Kamera tekee tepposet, näyttää kun heijastaa oudosti valon noista "syvennyskehyksistä".
Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
https://huutokaupat.com/3785469/mercede ... 0-sel-1987
Suht tyylikkään oloinen pois luettuna tuota spoileria. Ei vaan sovi ässään. Maalipinta näyttää ainakin kuvissa siistille, toivottavasti on maalattu huolella. Sisustassa sen sijaan riittää tekemistä. Aurinkoahan tuo on nähnyt ja paljon.
https://huutokaupat.com/3786562/mercede ... iesel-1981
Toinen mokoma. En kyllä voi kuin ihmetellä a)vanteita ja b) miksei penkinpäällisiä oteta pois myyntikuvia varten?
Suht tyylikkään oloinen pois luettuna tuota spoileria. Ei vaan sovi ässään. Maalipinta näyttää ainakin kuvissa siistille, toivottavasti on maalattu huolella. Sisustassa sen sijaan riittää tekemistä. Aurinkoahan tuo on nähnyt ja paljon.
https://huutokaupat.com/3786562/mercede ... iesel-1981
Toinen mokoma. En kyllä voi kuin ihmetellä a)vanteita ja b) miksei penkinpäällisiä oteta pois myyntikuvia varten?
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Oi, tuommonen orkkis-SD olis mahtava
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Toi dieseli on kyllä jo myyntipalstojen kestosuosikki. Hintakuvitelmat skutsissa. Päällisiä ei varmastikaan oteta pois koska silloin paljastuu, etteivät penkit ole oikeaa nahkaa. Luultavasti ikäkin niissä jo näkyy. Vanteet on helppo heivata mäkeen, mutta enemmän järkyttää tuon toisen takaspoileri. Tehty iso työ maalauksessa, ja sitten pilattu koko komeus tuollaisella järkyttävällä hökötyksellä. Makuja on monia. Ainakin hyviä ja huonoja.
Karel
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco”
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco”
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Tuon 560:n sisustaa katsoo niin ihan kuulee kun joka muovikiinnike krapsuu tuhannen kappaleiksi. Ei tekis mieli alkaa vaihtamaan höyrystinkennoa. Tulee mieleen oma ex-jenkki-450SL, keskikonsoli mureni kuin näkkileipä pelkästä katseesta.
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Edit; no nyt oli tullut vähän väärään viestiketjuun tämä vastaukseni, ei voi käsittää miten
Viimeksi muokannut dealer, To 03.11.2022 13:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
wiimax.fi
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 23
- Liittynyt: Pe 28.09.2007 10:33
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Minkälainen ruisku näissä vanhemmissa vinkkeleissä on? Mekaanisempi k-jet?
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/se/13180749
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/se/13180749
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Jokos tämä yksilö on ollut esillä?
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/s/13191197
Näyttäisi olevan Japanin tuonti kun on Tempon tekstit englanniksi ja EXH.TEMP merkkivalo.
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/s/13191197
Näyttäisi olevan Japanin tuonti kun on Tempon tekstit englanniksi ja EXH.TEMP merkkivalo.
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Kyllä. Perus K, tosin 1984 jo lisättynä sähköisellä lisäilmaluistilla.Injectionstw kirjoitti: ↑To 03.11.2022 12:38 Minkälainen ruisku näissä vanhemmissa vinkkeleissä on? Mekaanisempi k-jet?
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/se/13180749
Karel
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco”
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco”
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Tätä on tullut kuolattua muutaman kerran. Tuohan on ollut kyllä myynnissä eri toimijoilla muutamaan otteeseen viimeisen parin vuoden aikana. Harmi jos noin hienon näköinen yksilö joutuu kiertopalkinnoksi. Tuossa on vähän harvinaisempi värikombo ja veluurit näyttää todella siistikuntoisilta. Mites tuossa on kuiten vanhat kunnon suomikilvet, liekkö milloin tuotu jo maahan....Wikke kirjoitti: ↑Pe 04.11.2022 09:32 Jokos tämä yksilö on ollut esillä?
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/s/13191197
Näyttäisi olevan Japanin tuonti kun on Tempon tekstit englanniksi ja EXH.TEMP merkkivalo.
