W124 Hankinnassa, Sopiva Auto Löytynyt.
Re: W124 Hankinnassa
Varsin asiallisen näköinen. Hurja tuo takavalon alapuolinen ruostevaurio - mietityttää että onko kaikkialla muuallakin piilossa vastaavia ? No eiköhän tuo ole jotenkin vaurioitunut ensin ja siitä lähtenyt.
Joitain kolhuja.
Sisältä siisti - pestä toki pitää - penkin nurkka varmasti rikki kun ei näy kuvassa. Ellei ole rikki -> iloinen yllätys. Jos on rikki, apu löytyy verhoomosta.
Jos tuossa on vielä tasonsäätö toiminnassa, perä ei huuda, laatikko toimii jne... niin mikä ettei
Joitain kolhuja.
Sisältä siisti - pestä toki pitää - penkin nurkka varmasti rikki kun ei näy kuvassa. Ellei ole rikki -> iloinen yllätys. Jos on rikki, apu löytyy verhoomosta.
Jos tuossa on vielä tasonsäätö toiminnassa, perä ei huuda, laatikko toimii jne... niin mikä ettei
wiimax.fi
Re: W124 Hankinnassa
Toi takakulma ni korjauspala toisesta autosta ni loppupeleissä kohtuullisen helppokin korjata. Minulta saat korjauspalan lähetyskulujen hinnalla jos tuohon päädyt ja jos palasen tartet. Muistelen että tuo kohta olisi ehjä tossa varaosa-autossa
Tankinluukun ympäristössä "kärri linkkuun peruutusjäljet"
Stanssihan tuossa kulkineessa on täysin pielessä joten jousia on rälläköity edestä ja takaakin näin epäilen? Tasosäätö onkin sit helppo testata toimiiko.
Jouset ovat halpoja ja helppoja laitella jos stanssi ei miellytä tai on "poukkukärry ajella". Ehdottomasti tutustumisenarvoinen kampe.
Tankinluukun ympäristössä "kärri linkkuun peruutusjäljet"
Stanssihan tuossa kulkineessa on täysin pielessä joten jousia on rälläköity edestä ja takaakin näin epäilen? Tasosäätö onkin sit helppo testata toimiiko.
Jouset ovat halpoja ja helppoja laitella jos stanssi ei miellytä tai on "poukkukärry ajella". Ehdottomasti tutustumisenarvoinen kampe.
Re: W124 Hankinnassa
Joo, mä soitan tuosta autosta. Alkoi kiinnostamaan koska on samalla paikkakunnalla myynnissä missä on meidän kesäpaikka!dealer kirjoitti: ↑Su 25.07.2021 20:20 Varsin asiallisen näköinen. Hurja tuo takavalon alapuolinen ruostevaurio - mietityttää että onko kaikkialla muuallakin piilossa vastaavia ? No eiköhän tuo ole jotenkin vaurioitunut ensin ja siitä lähtenyt.
Joitain kolhuja.
Sisältä siisti - pestä toki pitää - penkin nurkka varmasti rikki kun ei näy kuvassa. Ellei ole rikki -> iloinen yllätys. Jos on rikki, apu löytyy verhoomosta.
Jos tuossa on vielä tasonsäätö toiminnassa, perä ei huuda, laatikko toimii jne... niin mikä ettei
Kiitos tarjouksesta otan yhteyttä jos tuon ostan. Voisiko tuo mataluus johtua myös renkaista näköjään 16" tuumaiset renkaat on auton alla..Jari Ke kirjoitti: ↑Su 25.07.2021 20:44 Toi takakulma ni korjauspala toisesta autosta ni loppupeleissä kohtuullisen helppokin korjata. Minulta saat korjauspalan lähetyskulujen hinnalla jos tuohon päädyt ja jos palasen tartet. Muistelen että tuo kohta olisi ehjä tossa varaosa-autossa
Tankinluukun ympäristössä "kärri linkkuun peruutusjäljet"
Stanssihan tuossa kulkineessa on täysin pielessä joten jousia on rälläköity edestä ja takaakin näin epäilen? Tasosäätö onkin sit helppo testata toimiiko.
Jouset ovat halpoja ja helppoja laitella jos stanssi ei miellytä tai on "poukkukärry ajella". Ehdottomasti tutustumisenarvoinen kampe.
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Re: W124 Hankinnassa
On tuo matalampi kuin alunperin, ei ole rengastuksesta johtuvaa. Sillä tuota tasonsäätöä kommentoinkin, kun perä näyttää olevan vielä hieman liian alhaalla keulaan nähden. Se on aina hyvä jos on orkkiksesta muutaman sentin matalampi, parempi ajettavuus varsinkin tuulisella säällä. Sitten eri juttu jos ajellaan metsäteitä.
wiimax.fi
Re: W124 Hankinnassa
Vaikuttaa hyvältä aihiolta :thumb
https://www.lastvin.com/vin/NmJWG2pLRvX2xnkB7
Väritys sama kuin Antin 300 D:ssä, hyvä yhdistelmä.
Entisessä 300 TE:ssä kuhmu myös takavalon alla, kuten Jari Ke toteaa, ei kovin paha laittaa.
Ei muuta kuin hieromaan kauppoja
https://www.lastvin.com/vin/NmJWG2pLRvX2xnkB7
Väritys sama kuin Antin 300 D:ssä, hyvä yhdistelmä.
Entisessä 300 TE:ssä kuhmu myös takavalon alla, kuten Jari Ke toteaa, ei kovin paha laittaa.
