E 220 cdi -10 "vikaa"
E 220 cdi -10 "vikaa"
Tuli hommattua E 220 cdi 2010 liikkeestä tammikkuun puolivälissä.
Ilmajousitus antautui huhtikuun puolivälisssä
Otin yhteyttä liikkeeseen
Halusivat korjaamon diaknoosin (eivät sanoneet minkä korjaamon )
Vein paikalliseen, iso MB loko pihassa
Saivat diaknoosin eivät osallistu (kilometrit täynnä)--OK Tämän voin hyväksyä?
Kompura ja oikea pussi vaihtoon.
Jousitus nyt kai kunnosssa mutta, laittoivat uuden tehtaan ohjelmiston---suostumuksellani.
Päivityksen jälkeen ei toimi
Hiukkassuodatin ja jotain muuta peukaloitu.
Ehdotus asentajalta myyjään yhteys
Ajoneuvo myyty minulle tieliikenne kelvottomana / asennuta ohjelmisto joka ei välitä näistä muutoksista
Tehoja ei ainakaan takapuolituntumalla ole nostettu --siis sen takia poistettu saastelaitteita
Varmaankin haluttomia palauttamaan auto tieliikenne kelpoiseksi
Mistä ohjelmointi/hinta PK-seudulla
Auto piti katsastaa viikolla jolloin pylly oli maassa että leimakin ehti jo mennä.
PErk..
Onko kokemuksia vastaavista
Nii ajettu reliusti n.371tkm
kiitos.
t.jm
Ilmajousitus antautui huhtikuun puolivälisssä
Otin yhteyttä liikkeeseen
Halusivat korjaamon diaknoosin (eivät sanoneet minkä korjaamon )
Vein paikalliseen, iso MB loko pihassa
Saivat diaknoosin eivät osallistu (kilometrit täynnä)--OK Tämän voin hyväksyä?
Kompura ja oikea pussi vaihtoon.
Jousitus nyt kai kunnosssa mutta, laittoivat uuden tehtaan ohjelmiston---suostumuksellani.
Päivityksen jälkeen ei toimi
Hiukkassuodatin ja jotain muuta peukaloitu.
Ehdotus asentajalta myyjään yhteys
Ajoneuvo myyty minulle tieliikenne kelvottomana / asennuta ohjelmisto joka ei välitä näistä muutoksista
Tehoja ei ainakaan takapuolituntumalla ole nostettu --siis sen takia poistettu saastelaitteita
Varmaankin haluttomia palauttamaan auto tieliikenne kelpoiseksi
Mistä ohjelmointi/hinta PK-seudulla
Auto piti katsastaa viikolla jolloin pylly oli maassa että leimakin ehti jo mennä.
PErk..
Onko kokemuksia vastaavista
Nii ajettu reliusti n.371tkm
kiitos.
t.jm
Re: E 220 cdi -10 "vikaa"
Toi on vähän sellainen juttu että jos puuttuu saastelaitteita ja auto myyty ehjänä toimivana eikä mainintaa että jotain puuttuu niin hommahan on jonkinsortin petos.
Uudestaan yhteys myyjään ja tiedustelemaan että miten aikovat korjata laittoman auton?
Uudestaan yhteys myyjään ja tiedustelemaan että miten aikovat korjata laittoman auton?
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: E 220 cdi -10 "vikaa"
Paitsi että sillä myyjälkään ei välttämät ole mittän tietto mitä edelinset omistajta on siihen tehneet
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: E 220 cdi -10 "vikaa"
No sehän ei tietty ole ostajan ongelma, myyjä joutuu selvittämään kuka ja mitä. Ei se vastuu lopu siihen kun auton myy jos jotain vilppiä on tehtynä.
Mitenkäs se nykyisin menee se vastuu autokaupassa, eikös se ulotettu yksityiseenkin se vastuu?
Siksi noita kyseenalaisia myydään huutokaupalla.
Mitenkäs se nykyisin menee se vastuu autokaupassa, eikös se ulotettu yksityiseenkin se vastuu?
Siksi noita kyseenalaisia myydään huutokaupalla.
Re: E 220 cdi -10 "vikaa"
No KKV sivustolta lause myyjä on vastuussa myös tietämättömistään virheistä.