Radio ja vaihdekepin ympärys vaihtoon niin saa orkkisen näköiseksi. Ja kuskin oven sisäkahva näyttää repsottavan. Ehkä tuosta sanomista saattaa muualtakin löytyä. Konehuone olisi hyvä kuvata myyntikuviin, tosin satavarmasti ainakin äänieriste roikkuu
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Tsekkasin piruuttani Trafilta ja tuo on tuotu maahan jo 1997, eli aika aikaisin. Sehän on saanut vanhantyyppiset kilvet. Olisiko lie orkkis kilvet. Minusta nuo 80-90-luvun kilvet ja nyky-vanhanmalliset eivät ole ihan yks-yhteen saman näköiset jos päällekkäin laitetaan. Jotain eroa niissä on. Olisiko nuo kirjaimet/numerot lähempänä keskipistettä vanhemman mallisissa? Ihan näin kuriositettinä.
Sinänsä hassua kun tuossa muutaman kilometrin päässä Ruotsissa kilven ulkonäkö vaihtuu muutaman vuoden välein, Suomessa on tuo sama fontti ollut käytössä jo varmaan 20-luvulta (1920 siis).
Värikombo on kyllä hieno. Minusta tuo veluuri on paras sisustus W126:een.
Ja jos nuo hunajakennot on alkuperäiset BBS:n vanteet niin huh. Joskus havittelin tuommoisia E23-Bemuun mutta oli aika suolaisen hintaiset uudenveroisessa kunnossa jo 15 vuotta sitten...
Pikku detaljien fiksailulla tuosta saisi täydellisen. Tuohon hintaan kyllä huoltokirjan pitäisi olla aukoton.
Sinänsä hassua kun tuossa muutaman kilometrin päässä Ruotsissa kilven ulkonäkö vaihtuu muutaman vuoden välein, Suomessa on tuo sama fontti ollut käytössä jo varmaan 20-luvulta (1920 siis).
Värikombo on kyllä hieno. Minusta tuo veluuri on paras sisustus W126:een.
Ja jos nuo hunajakennot on alkuperäiset BBS:n vanteet niin huh. Joskus havittelin tuommoisia E23-Bemuun mutta oli aika suolaisen hintaiset uudenveroisessa kunnossa jo 15 vuotta sitten...
Pikku detaljien fiksailulla tuosta saisi täydellisen. Tuohon hintaan kyllä huoltokirjan pitäisi olla aukoton.
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Pessimistinen arvioni on, että auto on ollut pitkäaikaisella omistajalla sunnuntai-autona jolla on vain ajettu silloin tällöin ja maksimissaan öljynvaihdot moottoriin on vain tehty. Omistajan siirtyessä vanhustaloon, auto on lähtenyt kiertämään bisnes-mielessä nuoremmalle polvelle.
Vaatii siis mahdollisesti täydellisen läpikäynnin niin tarkistus kuin tekomielessä Mutta tämä vain oma arvio ilman fatkaa.
Mennäänpä w124 puolelle välillä. Tässä on siistin näköinen ja vähän erikoisempi 124. Tekisi mieli jopa käydä tsekkaamassa mutta saisi olla 230 tai jopa 260/300.
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/200/13239302
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Tuohan on jo uudemmalla M111 koneella. Suurinpiirtein saman verran hevosvoimia kuin vanhemmassa 230E.Ere866 kirjoitti: ↑La 05.11.2022 08:33
Mennäänpä w124 puolelle välillä. Tässä on siistin näköinen ja vähän erikoisempi 124. Tekisi mieli jopa käydä tsekkaamassa mutta saisi olla 230 tai jopa 260/300.
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/200/13239302
Hyvät värit. Eikä ole nähnyt talviajoa, jos myyjään uskoo.
Varusteet
https://www.lastvin.com/vin/KB3ag2WJrWmER79Vp
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Joo, tai speksien mukaan itse asiassa täsmälleen sama määrä tehoa kuin 230E:ssä, vääntöä hiukan vähemmän. Itellä ei mitään käsitystä, miten eroavat käytössä noi kaksi moottorityyppiä toisistaan.
Tuota(kin) myydään nahkaverhoiltuna, vaikka penkit ja ovet on kyllä muovipäällysteiset. Se on toki sinänsä aika harvinainen ominaisuus jo näissä Eurooppaan uutena myydyissä 124:ssa.