Ei muuta kuin hieromaan kauppoja
k 2.0t SW -98
ex. 300 TE -91
ex. 300 TE -91
Re: W124 Hankinnassa
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/230/12231738 jokos tämä on nähty?
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
Re: W124 Hankinnassa
Juu tuo oli se toinen mitä kävin koeajamassa. Tuossakin oli voimansiirto ja ohjaus hiukan korjauksen tarpeessa..Hage kirjoitti: ↑La 31.07.2021 15:36 https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/230/12231738 jokos tämä on nähty?
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Re: W124 Hankinnassa
Ilmeisesti jää myyjälle nuo..?
MB ML 350 CDI A 4-MATIC Business Premium -12 (W166.024)
MB C 230 A Kombi Avantgarde -06 (S203.252)
MB CLK 200 A Sport -98 (W208.335)
MB E 300D Sedan -80 (W123.130) klassikko
ex MB E 220 CDI A Kombi Avantgarde -10 (S212.202)
ex MB ML 320 A -99 (W163.154)
ex MB Vaneo 1.9 A Ambiente -05 (W414.700)
ex MB E 270 CDI A Kombi Avantgarde -03 (S211.216)
ex MB 190 E 2.0 Sportline -90 (W201.102)
MTBRacingTeam
Suomen Mercedes-Benz klubi
MB C 230 A Kombi Avantgarde -06 (S203.252)
MB CLK 200 A Sport -98 (W208.335)
MB E 300D Sedan -80 (W123.130) klassikko
ex MB E 220 CDI A Kombi Avantgarde -10 (S212.202)
ex MB ML 320 A -99 (W163.154)
ex MB Vaneo 1.9 A Ambiente -05 (W414.700)
ex MB E 270 CDI A Kombi Avantgarde -03 (S211.216)
ex MB 190 E 2.0 Sportline -90 (W201.102)
MTBRacingTeam
Suomen Mercedes-Benz klubi
Re: W124 Hankinnassa
Kappas tuo on tullut takaisin myyntiin, täytyypä kysellä tuosta!JanneW124 kirjoitti: ↑La 31.07.2021 21:14 https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/230/12285280
Tuosta?
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Re: W124 Hankinnassa
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/12303939
Ryhdikkään oloinen Suomiauto, vaikka taisi olla niin että et Pontus halua kolmossarjalaista.
https://www.lastvin.com/vin/rogOm27l0Y0A8DNRl
Ryhdikkään oloinen Suomiauto, vaikka taisi olla niin että et Pontus halua kolmossarjalaista.
https://www.lastvin.com/vin/rogOm27l0Y0A8DNRl
k 2.0t SW -98
ex. 300 TE -91
ex. 300 TE -91
Re: W124 Hankinnassa
Lainataas törkeästi Pontuksen topiccia
Onkohan kukaan käynyt katsomassa tai muuten tuttu tämä yksilö ?
Ainakin kuvissa ihan ok kuntoinen. Joitakin huomiota mitä nyt omaan silmään osui on tuo selvä lommo tuossa oikealla takaikkunan alla, kuskin oven kylkilista uusittu kun maalaus puuttuu ala sisäreunasta, jotenkin tuo kepin ympärys näyttäis pullottavan ja radion nuppi puuttuu.
Onkohan kukaan käynyt katsomassa tai muuten tuttu tämä yksilö ?
Ainakin kuvissa ihan ok kuntoinen. Joitakin huomiota mitä nyt omaan silmään osui on tuo selvä lommo tuossa oikealla takaikkunan alla, kuskin oven kylkilista uusittu kun maalaus puuttuu ala sisäreunasta, jotenkin tuo kepin ympärys näyttäis pullottavan ja radion nuppi puuttuu.
"Tietoni perustuu vahvasti olettamukseen"
S210 280 4Matic -98
Entisiä:
S211 280CDI -06, W124 200 -87, W220 S500 -99, W210 E200 CDI -02, W124 230E -91, S124 300TE -90, Audi A4 2.8 -96, Ford Mondeo -94, Ford Sierra 2.0 -90
S210 280 4Matic -98
Entisiä:
S211 280CDI -06, W124 200 -87, W220 S500 -99, W210 E200 CDI -02, W124 230E -91, S124 300TE -90, Audi A4 2.8 -96, Ford Mondeo -94, Ford Sierra 2.0 -90
Re: W124 Hankinnassa
Eikös tuo ole ihan perussiisti? Apparin etuoven kylkilistan kiinnitysruuvit kumpikin puuttuu eli jotain on sillekin osastolle joskus tehty. Vekki samalla puolen takana on pahassa kohtaa ja voi olla hankala korjata mutta menoahan tuo ei haittaa ja jos maali vaan on kunnolla kiinni ni välttämättä ei vaadi toimenpiteitä? Olisko sit maalattu?
Apparinpuolen takimmaisen ikkaunan tiiviste alareunastaan näyttäisi osin olevan ylhäällä vai kattonko väärin? Kurkkaamisen paikka molemmin puolin takaronkan puolelta kun sivupanelit aukoo. Kuskinpuolella tuo takimmaisen ikkunan alumiinisomiste kukkii takaa alhaalta mutta tuo ei ruostu ruskeaksi koskaan. Kuplat sensijaan pysyy. Toi lista on äärimmäisen v:mäinen laittaa paikoilleen jos sen kerkiää irroittaa. Kun irroituskin vaatii muovityökaluja ettei vääntele piloille poisotettaessa.