Tuo jousitus siis jo korjattu hinnasta ei tietoa kuin osien osalta--n.700e
Työt ovat vielä ?
auto on ollut korjaamolla 24.5 alkaen 28.5 ilmoittivat tuon saaste kikkailun.
Tuo kikkailu sinänsä ei olisi minua haitannut kunhan olisin tiennyt asian en olisi antanut päivittää ohjelmaa.
Olisi silloin kun tuo on tehty voinut myös nostaa auto uudelle tasolle-- olisi kivempi--ja ilmoittaa tuo laittomuus
Niin edelleen mistä saan ohjelmiston pk seudulta
jos myyjä ei hoida asiaa.
Samalla 220cdi muuttuisi 250cdi tehoiseksi ilman hiukkas räpellyksiä. ??
Nii tää auto ostettiin lähinnä työmatkoja varten, neljän kimppakyytejä matkat emme mahdu tuohon kesä autoon.
t.Jm
Tuo jousitus siis jo korjattu hinnasta ei tietoa kuin osien osalta--n.700e
Työt ovat vielä ?
auto on ollut korjaamolla 24.5 alkaen 28.5 ilmoittivat tuon saaste kikkailun.
Tuo kikkailu sinänsä ei olisi minua haitannut kunhan olisin tiennyt asian en olisi antanut päivittää ohjelmaa.
Olisi silloin kun tuo on tehty voinut myös nostaa auto uudelle tasolle-- olisi kivempi--ja ilmoittaa tuo laittomuus
Niin edelleen mistä saan ohjelmiston pk seudulta
jos myyjä ei hoida asiaa.
Samalla 220cdi muuttuisi 250cdi tehoiseksi ilman hiukkas räpellyksiä. ??
Nii tää auto ostettiin lähinnä työmatkoja varten, neljän kimppakyytejä matkat emme mahdu tuohon kesä autoon.
t.Jm
Re: E 220 cdi -10 "vikaa"
Tuikun ketjusta löytynee ohjelman tekijä haulla. Tai kysy tuikulta suoraan kuka laittaa hänen ohjelmaa siellä suunnalla.
Re: E 220 cdi -10 "vikaa"
Noniin
kkvstä ilmoitettiin korjaamolta pitää saada yksilöity ehdotus vaadittavista toimenpiteistä--osat/vaihto ja näihin hinnat.
Sitten reklamaatio myyjälle ,esittäen vaatimuksen korjauksesta. Heille kopio korjaamon diaknoosista osat/hinta/työ/hinta.
Varoittivat auton ikä/kilometrit voivat tuottaa pettymyksen minulle. Miten tuo vaikuttaa lailliseen ajoneuvoon??
No myyjä on valmis jonkinlaiseen hinnan alennukseen/rahan palautukseen--ostettu seteleillä. Puhelin keskustelu myyjän kanssa.
Noin 10Ke auton joka on katsastettu luulis olevan OK vaikka metrejä takana?
Minua harmittaa sekä omasta että myyjän puolesta tämä asia.
Tässä ei voita kukaan
Jostain kateselin osien hintoja.
erg noin 100eur(todenäköisesti toimimattomaksi ohjelmoituna on jumiutunut) vain mun ajatus
hiukaspönttö 550-1900eur
kaikki anturit jotka mittaavat näitä +300eur
Olenko edes kartalla näissä hinnoissa?
Ps. Rs optimointi hki?
t.Jm
kkvstä ilmoitettiin korjaamolta pitää saada yksilöity ehdotus vaadittavista toimenpiteistä--osat/vaihto ja näihin hinnat.
Sitten reklamaatio myyjälle ,esittäen vaatimuksen korjauksesta. Heille kopio korjaamon diaknoosista osat/hinta/työ/hinta.
Varoittivat auton ikä/kilometrit voivat tuottaa pettymyksen minulle. Miten tuo vaikuttaa lailliseen ajoneuvoon??
No myyjä on valmis jonkinlaiseen hinnan alennukseen/rahan palautukseen--ostettu seteleillä. Puhelin keskustelu myyjän kanssa.
Noin 10Ke auton joka on katsastettu luulis olevan OK vaikka metrejä takana?
Minua harmittaa sekä omasta että myyjän puolesta tämä asia.
