mattijs
201 tukehtuu
201 tukehtuu
Missähän on vikaa, vikaa ...
Vuosimallin 1984 190:ssä, 2 litran pensakoneella, on sellainen vika, että kesken normaalin matka-ajon koneesta häipyy kierrokset, eli teho häviää. Kun nopeutta vähän pudottaa, meno voi jatkua ihan hyvin. Kylmänä ei myöskään tahdo lähteä kunnolla käymään, sammuilee, eikä ota kierroksia ennen kunnolla lämpiämistä
. ... kyllä noi tiisselit sentään ovat autoja.
mattijs
mattijs
Käyttömersut: S124 300 TDT, W201 190, W460 300 D
Projektit: S123 300 TDT, W108 280 SEL, W136 170 Vb
Projektit: S123 300 TDT, W108 280 SEL, W136 170 Vb
Villi arvaus
Arvaus kahdelle eri vialle:
Tehon häviö: kaasari "jäätää". Ilmeneekö nollakelillä vai muissakin lämpötiloissa?
Kylmä startti: Rikastin systeemin jousi väsynyt, poikki tai vast. Omassa härvelissä tuo jousi vaihdettu pari vuotta sitten ja "mestari" pyysi säätämään laite jonkin ajan kuluttua uudelleen jousen kuoleennuttua hieman.
No, eipä tuo kondiksessa ole vieläkään sillä nyt kylmänä startin jälkeen tukehtuu ja lämpimänä on alakierroksilla alue, josta ei veto ala sitten millään.
Kellään hyvää tietoa Hämeenlinnan alueen hyvistä kaasariguruista?
Tehon häviö: kaasari "jäätää". Ilmeneekö nollakelillä vai muissakin lämpötiloissa?
Kylmä startti: Rikastin systeemin jousi väsynyt, poikki tai vast. Omassa härvelissä tuo jousi vaihdettu pari vuotta sitten ja "mestari" pyysi säätämään laite jonkin ajan kuluttua uudelleen jousen kuoleennuttua hieman.
No, eipä tuo kondiksessa ole vieläkään sillä nyt kylmänä startin jälkeen tukehtuu ja lämpimänä on alakierroksilla alue, josta ei veto ala sitten millään.
Kellään hyvää tietoa Hämeenlinnan alueen hyvistä kaasariguruista?
W202 C180T & W201 2,0, W638 113CDI 4x4



