Osaako joku kertoa mitä pitää purkaa -13 ML:n etupäästä jotta saa perinteiset iskarit vaihdettua?
Muuten suunnilleen homma tiedossa, mutta lähinnä askarruttaa joutuuko vetarin ottamaan pois, vai pystyykö "ripustuksen" siirtämään sivuun yläpallon irroituksen jälkeen niin että tolppa mahtuu välistä pois...?
Kiitokset ennakkoon kommenteista ja neuvoista!!
ML W166 -13 / etuiskareiden vaihto (ei airmatic)
Re: ML W166 -13 / etuiskareiden vaihto (ei airmatic)
Hämärä muistikuva olisi ,että vetari täytyy avata.
Star
Re: ML W166 -13 / etuiskareiden vaihto (ei airmatic)
Homma tuli tehtyä, ja eipä siinä sinänsä mitään erikoisempaa ollut. Jarrusatula irti ja sivulle roikkumaan, kallistuksenvakaajan "koiranluu" jousijalan päästä irti. Vetarin mutteri ajoissa löysälle, kun saattaa joskus olla melko napakasti kiinni. Pyörän napa hässäkkä irti yläpallonivelestä, eli siitä yläpuoleisesta kolmiotukivarresta. Helpottaa jos alle laittaa tunkin jolla ottaa painon pois jousijalasta kun irrottaa alatukivarren läpi menevän pultin. Konehuoneen puolelta kolme mutteria pois jotka pitävän jousitolpaa paikallaan. Napahässäkkää ulospäin kallistaen vetari navasta irti. Oikea puoli onnistuu purkamaan ilman että ottaa koko vetoakselia pois, mutta ainakin omassa ajokissa vasen puoli vaati että vetarin ottaa pois, jotta jousijalan saa pujoteltua välistä pois. Seuraavaksi normi jousipuristimella tolppa lyhyeksi ja purkuun, ja uutta iskaria paikalle.