Tässä ei voita kukaan
Jostain kateselin osien hintoja.
erg noin 100eur(todenäköisesti toimimattomaksi ohjelmoituna on jumiutunut) vain mun ajatus
hiukaspönttö 550-1900eur
kaikki anturit jotka mittaavat näitä +300eur
Olenko edes kartalla näissä hinnoissa?
Ps. Rs optimointi hki?
t.Jm
Re: E 220 cdi -10 "vikaa"
Onko ne anturit fyysisesti poistettu sieltä vai vaan ohjelmoitu pois käytöstä? Usein pönttö tökitään tyhjäksi ja anturit jää paikoilleen.
Silloin tarvitsee vain sen pöntön ja fiksata egr jos se on jumissa. Om651 venttiili on kyllä sellainen rakenteeltaan että ei niin helposti jumiudu vaikka olisi pois käytöstä.
Silloin tarvitsee vain sen pöntön ja fiksata egr jos se on jumissa. Om651 venttiili on kyllä sellainen rakenteeltaan että ei niin helposti jumiudu vaikka olisi pois käytöstä.
Re: E 220 cdi -10 "vikaa"
En tiedä vielä miten on aikanaan toimittu.
Itse olisin tyhjännyt suodattimen ja ohelmalisesti ohittanut anturit, onko viksua vai ei en tiedä.
Toivottavasti on toimittu näin--osien vaihto vähenee.
Korjaamon ilmoitus, kun tämä ilmeni,täyttö aste n.400% mitälie tarkoittaa--paine ero?
Viimeisin poltto n.200000km sitten mitälie tääkään?
Onneksi tarvitsen kulkinetta oikeasti vasta kun alkaa rospuuttokelit
mutta olisihan tuolla kiva joskus mennä töihin
Itse olisin tyhjännyt suodattimen ja ohelmalisesti ohittanut anturit, onko viksua vai ei en tiedä.
Toivottavasti on toimittu näin--osien vaihto vähenee.
Korjaamon ilmoitus, kun tämä ilmeni,täyttö aste n.400% mitälie tarkoittaa--paine ero?
Viimeisin poltto n.200000km sitten mitälie tääkään?
Onneksi tarvitsen kulkinetta oikeasti vasta kun alkaa rospuuttokelit
mutta olisihan tuolla kiva joskus mennä töihin
Re: E 220 cdi -10 "vikaa"
Eikös noissa ole ristiriitaa? Tieliikennekelvoton voi tarkoittaa, ettei menisi (seuraavasta) katsastuksesta läpi ilman merkittäviä korjauksia? Jos myyjä on ilmoittanut viat ennen myyntiä, eikä niistä ole mitään sovittu, niin kai jälkeen päin on vaikea saada myyjää maksamaan niiden mainittujen vikojen korjauksia. Eri asia on sitten sellaiset viat, joista myyjä ei ole kertonut/tiennyt. Mutta kaikkia/mitä tahansa vikojahan ei voi "häivyttää" sellaisen yleisen toteamuksen alle kuin tieliikennekelvoton, kun korjauskustannukset voisivat olla paljon suuremmat kuin auton (käyttö)arvo. Silloin se voisi tarkoittaa, ettei siitä olisi kuin varaosiksi.
Re: E 220 cdi -10 "vikaa"
Tarkoitin auto myyty katsastettuna =tieliikenne kelpoinen (mun mielestä).
Mutta kun näin ei ole
Jos joku on muuttanut/tehnyt toimimattomaksi joitakin esim saaste laitteita siten että katsastaja ei näitä havaitse vaan lyö leiman paperiin,ei tarkoita että auto täyttää sille asetetut vaatimukset.
Saaste vehkeitähän SAA peukaloida, pitää vain muistaa muutoskatsastaa--menee läpi ilmeisen huonosti.
Näinhän ei oltu toimittu vaan auto myyty laillisena oliko euro5 päästöt täyttävänä.--ohjelmisto päivitys eikai tässä tapauksessa olisi saanut autoa sekoamaan,koska tiedostoissa olisi ollut maininta ÄLÄ tee näin, sekä rekisteriotteessa muutoskatsastettu--saastemikälie?
Jos laitteistoon kajonnut olisi kertonut liikkeelle--myyjä--minulle mitä tehty ja missä olisin jättänyt päivityksen tekemättä.
Ajaisin nytkin melko kivalla E mersulla.
