Aika hintava perus-W116..
Mutta vaikuttaa hyväkuntoiselta ja taitaa olla epätavallisempi rattivaihteella?
Monesti hintavuus selittyy sillä, että on maksanut itsensä kipeäksi esimerkiksi ylimaalauksesta ja yrittää saada kaiken takaisin seuraavalta omistajalta. Aika ärtsy sininen väri, mutta ilmeisesti tuo löytyy 116:n värikartoista? Varsinkin moottoritilassa näyttää todella sähkönsiniseltä.
Tuossa kokonaisvaikutelmaa latistaa perus-nuhjuinen sisustus ja sillä olevat sävyerot. Mutta vähän lisää varusteita, niin rattivaihteella oikein hauska auto.
Karel
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco”
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco”
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
Jollain on varmaan tallessa lisävarustehinnasto kun 300 TDT 4Matic maksoi jo perushinnaltaan 538 000,- joten noilla varusteilla mennään varmaan jo 650 000,- paremmalle puolelle.
Meni kaupaksi heti. Toivottavasti ilmestyisi tänne. Alle vain 15-reikäiset tai peltivanteet ufoilla niin olisi omaan makuun valmis
Paljos täl oli pyynti?
Siisti ja hyvinvarusteltu peli kaikin puolin, mut kyllähä tuolla iällä ja ajomäärällä mätäpaikkojakin voi löytyä Harmillinen missaus käyny tossakin varusteita ruksiessa, eli takalasit on veivattavat - mikä ei toki pitkäkattosessa tai sedanissa oo ollenkaan niin anteeksiantamatonta ku coupessa
Meni kaupaksi heti. Toivottavasti ilmestyisi tänne. Alle vain 15-reikäiset tai peltivanteet ufoilla niin olisi omaan makuun valmis
Paljos täl oli pyynti?
Siisti ja hyvinvarusteltu peli kaikin puolin, mut kyllähä tuolla iällä ja ajomäärällä mätäpaikkojakin voi löytyä Harmillinen missaus käyny tossakin varusteita ruksiessa, eli takalasit on veivattavat - mikä ei toki pitkäkattosessa tai sedanissa oo ollenkaan niin anteeksiantamatonta ku coupessa
Pyynti oli 9900,-
Joo, hauska juttu että veivit takana
Olisikohan käynyt tietokatkos myyjän kun ottaneet SA 587:n että olettivat että s-ikkunat myös takana? Ei myöskään kattoluukkua, joka melkein "vakiovaruste" monessa paremmin varustellussa?
Meni kaupaksi heti. Toivottavasti ilmestyisi tänne. Alle vain 15-reikäiset tai peltivanteet ufoilla niin olisi omaan makuun valmis
Paljos täl oli pyynti?
Siisti ja hyvinvarusteltu peli kaikin puolin, mut kyllähä tuolla iällä ja ajomäärällä mätäpaikkojakin voi löytyä Harmillinen missaus käyny tossakin varusteita ruksiessa, eli takalasit on veivattavat - mikä ei toki pitkäkattosessa tai sedanissa oo ollenkaan niin anteeksiantamatonta ku coupessa
Pyynti oli 9900,-
Joo, hauska juttu että veivit takana
Olisikohan käynyt tietokatkos myyjän kun ottaneet SA 587:n että olettivat että s-ikkunat myös takana? Ei myöskään kattoluukkua, joka melkein "vakiovaruste" monessa paremmin varustellussa?
voisin melkoisella varmuudella sanoa että rahat loppuneet kesken kerran suomiauto...
Jotenkin epäilen että tuon hintaiseen ajoneuvoon tuota varustelistaa ruksiessa ei ole rahasta jäänyt kiinni ... sähkölasit takana on kyllä yksi niitä tarpeettomimpia varusteita (paitsi coupessa).
vuosikymmenien tuontiautoilijana olen kyllä eri mieltä, Saksassa uutena myydyt ns. isokoneiset on kyllä suurella prosentilla hyvin varusteltu. Ja kääntäen varustellut suomiautot, ne on lähes aina vain "ihan ookoo" varusteilla.
Esimerkkinä just tuo kattoluukku on hyvä, saksa autoissa lähes aina mukana, kun taas suomi autoissa taas yleisempi että vain toinen otettu (eli ac tai kattoluukku). Toki voi olla että kukkaro kunnossa suomi autonkin ostajalla mutta onko se sitten suomalainen nuukuus ja järki, että esim. jos olet ottanut jo ilmastoinnin niin et "tarvitse" kattoluukkua. Sama sähkölasien kanssa, miksi ottaa ne taakse jos vain edessä niitä käytät.
Minulla on kaksi saksantuonti-satalankkua, toisessa luukku ja toisessa ilmastointi. Se voi kyllä hyvinkin olla että tuossa keskustelun aiheena olevassa suomiautossa on ajateltu noin ettei luukkua tarvitse kun ilmastointi jne...
Omista autoista vielä sen verran, että kesäautossa on siis ilmastointi ja vakkari, talviautossa ASD, penkinlämmittimet, poistumisvalot ovissa ja vakkari.
Ei turhuuksia (paitsi se kattoluukku, talvella...)
Viimeksi muokannut dealer, Ti 31.08.2021 09:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
dealer kirjoitti: ↑Ma 16.08.2021 15:24
Minulla on kaksi saksantuonti-satalankkua, toisessa luukku ja toisessa ilmastointi. Se voi kyllä hyvinkin olla että tuossa keskustelun aiheena olevassa suomiautossa on ajateltu noin ettei luukkua tarvitse kun ilmastointi jne...
Omista autoista vielä sen verran, että kesäautossa on siis ilmastointi ja vakkari, talviautossa ASD, poistumisvalot ovissa ja vakkari.
Ei turhuuksia (paitsi se kattoluukku, talvella...)
Molempi parempi vain miten se menikään
Mutta joo, tuota joko/tai-ajattelua esiintyi 80-90-luvulla varsinkin täällä eikä ihme kuin kummankin hinta aika monta tuhatta markkaa.
Vaikuttaa aika siistiltä vaikkakin hintavalta. Hyvät varusteet myös.
Kakkossarjan konepelti ja se on siinä
Kakkossarjan M111-koneiset ovat kuitenkin suht harvinaisia.
Vaikuttaa aika siistiltä vaikkakin hintavalta. Hyvät varusteet myös.
Kakkossarjan konepelti ja se on siinä
Kakkossarjan M111-koneiset ovat kuitenkin suht harvinaisia.
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco”
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
Korimallihan on tosi hieno ja jos ei ihan mätä kuulostaa projektin arvoiselta. Juuri eilen ihailin samanlaista liikenteessä Helsingissä (rek. AAE-xxx) ja taisi olla samanvärinen kun tuo ilmoituksessa.
En ole 108 asiantuntija, mutta tuosta neljä tonnia? Moottori ja loota kössitty parempaan talteen ja verhoilukin paskana. Moottoria ja askia ei tuohon enää ihan joka takapihalta taida löytyä käypäsessä kunnossa, vai? Muutamalla tonnilla lisää irtoaa jo ihan kokonaisia toimivia autoja.
Karel
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco”
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85