Tuota(kin) myydään nahkaverhoiltuna, vaikka penkit ja ovet on kyllä muovipäällysteiset. Se on toki sinänsä aika harvinainen ominaisuus jo näissä Eurooppaan uutena myydyissä 124:ssa.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Itselle on jäänyt MB-Texistä sellainen kuva että se on ainakin 124:ssä erittäin kestävä verhoilumateriaali. Isävainaalla oli aikoinaan -90 200D ex-taksi jolla oli ajettu ehkä 650000 kun myytiin pois, ja penkeissä ei ollut tietoakaan kulumisesta. Toki siis muovia mikä muovia, ei se nahkaa ole.
wiimax.fi
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/260/13244312
124-osastolla jatketaan. Siistin näköinen 260E. Mites nuo jalopuulistat...tässäkin erikoisempi puu, onko puuvaihtoehtoja ollut useampia?
Joissain malleissa näkyy tyylikkäitä jalopuita, mutta muuten varusteet voivat olla suht köykäiset. Tässä ihan hyvät varusteet mutta jotenkin tuo sisusta ei säväytä. Saisi olla nahkaa niin lähtisin jo kaupoille
EDIT: varustelistauksestahan se selvisi Mutta on muuten siistit puut!
124-osastolla jatketaan. Siistin näköinen 260E. Mites nuo jalopuulistat...tässäkin erikoisempi puu, onko puuvaihtoehtoja ollut useampia?
Joissain malleissa näkyy tyylikkäitä jalopuita, mutta muuten varusteet voivat olla suht köykäiset. Tässä ihan hyvät varusteet mutta jotenkin tuo sisusta ei säväytä. Saisi olla nahkaa niin lähtisin jo kaupoille
EDIT: varustelistauksestahan se selvisi Mutta on muuten siistit puut!
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Kauniit on puut ja värit muutenkin ! Mitähän tuolla on kuljetettu kun takakontti hakattu noin ? Kuskin penkin korjaus ajankohtainen mutta sehän ei ole homma eikä mikään.
wiimax.fi
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Jalopuuta on ollut 124:ssa Zebrano ja tuo pähkinä/juuripuu (Wurtzelholz). Sitten Limited edition E500:hen sai vihertävää linnunsilmävaahteraa, mitä käytettiin w210 ja w211 Avantgarde malleissa myöhemmin.Ere866 kirjoitti: ↑Ti 08.11.2022 07:53 https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/260/13244312
124-osastolla jatketaan. Siistin näköinen 260E. Mites nuo jalopuulistat...tässäkin erikoisempi puu, onko puuvaihtoehtoja ollut useampia?
Näyttää kyllä siistiltä peliltä ja hyvä historia. Alkuun katsoin että onpa Ville laittanut mun 300D:n kovaan alennukseen, mutta olikin eri auto
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sel/13244764
Nuhjuinen 126. Tämähän oli pitkään yksityisellä myynnissä Satakunnassa. Joistain kuvista näki kyllä, että repsotti sieltä täältä sisustan osalta. Penkit ovat jotenkin jännän sävyisiä. Kullan värinen tähti keulilla
Nuhjuinen 126. Tämähän oli pitkään yksityisellä myynnissä Satakunnassa. Joistain kuvista näki kyllä, että repsotti sieltä täältä sisustan osalta. Penkit ovat jotenkin jännän sävyisiä. Kullan värinen tähti keulilla
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Nuhjuisuudesta en osaa sanoa kun en ole livenä nähnyt. Vanhoista vielä näkyvistä myyntikuvista on vaikea sanoa mikä auton todellinen tilanne on kun kuvat otettu pystyasennossa eikä laatukaan ole kovin häävi. Sen eron vanhaan ilmoitukseen kyllä huomas että Ranta-Juipin kuvissa ei näy Mersun metallisilla logoilla varustettuja ribsimattoja missään. Liekö otettu omaan käyttöön?Ere866 kirjoitti: ↑Ti 08.11.2022 12:53 https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sel/13244764
Nuhjuinen 126. Tämähän oli pitkään yksityisellä myynnissä Satakunnassa. Joistain kuvista näki kyllä, että repsotti sieltä täältä sisustan osalta. Penkit ovat jotenkin jännän sävyisiä. Kullan värinen tähti keulilla
Mustat kilvet ja küllitedud tähti viittaa huonoon makuun.
Mikä auton hinta oli ennen? 18t€ vai 16€? Jotenkin tuntuu että auto on toimeksiantona myynnissä.