Niin Liikkeelle myynyt ilmeisesti on ollut tietoinen/tai edellinen (onneksi on nuo vanhat erkisteriotteet voi yrittää selvittää ei sinänsä kiinnosta),jätetty siis kertomatta
paremman vaihtoarvon painaessa vaakakupissa rehellisyyttä enemmän.
No noinhan tekee lähes kaikki.
Niin ajattelivat korjaamolla yrittää polttoa pitkän toimimattomuuden jälkeen??
Voiko tuo onnistua??
Omakorjajan mukaan ohjelmisto päivityksen jälkeen n.400%täyttö?
Olisiko hiukkas ansa pitänyt uusia jo ajat sitten,noin silloin kun tehtiin tuo muutos---mihn tuhkat tuon polton jälkeen /voiko tuo olla enään toimiva?
Auto jo toista kuukautta ihmeteltävänä----mitähän tuokin maksaa? ja kuka??
Ja niin en halua kommentoijille kellekkään olla "mulkku" Haluaisin vain tietoa miten olette /toimisitte jos näin kohdallanne kävisi.
Itselleni siis kävisi 220cdi----250cdi, tiedostaen kuin se on tehty. ilmeisesati vain ohjelma (huhu puhe)
Jos on käynyt näin niin mitän edetään --kysyy epätietoinen
Paljon jäi sanomatta mut kai pää asiat oli
Anteeksi taas.
Mutta kun näin ei ole
Jos joku on muuttanut/tehnyt toimimattomaksi joitakin esim saaste laitteita siten että katsastaja ei näitä havaitse vaan lyö leiman paperiin,ei tarkoita että auto täyttää sille asetetut vaatimukset.
Saaste vehkeitähän SAA peukaloida, pitää vain muistaa muutoskatsastaa--menee läpi ilmeisen huonosti.
Näinhän ei oltu toimittu vaan auto myyty laillisena oliko euro5 päästöt täyttävänä.--ohjelmisto päivitys eikai tässä tapauksessa olisi saanut autoa sekoamaan,koska tiedostoissa olisi ollut maininta ÄLÄ tee näin, sekä rekisteriotteessa muutoskatsastettu--saastemikälie?
Jos laitteistoon kajonnut olisi kertonut liikkeelle--myyjä--minulle mitä tehty ja missä olisin jättänyt päivityksen tekemättä.
Ajaisin nytkin melko kivalla E mersulla.
Niin Liikkeelle myynyt ilmeisesti on ollut tietoinen/tai edellinen (onneksi on nuo vanhat erkisteriotteet voi yrittää selvittää ei sinänsä kiinnosta),jätetty siis kertomatta
paremman vaihtoarvon painaessa vaakakupissa rehellisyyttä enemmän.
No noinhan tekee lähes kaikki.
Niin ajattelivat korjaamolla yrittää polttoa pitkän toimimattomuuden jälkeen??
Voiko tuo onnistua??
Omakorjajan mukaan ohjelmisto päivityksen jälkeen n.400%täyttö?
Olisiko hiukkas ansa pitänyt uusia jo ajat sitten,noin silloin kun tehtiin tuo muutos---mihn tuhkat tuon polton jälkeen /voiko tuo olla enään toimiva?
Auto jo toista kuukautta ihmeteltävänä----mitähän tuokin maksaa? ja kuka??
Ja niin en halua kommentoijille kellekkään olla "mulkku" Haluaisin vain tietoa miten olette /toimisitte jos näin kohdallanne kävisi.
Itselleni siis kävisi 220cdi----250cdi, tiedostaen kuin se on tehty. ilmeisesati vain ohjelma (huhu puhe)
Jos on käynyt näin niin mitän edetään --kysyy epätietoinen
Paljon jäi sanomatta mut kai pää asiat oli
Anteeksi taas.
Re: E 220 cdi -10 "vikaa"
Se täytöaste on laskennallinen, olen nähnyt muutaman kerran 300-400% täytöstä purkeille ja sopeuttamalla purkin vaihdettu käytetty asetuksella sai polton ajettua läpi molemmilla kerroilla.
