Riisselöinti
Riisselöinti
Mitäs tuumaatte tästä? w124 CE joko 230 tai 300 muutettaisiin diisseliksi. Oon miettiny 2.5D/TD, 3.0TD tai joku uudempi 220TD kone. Mitä kaikkee tulisi huomioida? Käykö 230 voimansiirto YM. noitten diisseleitten kans vai pitääkö hommata heti CE 300? Onnistuuko toi koko homma ees yleensäkkään?? Hiton hieno koppa toi CE ja haluisin välttämättä ajella vääntävällä diisselillä edullisesti!
MB w201 2.5D -87
Ex: VW GOLF 1.8 -90
Exex: pökötti 309 XS 1.6 -91
Ex: VW GOLF 1.8 -90
Exex: pökötti 309 XS 1.6 -91
Re: Riisselöinti
[sensuroitu]xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx[/sensuroitu]skuusinen kirjoitti:Mitäs tuumaatte tästä?
S 300 Turbodiesel (W 140) 1998
560 SEC (C 126) 1988
E 270 CDI T (S 210) 2003
200 E (W124) 1992 ajettu 70 tkm
B6 600 9066 Hardtail mountain bike 2000
Ex E 220 CDI T (S 210) 2003
Ex 200 B (W 123) 1983
Ex E 220 CDI T (S 210) 2000
Ex E 250 D (W 124) 1994
Ex 200 D (W 124) 1991
Ex 300 CE-24 (C 124) 1990
560 SEC (C 126) 1988
E 270 CDI T (S 210) 2003
200 E (W124) 1992 ajettu 70 tkm
B6 600 9066 Hardtail mountain bike 2000
Ex E 220 CDI T (S 210) 2003
Ex 200 B (W 123) 1983
Ex E 220 CDI T (S 210) 2000
Ex E 250 D (W 124) 1994
Ex 200 D (W 124) 1991
Ex 300 CE-24 (C 124) 1990
On myös käyny mielessä - 300CE maksaa saksassa n.2500€ ja aihioita riittää. Koneeksi OM606, pumppuun isot elementit, iso ahdin ja cooleri. Vielä jos saisi jotenkin katsastettua pakettiautoksi niin ei olisi älytöntä dieselveroa. Toisaalta voihan sitä viedä kilvet takaisin konttorille talveksi. ~500hp coupe olis kyllä jotain
Tollanen diisselöinti kiinnostais tehä omaan ce 230, mutta ainakin 230 muutokset tulee niin kalliiksi että taitaa jäädä haaveeksi koko homma.
Kuljettimet
MB W447 Vito 116 4x4 Amg styling -18
MB W166 ML350 Amg styling black -12
MB W110 220d -63
ex meset
-MB W164 ML420cdi -07
-MB w166 ML350 Amg styling white -12
-MB W164 GL420cdi -07
-MB W639 Vito 120cdi -07
-MB W906 Sprinter 319cdi -10
-MB W164 ML320cdi 4matic -07
-MB w211 320cdi avantgarde amg styling -07
-MB w202 300 24v st -94
-MB Vito W639 111cdi -04
-MB w211 320cdi avantgarde -03
-MB w210 E55 amg -99
-MB w210 320 cdi avantgarde -00
-MB w210 300td avantgarde-98
-MB w124 300tdt st -91
-MB w124 ce 230 sportline -90
MB W447 Vito 116 4x4 Amg styling -18
MB W166 ML350 Amg styling black -12
MB W110 220d -63
ex meset
-MB W164 ML420cdi -07
-MB w166 ML350 Amg styling white -12
-MB W164 GL420cdi -07
-MB W639 Vito 120cdi -07
-MB W906 Sprinter 319cdi -10
-MB W164 ML320cdi 4matic -07
-MB w211 320cdi avantgarde amg styling -07
-MB w202 300 24v st -94
-MB Vito W639 111cdi -04
-MB w211 320cdi avantgarde -03
-MB w210 E55 amg -99
-MB w210 320 cdi avantgarde -00
-MB w210 300td avantgarde-98
-MB w124 300tdt st -91
-MB w124 ce 230 sportline -90
Re: Riisselöinti
EI EI EI ja Vielä kerran EI! Älkää ihmeessä menkö tiisselöimään mitään sellaisia Mercedeksiä jota ei ole tiisselinä alunperin saanutkaan!skuusinen kirjoitti:Mitäs tuumaatte tästä? w124 CE joko 230 tai 300 muutettaisiin diisseliksi. Oon miettiny 2.5D/TD, 3.0TD tai joku uudempi 220TD kone. Mitä kaikkee tulisi huomioida? Käykö 230 voimansiirto YM. noitten diisseleitten kans vai pitääkö hommata heti CE 300? Onnistuuko toi koko homma ees yleensäkkään?? Hiton hieno koppa toi CE ja haluisin välttämättä ajella vääntävällä diisselillä edullisesti!
Tässä minun mielipiteeni.....ja jos sen diisselöinin kuitenkin teet, niin on turha odottaa pukilta lahjoja ensi jouluna
Edelliset mercedekset:
W 123 240 D -1984
W 107 450 SLC -1973
W 124 220CE -1992
w ??? 508 -1979
W170 230 SLK -1998
--------------------------------------------
Tämänhetkiset ajoneuvot:
1983 Mercedes 300SD
2002 316 Mercedes Sprinter ála FRANKIA 7000 (mobilehome)
2001 986 Porsche Boxster S
KTM 690 Rally 2008
W 123 240 D -1984
W 107 450 SLC -1973
W 124 220CE -1992
w ??? 508 -1979
W170 230 SLK -1998
--------------------------------------------
Tämänhetkiset ajoneuvot:
1983 Mercedes 300SD
2002 316 Mercedes Sprinter ála FRANKIA 7000 (mobilehome)
2001 986 Porsche Boxster S
KTM 690 Rally 2008
w123 coupeahan on saanut dieselinä. Turbolla ja ilman. Nimittäin jenkkimallina, 300CD
Mitenkähän tuo onnistuu noin yleensä. Eikös -87 jälkeen rekisteröityihin pidä olla vaikka minkalaista päästötodistusta. Mielessä on ollut ihan normaalin 300E:n parantaminen hyvävetoisella turbodieselillä. Juuri vahvempi automaatti, jarrut ja perä houkuttelee tuohon ratkaisuun.
Mitenkähän tuo onnistuu noin yleensä. Eikös -87 jälkeen rekisteröityihin pidä olla vaikka minkalaista päästötodistusta. Mielessä on ollut ihan normaalin 300E:n parantaminen hyvävetoisella turbodieselillä. Juuri vahvempi automaatti, jarrut ja perä houkuttelee tuohon ratkaisuun.