Tuo ilmoituksen "Katso ajoneuvon kaikki kuvat (linkki)" sai hymyilemään ääneen kun linkin takaa löytyy samat 3 myyntikuvaa kuin mitä Nettiautossa
Ei tuo kuitenkaan vaikuta mitenkään isolta projektilta. Siitä jollekkin harrastajalle vaan kesä- tai peltoautoksi
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
On ollut muistaakseni 14,900 edullisimmillaan ja -18,900 kalleimmillaan ja siltä väliltä muistaakseni.
Penkkien ja ovien verhoilu on eri sävyluokkaa vaikka sinistähän ei ole kuin yhtä sävyä. Kuva joko vääristää tai ottanut aurinkoa.
Penkkien ja ovien verhoilu on eri sävyluokkaa vaikka sinistähän ei ole kuin yhtä sävyä. Kuva joko vääristää tai ottanut aurinkoa.
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Hieno auto on kyllä. Sehän noissa puissa on hienoa, kun ovat oikeaa puuta, ja jokainen sarja on eri näköinen. Minun ex-300D:ssä oli myös pähkinäpuut, mutta siinä ne eivät olleet noin "oksaisia", vaikea selittää mutta eivät olleet siis niin kirjavat = eivät ihan niin loisteliaan näköiset.EVO X kirjoitti: ↑Ti 08.11.2022 10:05Jalopuuta on ollut 124:ssa Zebrano ja tuo pähkinä/juuripuu (Wurtzelholz). Sitten Limited edition E500:hen sai vihertävää linnunsilmävaahteraa, mitä käytettiin w210 ja w211 Avantgarde malleissa myöhemmin.Ere866 kirjoitti: ↑Ti 08.11.2022 07:53 https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/260/13244312
124-osastolla jatketaan. Siistin näköinen 260E. Mites nuo jalopuulistat...tässäkin erikoisempi puu, onko puuvaihtoehtoja ollut useampia?
Näyttää kyllä siistiltä peliltä ja hyvä historia. Alkuun katsoin että onpa Ville laittanut mun 300D:n kovaan alennukseen, mutta olikin eri auto
Huono homma tietysti on, että jos noita joutuu joskus yksitellen vaihtamaan, on melko työ löytää saman näköiset tilalle. Zebranon kanssa helpompaa kun on tasalaatuisempi.
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Japanin malli, ja saanut hieman liikaa aurinkoa. Ovipahvit on haalistuneet eniten, penkit ei niinkään. Mittariston tausta on alkanut kuplimaan ja ratin nahka on menettänyt elonsa. Ei siinä, pikku vaivalla saisi erittäin nätin.Ere866 kirjoitti: ↑Ti 08.11.2022 12:53 https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sel/13244764
Nuhjuinen 126. Tämähän oli pitkään yksityisellä myynnissä Satakunnassa. Joistain kuvista näki kyllä, että repsotti sieltä täältä sisustan osalta. Penkit ovat jotenkin jännän sävyisiä. Kullan värinen tähti keulilla
Eniten häiritsee juuri nuo mustapohjaiset kilvet Pilaa koko auton ulkoasun, ihan tulee mieleen joku 80-luvun ranskis, keltaiset sumuvalot vain puuttuu.
Orkkis keulatähtiä ei muuten saa enää merkkiliikkeestä, nykymalli on muistaakseni 124-alkuinen ja siinä on tähden kantaosa pienempi. Muutenkin tuntuu että oikea 126-tähti on "jämerämmän" oloinen. Joten pitäkääpä keulatähdistänne huoli.
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Nyt on tullut paremmat kuvat tuosta japani 560:sta. Karseassa kunnossahan se on sisustan osalta ja kilometrit voi olla ihan mitä tahansa.
Moottoritila tuskinkaan on kovin edustava kun ei ole sieltä kuvaa.
Tämä on hyvä esimerkki kun yksityinen myyjä yrittää kaupitella autoa "lähes virheettömänä" huonoilla kuvilla. Sitten kun tulet kauempaa katsomaan niin tekee mieli antaa palaute käsimerkein,
Moottoritila tuskinkaan on kovin edustava kun ei ole sieltä kuvaa.