Kuskinoven paneli helppo maalata nurjalta puolen jos häiritsee.
Apparinpuolen takimmaisen ikkaunan tiiviste alareunastaan näyttäisi osin olevan ylhäällä vai kattonko väärin? Kurkkaamisen paikka molemmin puolin takaronkan puolelta kun sivupanelit aukoo. Kuskinpuolella tuo takimmaisen ikkunan alumiinisomiste kukkii takaa alhaalta mutta tuo ei ruostu ruskeaksi koskaan. Kuplat sensijaan pysyy. Toi lista on äärimmäisen v:mäinen laittaa paikoilleen jos sen kerkiää irroittaa. Kun irroituskin vaatii muovityökaluja ettei vääntele piloille poisotettaessa.
Kuskinoven paneli helppo maalata nurjalta puolen jos häiritsee.
Re: W124 Hankinnassa
Oikean takaikkunan lista tosiaan näyttää olevan yhdessä kuvassa vähän ylhäällä juuri lommon kohdilta. Lommo on tosiaan juuri pokkauksen kohdalla ja näyttää vielä aika syvältä. Ei taida onnistu suoristaminen pelkällä imukupilla tai takaapäin koputtamalla.
"Tietoni perustuu vahvasti olettamukseen"
S210 280 4Matic -98
Entisiä:
S211 280CDI -06, W124 200 -87, W220 S500 -99, W210 E200 CDI -02, W124 230E -91, S124 300TE -90, Audi A4 2.8 -96, Ford Mondeo -94, Ford Sierra 2.0 -90
S210 280 4Matic -98
Entisiä:
S211 280CDI -06, W124 200 -87, W220 S500 -99, W210 E200 CDI -02, W124 230E -91, S124 300TE -90, Audi A4 2.8 -96, Ford Mondeo -94, Ford Sierra 2.0 -90
Re: W124 Hankinnassa
Laitetaas tästä vähä vastaava kuin edellä. Tässä takaluukunsähköt oletettavasti kunnossa kun pyyhin on ihan oikeassa kotisatamassa. Toki edellisessä vaikka sen osaston sähköissä sanomista varmaan on niin kohtuullisen helppo korjata kun hommaa "miljoonasäikeistä" riittävän poikkipinta-alan silikonijohtoa sekä liimakutistesukkaa.
Tämä kulkine näköjään Juuassa yksityisellä myyjällä. Olisiko ihan viimeisiä vanhakeulaisia ja siis ihan viimeisiä likkarivärillisiä?
Edit: Jonku opel corsan takapönttökö tuonne on isketty Mersunpönttö kyl ei mielestäni ole. Mitään väliä tuolla ei ole ja on siis vain hassu yksityiskohta.
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/280/12127359
Tämä kulkine näköjään Juuassa yksityisellä myyjällä. Olisiko ihan viimeisiä vanhakeulaisia ja siis ihan viimeisiä likkarivärillisiä?
Edit: Jonku opel corsan takapönttökö tuonne on isketty Mersunpönttö kyl ei mielestäni ole. Mitään väliä tuolla ei ole ja on siis vain hassu yksityiskohta.
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/280/12127359
Re: W124 Hankinnassa
Tuotakin kyllä harkittu, mutta on niin kaukana ettei oo mahdollista lähtee sitä tarkemmin tutkimaan. Kuvissahan se on kyllä siisti ja plussana tosiaan että näyttäis olevan vielä kakkossarjaa.
Tuo pyyhkijän asento jäi myös itsellä huomaamatta tossa mustassa. Sinällään ei väliä koska en oo varmaan ikinä käyttänyt omissa vehkeissä takalasinpyyhintä ja nykyisessäkin se on heivattu mäkeen, mutta luultavasti on myös muuta häikkää.
Tuo pyyhkijän asento jäi myös itsellä huomaamatta tossa mustassa. Sinällään ei väliä koska en oo varmaan ikinä käyttänyt omissa vehkeissä takalasinpyyhintä ja nykyisessäkin se on heivattu mäkeen, mutta luultavasti on myös muuta häikkää.
"Tietoni perustuu vahvasti olettamukseen"
S210 280 4Matic -98
Entisiä:
S211 280CDI -06, W124 200 -87, W220 S500 -99, W210 E200 CDI -02, W124 230E -91, S124 300TE -90, Audi A4 2.8 -96, Ford Mondeo -94, Ford Sierra 2.0 -90
S210 280 4Matic -98
Entisiä:
S211 280CDI -06, W124 200 -87, W220 S500 -99, W210 E200 CDI -02, W124 230E -91, S124 300TE -90, Audi A4 2.8 -96, Ford Mondeo -94, Ford Sierra 2.0 -90
Re: W124 Hankinnassa
Tämä on makia kun on rehti Sportline.Jari Ke kirjoitti: ↑Ke 11.08.2021 09:26 Laitetaas tästä vähä vastaava kuin edellä. Tässä takaluukunsähköt oletettavasti kunnossa kun pyyhin on ihan oikeassa kotisatamassa. Toki edellisessä vaikka sen osaston sähköissä sanomista varmaan on niin kohtuullisen helppo korjata kun hommaa "miljoonasäikeistä" riittävän poikkipinta-alan silikonijohtoa sekä liimakutistesukkaa.
Tämä kulkine näköjään Juuassa yksityisellä myyjällä. Olisiko ihan viimeisiä vanhakeulaisia ja siis ihan viimeisiä likkarivärillisiä?
