Tervehdys. Olis tarkoitus asennella ihan mielenrauhan vuoksi öljynpainemittari sprinter 313CDi w903:seen, näissä kun ei öljynpainevaloakaan ole olemassa.
Mihinköhän anturi olisi helpoin/järkevin asentaa.
Öljynpainemittarin asennus OM611
Re: Öljynpainemittarin asennus OM611
Kiinnostaa muakin. Huonosti löytyy tietoa, jostain kuulin että öljyjäähdyttimen luona olisi paikka mihin saa anturin, mutta itse en ole löytänyt.
W202 C200 CDI -00 (Ikuinen projekti
)
W206 C300e -22
(Seat Ibiza 1.0tsi -20)
ex: S203 C320 4Matic -04
ex: S205 C250d -14
ex: CL203 C200 Kompressor -02
ex: W163 ML270 CDI -02
ex: W124 250D -88
ex: W202 C180 -99
ex: W124 E420 -94
(Muita menneitä: VW Golf II, Honda CRX, BMW 530D, Toyota Corolla, Volvo S80 T6, VW Golf III)

W206 C300e -22
(Seat Ibiza 1.0tsi -20)
ex: S203 C320 4Matic -04
ex: S205 C250d -14
ex: CL203 C200 Kompressor -02
ex: W163 ML270 CDI -02
ex: W124 250D -88
ex: W202 C180 -99
ex: W124 E420 -94
(Muita menneitä: VW Golf II, Honda CRX, BMW 530D, Toyota Corolla, Volvo S80 T6, VW Golf III)
Re: Öljynpainemittarin asennus OM611
Vastaan itelleni. Eli laitoin anturin öljynsuodattimenjalasta löytyvään proppuun, kierre sama kuin motonetin tarvikeanturissa. Teetin pätkän öljynkestävää letkua kulmaliittimellä. Näin sai anturin kauemmas moniurahihnan kiristimestä.
Re: Öljynpainemittarin asennus OM611
Missä kohtaa suodatinjalkaa tuo proppu on? Saisitko laitettua vaikka kuvan siitä?
W202 C200 CDI -00 (Ikuinen projekti
)
W206 C300e -22
(Seat Ibiza 1.0tsi -20)
ex: S203 C320 4Matic -04
ex: S205 C250d -14
ex: CL203 C200 Kompressor -02
ex: W163 ML270 CDI -02
ex: W124 250D -88
ex: W202 C180 -99
ex: W124 E420 -94
(Muita menneitä: VW Golf II, Honda CRX, BMW 530D, Toyota Corolla, Volvo S80 T6, VW Golf III)

W206 C300e -22
(Seat Ibiza 1.0tsi -20)
ex: S203 C320 4Matic -04
ex: S205 C250d -14
ex: CL203 C200 Kompressor -02
ex: W163 ML270 CDI -02
ex: W124 250D -88
ex: W202 C180 -99
ex: W124 E420 -94
(Muita menneitä: VW Golf II, Honda CRX, BMW 530D, Toyota Corolla, Volvo S80 T6, VW Golf III)
Re: Öljynpainemittarin asennus OM611
Moottorin etupäässä moniurahihnankiristimen rullan vieressä, 5mm kuusiokolokanta. Tosi ahas paikka mut onnistuu mitään suuremmin purkamatta. Työkaluja joutuu mahollisesti modaileen että saa väännettyä nipan/anturin paikalleen.