Tämä on hyvä esimerkki kun yksityinen myyjä yrittää kaupitella autoa "lähes virheettömänä" huonoilla kuvilla. Sitten kun tulet kauempaa katsomaan niin tekee mieli antaa palaute käsimerkein,
Viimeksi muokannut Ere866, Ke 09.11.2022 17:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Tämä on myös hyvä esimerkki siitä, kun viiden tonnin autoon investoidaan kallis ylimaalaus tajuamatta, että sijoitus ei ole suhteessa auton muuhun kuntoon nähden. Sitten yritetään myydessä saada omia pois, tuloksetta. Jossakin kohden tämän auton myyntihistoriaa siinä mainostettiin juuri tehtyä täyttä maaliremonttia.Ere866 kirjoitti: ↑Ke 09.11.2022 16:53 Nyt on tullut paremmat kuvat tuosta japani 560:sta. Karseassa kunnossahan se on sisutan osalta ja kilometrit voi olla ihan mitä tahansa.
Moottoritila tuskinkaan on kovin edustava kun ei ole sieltä kuvaa.
Tämä on hyvä esimerkki kun yksityinen myyjä yrittää kaupitella autoa lähes virheettömänä huonoilla kuvilla. Sitten kun tulet kauempaa katsomaan niin tekee mieli antaa palaute käsimerkein,
Karel
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco”
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco”
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Harmi että ei ole konehuoneesta kuvaa. Onhan tuo sisusta loistonsa menettänyt, näyttää siltä kuin se olisi ollut suuren osan elämästään ulkona paahtavassa auringossa, ja nimenomaan kuskinpuoli etelään. UV-säteily pilannut sisustan aika täydellisesti.
2022 EQS 580 YXT-702
1981 380 SL CNR-130
1985 190 E 2.0 BYV-237
Ex:
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
1994 E 320 Coupe OEI-850
1981 380 SL CNR-130
1985 190 E 2.0 BYV-237
Ex:
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
1994 E 320 Coupe OEI-850
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Jäin mietiskelemään, mitä hintaluokkaa mahtaa nykyään olla W126 kokoluokan auton maalaus, onko ns. kallis, kuten yllä mainittu. Kaikki on toki suhteellista. Klubin lehdessä oli maalattavana W126, joka minulle käsittämättömästä syystä maalattiin listat paikallaan. Työn hinnalle oli toki ymmärrettävät perustelut. Ehkä tässä vastasinkin jo omaan pohdiskeluuni, siinä lehden jutussa oli hintoja mainittu.
Vaikea kuvitella, että laittaisi oman auton kuvia ruodittavaksi tänne...varmaan pitäisi upottaa suohon tai ajaa mereen. Ei silti, että siinä olisi mitään väärää, että virheet havaitaan. Oman auton virheet on itsellä vähän liiankin hyvin tiedossa. Tahtoo vaan kalusto kulua vuosikymmenien käytön myötä. Ja niitä pumpulissa pidettyjä, voiko niitä edes käyttää missään. Ja väistämättä hintakin niin kova eli maksaa jo ehkä enemmän kuin ykköskopan Escort tai Kupla...puhumattakaan Kleinbuseista; noille en keksi mitään järkevää käyttöä...okei, kyse on harrastuksesta, kannatan.
Loppujen lopuksi W124 ja W126 ovat minusta kautta linjan edullisia, niillä voi ajaakin, vaikka talvella 2022-23 mukavasti ja kohtuullisen turvallisesti. Mikä on melko uskomatonta autojen ikään nähden.
Vaikea kuvitella, että laittaisi oman auton kuvia ruodittavaksi tänne...varmaan pitäisi upottaa suohon tai ajaa mereen. Ei silti, että siinä olisi mitään väärää, että virheet havaitaan. Oman auton virheet on itsellä vähän liiankin hyvin tiedossa. Tahtoo vaan kalusto kulua vuosikymmenien käytön myötä. Ja niitä pumpulissa pidettyjä, voiko niitä edes käyttää missään. Ja väistämättä hintakin niin kova eli maksaa jo ehkä enemmän kuin ykköskopan Escort tai Kupla...puhumattakaan Kleinbuseista; noille en keksi mitään järkevää käyttöä...okei, kyse on harrastuksesta, kannatan.
Loppujen lopuksi W124 ja W126 ovat minusta kautta linjan edullisia, niillä voi ajaakin, vaikka talvella 2022-23 mukavasti ja kohtuullisen turvallisesti. Mikä on melko uskomatonta autojen ikään nähden.