Edit: Jonku opel corsan takapönttökö tuonne on isketty Mersunpönttö kyl ei mielestäni ole. Mitään väliä tuolla ei ole ja on siis vain hassu yksityiskohta.
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/280/12127359
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: W124 Hankinnassa
https://autot.tori.fi/vaihtoautot/merce ... a/84169148
Tuollainen Sedan pomppas eteen kun etsin kaverille ihan toisenlaista autoa. Ei nyt mikään timantti, mutta hyvääkin on.
Tuollainen Sedan pomppas eteen kun etsin kaverille ihan toisenlaista autoa. Ei nyt mikään timantti, mutta hyvääkin on.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: W124 Hankinnassa
Tätä kävin katsomassa viime viikolla: https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/260/12116732
Tyhjin käsin tultiin takaisin, eli ei lähtenyt mukaan. Muuten hyvässä kunnossa mutta moottori olisi vaatinut ison korjauksen. Täytyypä soittaa tuosta Nurmijärven Farmari S124. On tässä jo hätävaihtoehtojakin mietitty kuten esim C209 CLK..
Tyhjin käsin tultiin takaisin, eli ei lähtenyt mukaan. Muuten hyvässä kunnossa mutta moottori olisi vaatinut ison korjauksen. Täytyypä soittaa tuosta Nurmijärven Farmari S124. On tässä jo hätävaihtoehtojakin mietitty kuten esim C209 CLK..
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Re: W124 Hankinnassa
Joopa, lisäksi ilmoituksessa kehutaan mm. "Kori hyvässä kunnossa lukuunottamatta pieniä ruoste kohtia lokareissa jotka näkyvät kuvissa." Voisin melkein luvata ja vannoa, että kun kuvissa näkyy tuon verran ruostekohtia, niin sitä ruostetta on ihan varmasti jossain piilossa ja paljon enemmän kuin mitä näkyy. Eikä noi edes ole mitään ihan pieniä ruostekohtia, ainakaan mun skaalalla arvioituna... Ei sillä, etteikö siitä käyttöautoa olisi sen puolesta voinut tehdä, mutta myyntipuheessa ei taida kaikki olla ihan niin kuin annetaan ymmärtää. No, eipä niissä monesti ole.Pontus kirjoitti: ↑Ke 11.08.2021 21:19 Tätä kävin katsomassa viime viikolla: https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/260/12116732
...
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: W124 Hankinnassa
Itseasiassa tällä kertaa myyjä puhui ihan avoimesti kaikista vioista ennen koeajoa, ei nuo kaaret olleet yhtä lukuunottamatta niin pahassa kunnossa. Harmi vaan että moottori oli korjauksen tarpeessa. Olen nyt käynyt kolmea autoa katsomassa ja tämä oli yleiskunnoltaan paras ja myös ajoltaan.Nozki kirjoitti: ↑Ke 11.08.2021 21:59Joopa, lisäksi ilmoituksessa kehutaan mm. "Kori hyvässä kunnossa lukuunottamatta pieniä ruoste kohtia lokareissa jotka näkyvät kuvissa." Voisin melkein luvata ja vannoa, että kun kuvissa näkyy tuon verran ruostekohtia, niin sitä ruostetta on ihan varmasti jossain piilossa ja paljon enemmän kuin mitä näkyy. Eikä noi edes ole mitään ihan pieniä ruostekohtia, ainakaan mun skaalalla arvioituna... Ei sillä, etteikö siitä käyttöautoa olisi sen puolesta voinut tehdä, mutta myyntipuheessa ei taida kaikki olla ihan niin kuin annetaan ymmärtää. No, eipä niissä monesti ole.Pontus kirjoitti: ↑Ke 11.08.2021 21:19 Tätä kävin katsomassa viime viikolla: https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/260/12116732
...
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Re: W124 Hankinnassa
Mikä tuossa moottorissa oli ongelma?
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: W124 Hankinnassa
Sylinterikansi vuoti öljyä, venttikopan tiiviste vuoti öljyä, oli alkanut hävittämään jäähdytinnestettä. Tyhjäkäynti oli ontuvaa. Öljynpaine lämpimänä tyhjäkäynillä 0.5 bar.
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Re: W124 Hankinnassa
Voisiko 0.5bar ö-paineen selittää ontuvan alhaiset tyhjäkäyntikierrokset jos kierrokset oli selvästi normaalia alempana?
Lonkalta heitettynä jos itte pystyisi tekemään työt kansikunnostukseen ni toimintatonnista jää rahaa muutamaan tankilliseen jäljellekin ja saa pajalla laitattaa kannen kuntoon sekä hommata alipaineisiin liittyvät letkut, suuttimet, ja sytkäosatkin (tulpat vj-kansi pyöriä ehkä johdotkin) laittaa uutta sekä luonnollisesti uusi tiivistesetti U-tiivistettä unohtamatta. Ja tietysti kaikki suotimet sekä kaikki öljyt (loota ja perä, ohajusvaihde, tasonsäätö jos on, jarrunesteet jne.) Jos vieraalla joutuu kokonaan teettämään ni kaksi saa varata ja sen että itte tilaa osat sekä tarvikkeet ulkomailta. Tästäkin ehkä jää jotain tankkauksiin?
Toisaalta kun käytetyn ostaa tällaisista hintaluokista ni melki aina se niin on et kaikki nesteet sekä jokaikiseen reikään oljyt+suotimet täytyy melki poikkeuksetta uusia ennen kun vakituisempaan ajoon ottaa? Jos on ASD ja automaatti ni 200€ ei taida riittää vaikka itte kaikki työt tekisi?