Re: E 220 cdi -10 "vikaa"
Tarkoititko että purkki vaihdettu toiseen käytettyyn vai tämä ns täynnä oleva satu elvytettyä
Re: E 220 cdi -10 "vikaa"
Jos täyttöaste on 400% ei poltto enää välttämäti onnistu pakottamallakaan, starilla kerrotaan että nyt on pönttö vaihdettu jolloin polton voi tehdä.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: E 220 cdi -10 "vikaa"
En siis tiedä vielä mtä purkille on tehty jos mitään tyhjätty/vain ohjelmallisesti ohitettu koko järjestelmä.
Jos ohjelmallinen niin täyttyykö tuo niin että rupeaa ahdistamaan vai työntääkö ylimääräisen tavaran vain ulos putken päästä?
Näkyykö täyttö asteesta onko purkki tyhjätty?
Jos ohjelmallinen niin täyttyykö tuo niin että rupeaa ahdistamaan vai työntääkö ylimääräisen tavaran vain ulos putken päästä?
Näkyykö täyttö asteesta onko purkki tyhjätty?
Re: E 220 cdi -10 "vikaa"
No en löytänyt PK seudulta, tyhmä minä
Ohjelmat vaikuttavat olevan kirjoitusten perusteella hyvin tehtyjä, autot vain aika paljon vähemmän ajettuja.
Kestäisikö tuo tekniikka tehon lisäystä kun km on jo n.375tkm
Mitens turbot milloin ovat tiensä päässä?/km/ikä
Niin koko asiassahan ei ole kysymys tehon lisäyksestä se vain olisi kiva lisä mauste jo ilmeisen kalliiseen tutkintaan ja maksajastakaaan ei vielä tietoa,toivottavasti selviää juhannuksen jälkeisellä viikolla nyt kaikki lomalla omakorjaaja+kkv tyyppi (ja minä) joka tätä katsoo,tuurarit hoitaa.
Re: E 220 cdi -10 "vikaa"
Kestää ja ei kestä, osa kestää hyvinkin ja osa ei edes vakiona.
Pariin olen oman ohjelman laittanut ja molemmat toimii. Velipojan ajettu yli 400tkm ja oma 260tkm
Itse en niin jännitä kestääkö sen ylimääräisen kun 250cdi on sama kattila. Aina ne sietää enemmän kuin vakiona kun vaan muistaa huoltaa hyvin ja hyvillä öljyillä ym.
Turbot menee jos on mennäkseen, itsellä paketti hyllyssä varalla odottamassa isompia pyöriä.
Pariin olen oman ohjelman laittanut ja molemmat toimii. Velipojan ajettu yli 400tkm ja oma 260tkm
Itse en niin jännitä kestääkö sen ylimääräisen kun 250cdi on sama kattila. Aina ne sietää enemmän kuin vakiona kun vaan muistaa huoltaa hyvin ja hyvillä öljyillä ym.
Turbot menee jos on mennäkseen, itsellä paketti hyllyssä varalla odottamassa isompia pyöriä.
Re: E 220 cdi -10 "vikaa"
Joo, aloituksestasi sain ensin käsityksen, että ostit tietoisesti tieliikennekelvottomana. Mutta, kun niin ei ole, niin silloinhan tuotteessa on vika, joka myyjäliikkeen pitää korvata/korjata. Ellei myyjä pysty osoittamaan, että sinä olet aiheuttanut vian, niin silloin oletus on, että (piilevä) vika on ollut siinä jo myyntihetkellä. Myyjän vastuu on suuri, mutta silti voit joutua maksamaan osan korjauksesta.
Re: E 220 cdi -10 "vikaa"
Ensinnäkin Kiitos että olette kuunneleet tätä "vuodatusta"
Auto edelleen korjaamolla.
Lyhyt kertaus.
Koko juttuhan alkoi 19.5-21 ilmoituksella myyjälle jousituksesta, joka sanoi itsensä irti.
Autolle aika saatiin nopeasti 24.5-21
Myyjä ei halua osallistua jousitukseen.-OK
Jousitus ok 28.5-21
Ohjelmisto päivityksen jälkeen alkoi tämä rumba johon olen nyt sotkenut myyjäliikkeen, kkv:n, korjamon, työkaverit (kuskaavat ja kuuntelevat,tosin maksusta) ja itteni.
Kaikissa paikoissa nyt lomat painaa päälle=homma tuntuu hidastuvan.
Korjaamoa kyllä ymmärrän jos varattu aika ei riitä syystä tai toisesta niin homma yritetään tehdä "joutoajalla".
