etu jousi
etu jousi
Hei. pitäis vaihtaa etu kirrrejousi laakereineen w 204 180 c vm 2011 mutta kun pitäis olla jonkinlainen erikois hylsy? no jonkun löysinkin netin ihmeellisestä mailmasta 99€ eihän se tietty kallis ole jos tekis niitä työkseen mutta onko jotain ratkaisua kellään tuohon saako mistään esim vuokrattua esin päiväksi? elikäs iskarin yläpään mutteri pitäis saada auki ja kiini, ja kummoinon tuo avain
Re: etu jousi
Pulttipyssyllä koittaisin. tai sitten hylsy jossa on kulmat ulkokehällä josta saa lenkkiavaimella kiinni ja hylsyn reijästä laittaa kuusiokolo avaimen. Tai vaikka hitsaa hylsyyn vääntövarren.
W124 Facelift 1994 Sedan 220 Bensa automaatti.
Re: etu jousi
Linkkiä tuohon avaimeen jos on joku erikoisavain?
Re: etu jousi
Googlen kuvahakuun esim. w203 iskunvaimennin avain.
Eli tuo hylsy millä tolpan ohut mutteri avataan?
Käytä tolppa ja jousi kasauksessa jos ei kunnon puristinta tai tuota hylsyä. Sitten jos tekijämies niin tuon hylsyn saa tehtyä ihan itsekin.
Eli tuo hylsy millä tolpan ohut mutteri avataan?
Käytä tolppa ja jousi kasauksessa jos ei kunnon puristinta tai tuota hylsyä. Sitten jos tekijämies niin tuon hylsyn saa tehtyä ihan itsekin.
W906 319cdi Aut. -11 *Tuiq
S212 300bluetechybrid -14
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93
S212 300bluetechybrid -14
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93
Re: etu jousi
Ks-toolsilla taitaa olla hylsy 10-15€ ja bgs:llä. Jos katsoin oikein.
Tallissa tuollaisen voisi tehdä jos tulisi eteen.
Tallissa tuollaisen voisi tehdä jos tulisi eteen.
Re: etu jousi
Juu, niitä juuri google tarjosi vaikka puhe on w204 mallista.
Ajattelin onko siinä erilainen,kun w203 avaimia tosiaan saa useita tuolla 100e ryöstöhinnalla
Re: etu jousi
Miksi googlella pitää hakea "W203" jos kyseessä on W204 ?
Satasen hintaa ihmettelen myös, kun esimerkiksi KL-Varaosilla on noita W203 avaimia tarjolla monenlaista yksittäistä tai sarjaa, eikä alkuperäinenkään avain maksa kuin 32,40 euroa. Tuossa tarvike:
https://www.kl-varaosat.fi/verkkokauppa ... -p-48196-0
Avaimen itse tekeminen ei ole fiksu ajatus, kynnet on pienet ja niiden pitää kestää joissain tapauksissa kovaakin vääntöä. Sitten jos lipsahtaa ja pilaa mutterin niin saa rälläköidä yläpään tuen palasiksi jne...
Mutta takaisin W204:ään, tuollainen M14 mutteri iskarin yläpäässä on: Jousen (turvallisen) puristamisen kanssa on enemmän haasteita.
Satasen hintaa ihmettelen myös, kun esimerkiksi KL-Varaosilla on noita W203 avaimia tarjolla monenlaista yksittäistä tai sarjaa, eikä alkuperäinenkään avain maksa kuin 32,40 euroa. Tuossa tarvike:
https://www.kl-varaosat.fi/verkkokauppa ... -p-48196-0
Avaimen itse tekeminen ei ole fiksu ajatus, kynnet on pienet ja niiden pitää kestää joissain tapauksissa kovaakin vääntöä. Sitten jos lipsahtaa ja pilaa mutterin niin saa rälläköidä yläpään tuen palasiksi jne...
Mutta takaisin W204:ään, tuollainen M14 mutteri iskarin yläpäässä on: Jousen (turvallisen) puristamisen kanssa on enemmän haasteita.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
wiimax.fi
Re: etu jousi
No eipä ihme jos olen aiheuttanut hämminkiä
Aivopieru ja vain väärä muistikuva et samanlainen kun 203.
203 tein kynsihylsyn kestävästä tavarasta, meni momenttiin.
Joo eikä missään nimessä mitään puristinviritelmiä
Tähän sopis se kuva missä jousi lytätty nippusiteiden voimalla

Aivopieru ja vain väärä muistikuva et samanlainen kun 203.
203 tein kynsihylsyn kestävästä tavarasta, meni momenttiin.
Joo eikä missään nimessä mitään puristinviritelmiä

Tähän sopis se kuva missä jousi lytätty nippusiteiden voimalla

W906 319cdi Aut. -11 *Tuiq
S212 300bluetechybrid -14
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93
S212 300bluetechybrid -14
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93
Re: etu jousi
Kiitos dealer, ja muutkin vastanneet tuo kuva mutterista selvitti kaiken ja kävin vielä eilen veholla varmistamassa niin sanoivat että w204 on ihan tavallinen mutteri eikä tarvitse mitään erikois avainta. kiitos kaikille