Meillä on varmaan samat workshop manuaalit käytössä.
Pelkkä kansiremontti kyseessä, alkanut joskus kansipahvi vuotamaan ja auto ehtinyt olemaan käyttämättä tallissa pitkä ajan.
Kansi oli vuosien aikana syöpynyt joten tuli aika perusteellinen kannen kunnostus loppujen lopuksi.
- Kansi täytehitsattiin, plaanattiin sekä koeponnistus
- Uudet venttiilin ohjurit, imu / pako + uudet venttiilit sekä seetit koneistettu
- Tulpan reikien kierteet kunnostettu
- Kansi puhallettu, kanavat putsattu yms. perusjutut.
Nyt käytännössä pitäisi olla "uuden karhea" kansi laittaa paikalleen.

, Sylinteriputkissa ei ollut mitään kulumaa tai välystä, kun tuli mitattua joten en nähnyt tarpeelliseksi nostaa koko moottoria keulalta pois sekä ei ollut mennyt öljyt ja vedet sekaisin, kun kannenpahvi oli pettänyt. Jos viikonlopun aikana saisi testisavut otettua moottorista