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Näyttää olleen ennenkin autokaupassa, huomasin vasta nyt. Tuossa linkit vanhoihin ilmoituksiin ja yksi ainokainen kuva konehuoneesta:
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sel/12834979
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/560/13136688
Tuo veluurisisusta; miten tuon värisessä veluurissa huomaa kuluneisuuden? Siitä että ovipahvit ja penkkien reunarypytykset vaaleita? Takapenkin istuinosan reunassa olevan kuluneisuuden huomaa kyllä. Nää veluurit ei oikeen ole tuttuja mulle
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sel/12834979
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/560/13136688
Tuo veluurisisusta; miten tuon värisessä veluurissa huomaa kuluneisuuden? Siitä että ovipahvit ja penkkien reunarypytykset vaaleita? Takapenkin istuinosan reunassa olevan kuluneisuuden huomaa kyllä. Nää veluurit ei oikeen ole tuttuja mulle
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Kai se reunojen värikin voi muuttua kulumisen myötä, mutta itse näkisin asian niin, että kun sileä osa kuluu riitävästi, siitä irtoaa sitä nukkaa tai mikä se pinta nyt nimeltään onkin, jolloin siitä tulee eri näköinen ja näyttää eri suunnista eri valossa erilaiselta kuin se, jossa kaikki nukka on jäljellä. Ja kun sitä irtoaa riittävästi, tulee tuollainen kuin mainitsemasi takapenkki.
Sitten kun katsoo noita kohokuvioituja (ei siis rypytettyjä) kohtia, niin niistä alkaa kulua pois ne koholla olevat osat. Ensin koholla olevat kohdat kuluvat reunoiltaan, eli harjanteet ikään kuin kapenevat ja menettävät suorareunaisen muotonsa, kunnes lopulta katoavat kokonaan. Tätä kulumista näkyy molempien etupenkkien selkänojissa. Ja kyllä se tietysti kokonaisuudessaankin haalistuu, mikä tummissa väreissä varsinkin on hankala verhouksen korjaamisen kannalta, kun uusi kangas on sitten väkisinkin eri värinen.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
No joo, noita vanhoja ilmoituksia kun katsoo, niin onhan tuossa sisustassa hommaa. Kuskin penkki on lisäksi antanut periksi täydellisesti. Onko kojelauta pilattu silikonilla kuin noin kiiltelee? Se onkin käytännössä tuhottu (jos siis ei tykkää silikonikiillosta), alkuperäisen näköiseksi sitä ei enää saa, nimim. kokemusta on.
Noiden jalopuiden korjauttaminen, varsinkaan jos ei itse osaa tehdä (tai uskalla), maksaa varmaan aika hyvin ammattipuusepällä. Tosin saahan niitä koko sarjoja jostain purkuautosta. Joku myi kuskin penkin jousiosaa sähkösäätöiseen penkkiin Ebayssa 999€:lla, mietin kauan että viitsiikö investoida, ja niinhän se vietiin nenän edestä. Kyseessä oli siis täysin uusi NOS-osa.
Itse en ikinä maalauttaisi autoa listat paikallaan. Ei ole kummoinen homma purkaa irti. Tuuli- ja takalasi varmaan tympeimmät. Mutta en kyllä aio tuota omaa Ässää alkaa maalauttamaan, auto on 30v vanha ja siinä saakin olla naarmuja, kun aion sillä ajaakin. Riittää että ruostetta ei ole ja vahalla kiiltää. Parempi orkkis maalipinta käytön jäljillä kuin huonosti tehty ylimaalaus.
Noiden jalopuiden korjauttaminen, varsinkaan jos ei itse osaa tehdä (tai uskalla), maksaa varmaan aika hyvin ammattipuusepällä. Tosin saahan niitä koko sarjoja jostain purkuautosta. Joku myi kuskin penkin jousiosaa sähkösäätöiseen penkkiin Ebayssa 999€:lla, mietin kauan että viitsiikö investoida, ja niinhän se vietiin nenän edestä. Kyseessä oli siis täysin uusi NOS-osa.
Itse en ikinä maalauttaisi autoa listat paikallaan. Ei ole kummoinen homma purkaa irti. Tuuli- ja takalasi varmaan tympeimmät. Mutta en kyllä aio tuota omaa Ässää alkaa maalauttamaan, auto on 30v vanha ja siinä saakin olla naarmuja, kun aion sillä ajaakin. Riittää että ruostetta ei ole ja vahalla kiiltää. Parempi orkkis maalipinta käytön jäljillä kuin huonosti tehty ylimaalaus.