Nuo kaaret sattaisivat olla jopa helposti pelastettavissa ja jos vaan pohja on kunnossa ni välttämättä ei olis huono lähtökohta ihan fiksulle kulkupelille? Ajoltaan kun oli hyvä ni kertoo takakelkanosista jotain.
Näissä vaan taitaa olla niin että "perushyväkuntoisetkin" sellaiset joille ei tartte mitään muuta tehdä kun näyttää tietä maksaa tuplat ja enemmänkin mitä tämän pyynti on?
Lonkalta heitettynä jos itte pystyisi tekemään työt kansikunnostukseen ni toimintatonnista jää rahaa muutamaan tankilliseen jäljellekin ja saa pajalla laitattaa kannen kuntoon sekä hommata alipaineisiin liittyvät letkut, suuttimet, ja sytkäosatkin (tulpat vj-kansi pyöriä ehkä johdotkin) laittaa uutta sekä luonnollisesti uusi tiivistesetti U-tiivistettä unohtamatta. Ja tietysti kaikki suotimet sekä kaikki öljyt (loota ja perä, ohajusvaihde, tasonsäätö jos on, jarrunesteet jne.) Jos vieraalla joutuu kokonaan teettämään ni kaksi saa varata ja sen että itte tilaa osat sekä tarvikkeet ulkomailta. Tästäkin ehkä jää jotain tankkauksiin?
Toisaalta kun käytetyn ostaa tällaisista hintaluokista ni melki aina se niin on et kaikki nesteet sekä jokaikiseen reikään oljyt+suotimet täytyy melki poikkeuksetta uusia ennen kun vakituisempaan ajoon ottaa? Jos on ASD ja automaatti ni 200€ ei taida riittää vaikka itte kaikki työt tekisi?
Nuo kaaret sattaisivat olla jopa helposti pelastettavissa ja jos vaan pohja on kunnossa ni välttämättä ei olis huono lähtökohta ihan fiksulle kulkupelille? Ajoltaan kun oli hyvä ni kertoo takakelkanosista jotain.
Näissä vaan taitaa olla niin että "perushyväkuntoisetkin" sellaiset joille ei tartte mitään muuta tehdä kun näyttää tietä maksaa tuplat ja enemmänkin mitä tämän pyynti on?
Re: W124 Hankinnassa
Joo, samaa kokemusta täälläkin. Ei tuossa hintaluokassa taida löytyä täysin kuivaa M103:sta, kyllä ne kaikki tihkuttavat vähän öljyä.Jari Ke kirjoitti: ↑To 12.08.2021 10:41 Voisiko 0.5bar ö-paineen selittää ontuvan alhaiset tyhjäkäyntikierrokset jos kierrokset oli selvästi normaalia alempana?
Lonkalta heitettynä jos itte pystyisi tekemään työt kansikunnostukseen ni toimintatonnista jää rahaa muutamaan tankilliseen jäljellekin ja saa pajalla laitattaa kannen kuntoon sekä hommata alipaineisiin liittyvät letkut, suuttimet, ja sytkäosatkin (tulpat vj-kansi pyöriä ehkä johdotkin) laittaa uutta sekä luonnollisesti uusi tiivistesetti U-tiivistettä unohtamatta. Ja tietysti kaikki suotimet sekä kaikki öljyt (loota ja perä, ohajusvaihde, tasonsäätö jos on, jarrunesteet jne.) Jos vieraalla joutuu kokonaan teettämään ni kaksi saa varata ja sen että itte tilaa osat sekä tarvikkeet ulkomailta. Tästäkin ehkä jää jotain tankkauksiin?
Toisaalta kun käytetyn ostaa tällaisista hintaluokista ni melki aina se niin on et kaikki nesteet sekä jokaikiseen reikään oljyt+suotimet täytyy melki poikkeuksetta uusia ennen kun vakituisempaan ajoon ottaa? Jos on ASD ja automaatti ni 200€ ei taida riittää vaikka itte kaikki työt tekisi?
Nuo kaaret sattaisivat olla jopa helposti pelastettavissa ja jos vaan pohja on kunnossa ni välttämättä ei olis huono lähtökohta ihan fiksulle kulkupelille? Ajoltaan kun oli hyvä ni kertoo takakelkanosista jotain.
Näissä vaan taitaa olla niin että "perushyväkuntoisetkin" sellaiset joille ei tartte mitään muuta tehdä kun näyttää tietä maksaa tuplat ja enemmänkin mitä tämän pyynti on?
Entisestä 300 TE:stä vaihdoin kaikki sytkäosat ja lambdan kun tyhjäkäynti oli ontuvaa. Sen jälkeen korjaantui ja öljynpaine pysyi myös 1 barissa lämpimällä koneella. Mittarissa 400 000km, joten varmasti myös mekaanista kulumaa koneessa, mutta toimi hyvin joka tapauksessa. Kansiremppa oli tehty joskus n. 250 000km ajettuna.
Eri asia jos ei tietoa jos kantta rempattu ja vie jäähdytysnestettä, niin remppaan pitää varautua.
k 2.0t SW -98
ex. 300 TE -91
ex. 300 TE -91
Re: W124 Hankinnassa
Getriebe kirjoitti: ↑To 12.08.2021 14:13Joo, samaa kokemusta täälläkin. Ei tuossa hintaluokassa taida löytyä täysin kuivaa M103:sta, kyllä ne kaikki tihkuttavat vähän öljyä.Jari Ke kirjoitti: ↑To 12.08.2021 10:41 Voisiko 0.5bar ö-paineen selittää ontuvan alhaiset tyhjäkäyntikierrokset jos kierrokset oli selvästi normaalia alempana?
