä ja sil oli ajettu joku 135tkm sillon. Tuli saksan huoltokirjakin mukaan. Kaikkea autoon on huollettu, oli kyllä yks parhaista ja hauskimmista laitteista mitä ollut
Toi on mun vanha peli. Itselläni se oli 8 vuotta ainakin. Ei enää muista. Ostin sen aikoinaa HKI, ja sen jälkeen myin jollekin joka laitto autoon noi vanteet yms. Vanhasta koneesta hyppäs ketju ja minä vaihdatin motin. Kone tais olla 00/01 malline. Ostin sen vehon motti diileriltä ja sil oli ajettu joku 135tkm sillon. Tuli saksan huoltokirjakin mukaan. Kaikkea autoon on huollettu, oli kyllä yks parhaista ja hauskimmista laitteista mitä ollut
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Niin ja tässä pari juttua mitä mun aikana tein, >
- loota ja peräöljyt - Kompuran öljyn pariinkin kertaan -etulamput.-ne pljin pinnat mistä en jaksanu katkasta pultteja haha ;D sori. - ratin pinta uusiks - vaihdekeppi uudemppi-. yms. muita huoltoja.
Tossa on kleemanin sarja eli siin on isompi kompuran pyörä ja yhtä arvoa kylmemmät tulpat.
- loota ja peräöljyt - Kompuran öljyn pariinkin kertaan -etulamput.-ne pljin pinnat mistä en jaksanu katkasta pultteja haha ;D sori. - ratin pinta uusiks - vaihdekeppi uudemppi-. yms. muita huoltoja.
Tossa on kleemanin sarja eli siin on isompi kompuran pyörä ja yhtä arvoa kylmemmät tulpat.
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Terve ja hienoa että löyty vanha omistaja. Mua edeltävän löysinkin facebookista jo. Ei ollut tietoa tuosta koneen km määrästä joten hyvä että tuli nyt tietoon. Joo ne perkuleen pultit polkimis rikkoi mun kengän nauhat nyt ne koht katkon ennen kesäärust8 kirjoitti: ↑Ti 10.01.2023 14:59 Niin ja tässä pari juttua mitä mun aikana tein, >
- loota ja peräöljyt - Kompuran öljyn pariinkin kertaan -etulamput.-ne pljin pinnat mistä en jaksanu katkasta pultteja haha ;D sori. - ratin pinta uusiks - vaihdekeppi uudemppi-. yms. muita huoltoja.
Tossa on kleemanin sarja eli siin on isompi kompuran pyörä ja yhtä arvoa kylmemmät tulpat.
Toi kepin nuppi pitäs vaihtaa takas orkkiksee, myös vaihteisto jumii välillä( ei mun aikana viel kerenny sitä tekee)
Just vein helmat ja uuden etupuskurin lipan kaverille. Helmoisy vedetää ne reiät umpee samal ku maalataa uusiks.
Uuden mustan maskin myös tilasin saksasta
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Haha okei tota en usko et vaihteistossa on ongelmaa veikkaan että vaihdekepin vivusto vaan niin kulunut. Vaihdekeppi o hyvän näköne mut se alkuperäne o iha kauhee ankka haha.
Muuten tarkistappa sähkö flektin toiminta, siinä oli mun aikaan ongelmia. > sen takia varmaan joku ruuvannu sen termarin pois. Se motti vaihdettiin 175tkm. kohdalla. Laske siitä mitkä on motin km nyt. Huoltoja on tehty ja öljyt aina vaihdettu 10tkm välein.
Muuten tarkistappa sähkö flektin toiminta, siinä oli mun aikaan ongelmia. > sen takia varmaan joku ruuvannu sen termarin pois. Se motti vaihdettiin 175tkm. kohdalla. Laske siitä mitkä on motin km nyt. Huoltoja on tehty ja öljyt aina vaihdettu 10tkm välein.
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
rust8 kirjoitti: ↑Ti 17.01.2023 10:43 Haha okei tota en usko et vaihteistossa on ongelmaa veikkaan että vaihdekepin vivusto vaan niin kulunut. Vaihdekeppi o hyvän näköne mut se alkuperäne o iha kauhee ankka haha.
Muuten tarkistappa sähkö flektin toiminta, siinä oli mun aikaan ongelmia. > sen takia varmaan joku ruuvannu sen termarin pois. Se motti vaihdettiin 175tkm. kohdalla. Laske siitä mitkä on motin km nyt. Huoltoja on tehty ja öljyt aina vaihdettu 10tkm välein.
Täytyy tarkastaa se flekti, termarin vaihdoin kun ei noussu juuri ollenkaa lämmöt loppu kesästä.
Vaihteisto oli edellisel omistajal ja autokauppiaal jäöny muutamia kertoja jumiin. Ite en sitä saanut jumittumaa. Vaihde kepin liike on kyllä ihan hervoton, ykkönen menee niin ylös että käsi ottaa radioon kiinni oikeen kunnol ja kakkosta ei meinaa saada kunnolla päälle kun keppi heiluu sivuttain niin paljon
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Jos lämmöt ei nouse niin kuulostaa anturivialta kun termarissakaan voi olla vika jos sen vaihdoit. Mä olen vaihtanut siihe vesipumpun muistaakseni 200tkm paikkeilla.
Juu toi vaihteisto homma johtuu 99% varmuudella siitä että vaihteiston vivusto on loppu, varmaan saa tilattua uudet osat jostakin.
Juu toi vaihteisto homma johtuu 99% varmuudella siitä että vaihteiston vivusto on loppu, varmaan saa tilattua uudet osat jostakin.
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Pikku ylläri oli helmois ku alettii noit reikiä vetää umpee. Helmat joskus menny poikki ja korjattu jollain saniteetti silikonilla ja sen päälle vedetty lasikuitua. Ihme että on pysyny kasassa
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.