Samaan kategoriaan myös ABS-anturit jne...
Mikään ei ole turhauttavampaa kuin se että joudutaan etsimään vika jostain muualta, kun se anturihan on ihan uusi

Tarkistitko lisälämmittimen ohjainlaitteen?zukka kirjoitti: ↑Ti 25.10.2022 16:31 Nyt koodit luettu:
https://photos.app.goo.gl/nUXLhFojKQYGHgXj7
https://photos.app.goo.gl/3BgQa7V6zMVPXYoy9
Olisko siinä johdossa nyt kuitenkin vikaa, kun sitä heiluttamalla tai irti käyttämällä on saanut käyntiin.
Ihmetyttää silti edelleen tuo, että miksi aina uudella anturilla toimii jonkun aikaa normaalisti.
Laitoin nyt käytetyn anturin toisesta moottorista paikoilleen ja seuraan mitä tapahtuu.
Aiemmin kesällä purin johtosarjan moottorin päältä enkä saanut virtakatkosta aikaan kun heiluttelin johtoja.
Entäs se anturin pistoke, onko sitä vaihdettu? On hyvinkin mahdollista, että ne pistokkeen pinnit/sielut ovat väljistyneet, varsinkin jos pistoketta liikuttelemalla ja räpläämällä toimii. Olisi ainakin helppo ja suht edukas vaihtaa.
Juu, siis nimenomaan pistokkeen vaihdoin ja pätkät johtoja.
Onkohan V6 moottorissa samoilla kohdilla tunnistin , oma testeri antaa P0343 , Nokka-akselin asentotunnistimen A piiri korkea paikka 1 tai yks anturi. Kertooko tuo enemmän tietäville mitään. Katsastukseen en vienyt kun moottorinkuva-valo palaa, siitä kai seuraa Hylkäys.