Lonkalta heitettynä jos itte pystyisi tekemään työt kansikunnostukseen ni toimintatonnista jää rahaa muutamaan tankilliseen jäljellekin ja saa pajalla laitattaa kannen kuntoon sekä hommata alipaineisiin liittyvät letkut, suuttimet, ja sytkäosatkin (tulpat vj-kansi pyöriä ehkä johdotkin) laittaa uutta sekä luonnollisesti uusi tiivistesetti U-tiivistettä unohtamatta. Ja tietysti kaikki suotimet sekä kaikki öljyt (loota ja perä, ohajusvaihde, tasonsäätö jos on, jarrunesteet jne.) Jos vieraalla joutuu kokonaan teettämään ni kaksi saa varata ja sen että itte tilaa osat sekä tarvikkeet ulkomailta. Tästäkin ehkä jää jotain tankkauksiin?
Toisaalta kun käytetyn ostaa tällaisista hintaluokista ni melki aina se niin on et kaikki nesteet sekä jokaikiseen reikään oljyt+suotimet täytyy melki poikkeuksetta uusia ennen kun vakituisempaan ajoon ottaa? Jos on ASD ja automaatti ni 200€ ei taida riittää vaikka itte kaikki työt tekisi?
Nuo kaaret sattaisivat olla jopa helposti pelastettavissa ja jos vaan pohja on kunnossa ni välttämättä ei olis huono lähtökohta ihan fiksulle kulkupelille? Ajoltaan kun oli hyvä ni kertoo takakelkanosista jotain.
Näissä vaan taitaa olla niin että "perushyväkuntoisetkin" sellaiset joille ei tartte mitään muuta tehdä kun näyttää tietä maksaa tuplat ja enemmänkin mitä tämän pyynti on?
Entisestä 300 TE:stä vaihdoin kaikki sytkäosat ja lambdan kun tyhjäkäynti oli ontuvaa. Sen jälkeen korjaantui ja öljynpaine pysyi myös 1 barissa lämpimällä koneella. Mittarissa 400 000km, joten varmasti myös mekaanista kulumaa koneessa, mutta toimi hyvin joka tapauksessa. Kansiremppa oli tehty joskus n. 250 000km ajettuna.
Eri asia jos ei tietoa jos kantta rempattu ja vie jäähdytysnestettä, niin remppaan pitää varautua.
Jos mulla ei olisi olemassa tuota nykyistä projekti W123 niin olisin ostanut tuon pois, tällä hetkellä tuo W123 on se mihin kaikki "rempparaha" laitetaan joten yritetään etsiä W124 jossa olisi mahdollisen vähän teknistä laittoa, tällä siis tarkoitan moottoria, korihommat on sitten toinen homma, niissä on aina laittamista.Jari Ke kirjoitti: ↑To 12.08.2021 10:41 Voisiko 0.5bar ö-paineen selittää ontuvan alhaiset tyhjäkäyntikierrokset jos kierrokset oli selvästi normaalia alempana?
Lonkalta heitettynä jos itte pystyisi tekemään työt kansikunnostukseen ni toimintatonnista jää rahaa muutamaan tankilliseen jäljellekin ja saa pajalla laitattaa kannen kuntoon sekä hommata alipaineisiin liittyvät letkut, suuttimet, ja sytkäosatkin (tulpat vj-kansi pyöriä ehkä johdotkin) laittaa uutta sekä luonnollisesti uusi tiivistesetti U-tiivistettä unohtamatta. Ja tietysti kaikki suotimet sekä kaikki öljyt (loota ja perä, ohajusvaihde, tasonsäätö jos on, jarrunesteet jne.) Jos vieraalla joutuu kokonaan teettämään ni kaksi saa varata ja sen että itte tilaa osat sekä tarvikkeet ulkomailta. Tästäkin ehkä jää jotain tankkauksiin?
Toisaalta kun käytetyn ostaa tällaisista hintaluokista ni melki aina se niin on et kaikki nesteet sekä jokaikiseen reikään oljyt+suotimet täytyy melki poikkeuksetta uusia ennen kun vakituisempaan ajoon ottaa? Jos on ASD ja automaatti ni 200€ ei taida riittää vaikka itte kaikki työt tekisi?
Nuo kaaret sattaisivat olla jopa helposti pelastettavissa ja jos vaan pohja on kunnossa ni välttämättä ei olis huono lähtökohta ihan fiksulle kulkupelille? Ajoltaan kun oli hyvä ni kertoo takakelkanosista jotain.
Näissä vaan taitaa olla niin että "perushyväkuntoisetkin" sellaiset joille ei tartte mitään muuta tehdä kun näyttää tietä maksaa tuplat ja enemmänkin mitä tämän pyynti on?
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Re: W124 Hankinnassa
Totta juurikin näin ja siitähän taisi tuolla aiemmin olla juttuakin et perusehjä haussa jota ei tartte alkaa koukkimaan. Ajattelinkin tuota kirjoittaessani sitä että kun tätä topiikkia lukee iso joukko ja aina niitäkin ketä harkitsee kulkineen ostoa ni kommenttina lähinnä sellaista silmällä pitäen.Pontus kirjoitti: ↑To 12.08.2021 18:33
Jos mulla ei olisi olemassa tuota nykyistä projekti W123 niin olisin ostanut tuon pois, tällä hetkellä tuo W123 on se mihin kaikki "rempparaha" laitetaan joten yritetään etsiä W124 jossa olisi mahdollisen vähän teknistä laittoa, tällä siis tarkoitan moottoria, korihommat on sitten toinen homma, niissä on aina laittamista.
Re: W124 Hankinnassa
Siinäpä se ero on 124 bensassa ja dieselissä, dieselin kun ostaa niin ei ole moottoriosastolla murheita. Jossain 400tkm lukemilla ei ole minkäänlaista kulumista, tuplatkin saa siihen ajaa eikä vieläkään männät / sylinterit jne millänsäkään.
Kansitiiviste useimmiten jossain vaiheessa vaihdetaan, esimerkiksi isäukon autoon (200D -90) vaihtelin kansipahvin (vuoti nestettä ulospäin) aikoinaan piharemonttina 600tkm kohdalla enkä uhrannut ajatustakaan millekään venttiilitöille saati sitten että olisi tarvinnut alakertaa korjailla.
Kansitiiviste useimmiten jossain vaiheessa vaihdetaan, esimerkiksi isäukon autoon (200D -90) vaihtelin kansipahvin (vuoti nestettä ulospäin) aikoinaan piharemonttina 600tkm kohdalla enkä uhrannut ajatustakaan millekään venttiilitöille saati sitten että olisi tarvinnut alakertaa korjailla.
wiimax.fi
Re: W124 Hankinnassa
Kävin eilen katsomassa tuota Kokkolan autoa ja sinne jäi odottaan ostajaa.
Menin ilmoittamatta koska näin myyjälle ei jää mahdollisuutta käyttää autoa lämpimäksi tai muuten valmistella, tosin tällä kertaa ei ollut kannattava idea; kauppias oli lomalla. Nojoo oma moka, mutta onneks puhelimella sai kiinni ja lupasi tulla näyttämään autoa parin tunnin päästä.
Sitten itse autoon. Kuvat aikahyvin pitivät paikkansa ulkoisesti. Jonkin verran naarmuja ympäriinsä, mitkä osittain olisi varmaan saanut myllyttämällä piiloon ja sitten kattoluukussa olevat syvät jäljet. Ovet ja lokarit oli ehjiä. Oikea etu-umpio oli vähän sisempänä ja lokarin ja konepellin rako oli suurempi kuin vasemmalla, en tiedä oliko kolaroitu vai mikä homma. Sitten ne mitä ei näy kuvissa; tunkinreijät aivan mädät, pohja oli joskus massattu mikä taas voi olla hyvä tai huono asia.
Pienen odottelun jälkeen myyjä tuli paikalla ja saatiin vehkeet käyntiin. Heti tuli pieniä ärsyttäviä asioita esille; akku tyhjä, polttimoiden ja kusijussin merkkivalot palavat ja mittarivalot ei toimi. Nämä nyt ei vaikuta ostopäätökseen, mutta silti ei iso vaiva ole laittaa kuntoon. Lähti kyllä käyntiin kerrasta, mutta käynti vähän ontui ja tyhjäkäynti oli 1200rpm. Oli kuulemma seissyt suunnilleen vuoden verran. Nesteet ja öljyt näytti siltä, että pysyvät omalla puolellaan. Moottori oli vähän öljyinen, mutta ei kuitenkaan satanut öljyä.
Samalla kun moottori kävi lämpimäksi tutkin sisustaa. Ensimmäisen kerran sisälle mennessä haisi tunkkaiselle. Sisusta muuten ehjä, mutta keskikonsolin puupaneelin lakka halkeili ja säilytysboksin vedettävä kansi oli rikki. Kuljettajan penkin alla oli revittyä vaahtomuovia, onko autossa ollut hiiriä vai kuuluko ne autoon ollenkaan niin ei selvinnyt. Jari Ke:n vinkistä katsoin takakontin verhoilujen taakse, molemmin puolin ikkunan alareunat ruosteessa. Myös tavaratilan lattian taempi kansi ei auennut kunnolla ja oli täynnä vanhoja roskia. Oikean takaikkunan hissin vaijeri näkyi ikkunan välistä ja ikkuna oli jesarilla teipattu kiinni.
Tyhjäkäynti pysyi kokoajan sielä 1200rpm ja vähän pätki. Lämmöt myös nousi todella nopeasti, mutta jäi siihen reiluun 80c. Ilmastointi ei toiminut, mikä selvisi kyllä jo ilmoituksesta ja kuskille ei puhaltanut muuta kuin kuumaa. Heti kun laittoi pykälän päälle auto meinasi sammua ja kierrokset putosivat sinne 500rpm, myös jarrulla sai seistä että pysyi paikallaan. Koeajolle en jaksanut enää edes lähteä, vaan totesin myyjälle että ei ole se mitä haetaan.
Summma summarum, auto on kunnostettavissa eikä varmasti huonoin yksilö, mutta hinnan pitäsi olla jotain muuta.
Itse en siis käynyt edes koeajolle ja kokoajan satoi vettä joten ehkä voi olla muutakin ja osa näistä huomioista on vaan omia mielipiteitä. Myyjä sen sijaan oli todella asiallinen vaikka häiritsin kesken loman, iso plussa siitä.
Menin ilmoittamatta koska näin myyjälle ei jää mahdollisuutta käyttää autoa lämpimäksi tai muuten valmistella, tosin tällä kertaa ei ollut kannattava idea; kauppias oli lomalla. Nojoo oma moka, mutta onneks puhelimella sai kiinni ja lupasi tulla näyttämään autoa parin tunnin päästä.
Sitten itse autoon. Kuvat aikahyvin pitivät paikkansa ulkoisesti. Jonkin verran naarmuja ympäriinsä, mitkä osittain olisi varmaan saanut myllyttämällä piiloon ja sitten kattoluukussa olevat syvät jäljet. Ovet ja lokarit oli ehjiä. Oikea etu-umpio oli vähän sisempänä ja lokarin ja konepellin rako oli suurempi kuin vasemmalla, en tiedä oliko kolaroitu vai mikä homma. Sitten ne mitä ei näy kuvissa; tunkinreijät aivan mädät, pohja oli joskus massattu mikä taas voi olla hyvä tai huono asia.
Pienen odottelun jälkeen myyjä tuli paikalla ja saatiin vehkeet käyntiin. Heti tuli pieniä ärsyttäviä asioita esille; akku tyhjä, polttimoiden ja kusijussin merkkivalot palavat ja mittarivalot ei toimi. Nämä nyt ei vaikuta ostopäätökseen, mutta silti ei iso vaiva ole laittaa kuntoon. Lähti kyllä käyntiin kerrasta, mutta käynti vähän ontui ja tyhjäkäynti oli 1200rpm. Oli kuulemma seissyt suunnilleen vuoden verran. Nesteet ja öljyt näytti siltä, että pysyvät omalla puolellaan. Moottori oli vähän öljyinen, mutta ei kuitenkaan satanut öljyä.
Samalla kun moottori kävi lämpimäksi tutkin sisustaa. Ensimmäisen kerran sisälle mennessä haisi tunkkaiselle. Sisusta muuten ehjä, mutta keskikonsolin puupaneelin lakka halkeili ja säilytysboksin vedettävä kansi oli rikki. Kuljettajan penkin alla oli revittyä vaahtomuovia, onko autossa ollut hiiriä vai kuuluko ne autoon ollenkaan niin ei selvinnyt. Jari Ke:n vinkistä katsoin takakontin verhoilujen taakse, molemmin puolin ikkunan alareunat ruosteessa. Myös tavaratilan lattian taempi kansi ei auennut kunnolla ja oli täynnä vanhoja roskia. Oikean takaikkunan hissin vaijeri näkyi ikkunan välistä ja ikkuna oli jesarilla teipattu kiinni.
Tyhjäkäynti pysyi kokoajan sielä 1200rpm ja vähän pätki. Lämmöt myös nousi todella nopeasti, mutta jäi siihen reiluun 80c. Ilmastointi ei toiminut, mikä selvisi kyllä jo ilmoituksesta ja kuskille ei puhaltanut muuta kuin kuumaa. Heti kun laittoi pykälän päälle auto meinasi sammua ja kierrokset putosivat sinne 500rpm, myös jarrulla sai seistä että pysyi paikallaan. Koeajolle en jaksanut enää edes lähteä, vaan totesin myyjälle että ei ole se mitä haetaan.
Summma summarum, auto on kunnostettavissa eikä varmasti huonoin yksilö, mutta hinnan pitäsi olla jotain muuta.
Itse en siis käynyt edes koeajolle ja kokoajan satoi vettä joten ehkä voi olla muutakin ja osa näistä huomioista on vaan omia mielipiteitä. Myyjä sen sijaan oli todella asiallinen vaikka häiritsin kesken loman, iso plussa siitä.
"Tietoni perustuu vahvasti olettamukseen"
S210 280 4Matic -98
Entisiä:
S211 280CDI -06, W124 200 -87, W220 S500 -99, W210 E200 CDI -02, W124 230E -91, S124 300TE -90, Audi A4 2.8 -96, Ford Mondeo -94, Ford Sierra 2.0 -90
S210 280 4Matic -98
Entisiä:
S211 280CDI -06, W124 200 -87, W220 S500 -99, W210 E200 CDI -02, W124 230E -91, S124 300TE -90, Audi A4 2.8 -96, Ford Mondeo -94, Ford Sierra 2.0 -90
Re: W124 Hankinnassa, Sopiva Auto Löytynyt.
No niin nyt se sitten löytyi, eli tänään kävi koeajamassa W124 ja nyt löytyi sopiva auto! Sovittiin auton myyjän kanssa kaupat ensi viikolle.
Tämä auto ei ollut missään nettiautossa tai tori.fi myynnissä, vaan tuli vihjeen kautta minulle tietoon. Sen verran otettiin riskiä että automyydään "vikalistalla" eli leimaa jäljellä noin 5 viikkoa. Mutta viat eivät ole pahoja hiukan alusta ja jarruosaa sekä muutama ruoste reikä. Pitää myös vaihtaa kaikki suodattimet ja nesteet.
Autosta lisää ensi viikolla kun saan sen omiin nimiini.
Tämä auto ei ollut missään nettiautossa tai tori.fi myynnissä, vaan tuli vihjeen kautta minulle tietoon. Sen verran otettiin riskiä että automyydään "vikalistalla" eli leimaa jäljellä noin 5 viikkoa. Mutta viat eivät ole pahoja hiukan alusta ja jarruosaa sekä muutama ruoste reikä. Pitää myös vaihtaa kaikki suodattimet ja nesteet.
Autosta lisää ensi viikolla kun saan sen omiin nimiini.
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976