Mutta kunhan saisivat sen raportin niin pääsisin edes oikeasti vaatimaan korjausta/hinnan alennusta /kkv edes ottamaan kantaa.
Vuosi luvut päivämäärissä osoittaa etten oleta tämän olevan ohi ihan heti.
Osan korjauksista olisin ollutkin valmis maksamaan Jousitukseen liittyvät . Mutta kkv haluaa koko kokonaisuuden.
Ei oo mun vallassa tää enään.
Kiitti silti.
Auto edelleen korjaamolla.
Lyhyt kertaus.
Koko juttuhan alkoi 19.5-21 ilmoituksella myyjälle jousituksesta, joka sanoi itsensä irti.
Autolle aika saatiin nopeasti 24.5-21
Myyjä ei halua osallistua jousitukseen.-OK
Jousitus ok 28.5-21
Ohjelmisto päivityksen jälkeen alkoi tämä rumba johon olen nyt sotkenut myyjäliikkeen, kkv:n, korjamon, työkaverit (kuskaavat ja kuuntelevat,tosin maksusta) ja itteni.
Kaikissa paikoissa nyt lomat painaa päälle=homma tuntuu hidastuvan.
Korjaamoa kyllä ymmärrän jos varattu aika ei riitä syystä tai toisesta niin homma yritetään tehdä "joutoajalla".
Mutta kunhan saisivat sen raportin niin pääsisin edes oikeasti vaatimaan korjausta/hinnan alennusta /kkv edes ottamaan kantaa.
Vuosi luvut päivämäärissä osoittaa etten oleta tämän olevan ohi ihan heti.
Osan korjauksista olisin ollutkin valmis maksamaan Jousitukseen liittyvät . Mutta kkv haluaa koko kokonaisuuden.
Ei oo mun vallassa tää enään.
Kiitti silti.
Re: E 220 cdi -10 "vikaa"
Kestää ja ei kestä, osa kestää hyvinkin ja osa ei edes vakiona.
Pariin olen oman ohjelman laittanut ja molemmat toimii. Velipojan ajettu yli 400tkm ja oma 260tkm
Yksi syy miksi MB oletettavasti luotettava ja kestävä.
Kaikenhan saa rikki kun yrittää.
Pariin olen oman ohjelman laittanut ja molemmat toimii. Velipojan ajettu yli 400tkm ja oma 260tkm
Yksi syy miksi MB oletettavasti luotettava ja kestävä.
Kaikenhan saa rikki kun yrittää.
Re: E 220 cdi -10 "vikaa"
sori lainaus ei onnistunut
Re: E 220 cdi -10 "vikaa"
Ei tuo haittaa, ja juu on se niin että kaikki saa repimällä rikki.
Itse tykkään ohjelmoida ja saan autosta mieleisen kun saa päättää aika vapaasti sen oman auton luonteen.
Itse tykkään ohjelmoida ja saan autosta mieleisen kun saa päättää aika vapaasti sen oman auton luonteen.
Re: E 220 cdi -10 "vikaa"
No ei mitään vieläkään
Kaikki lomalla kai.
Mullakin alkoi nyt.
Onneksi on pyörä ja emännän autoX2.
Ja tosiaan kaiken saa rikki jos vain on halua, F1 kestäisi minun käytössä ikuisesti ,moto pyörä ehkä ei niin ikuisesti.
Kaikki riippuu luotosta laitteeseen, osaamisesta ja itsesuojeluvaistosta.
Eli käyttäjä ratkaisee loppupeleissä miten ajoneuvot kestää.
Hyvää käsää kaikille autoileville ja mp kuskeille
Kaikki lomalla kai.
Mullakin alkoi nyt.
Onneksi on pyörä ja emännän autoX2.
Ja tosiaan kaiken saa rikki jos vain on halua, F1 kestäisi minun käytössä ikuisesti ,moto pyörä ehkä ei niin ikuisesti.
Kaikki riippuu luotosta laitteeseen, osaamisesta ja itsesuojeluvaistosta.
Eli käyttäjä ratkaisee loppupeleissä miten ajoneuvot kestää.
Hyvää käsää kaikille autoileville ja mp kuskeille
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 94
- Liittynyt: La 02.10.2021 00:08
- Paikkakunta: Helsinki
Re: E 220 cdi -10 "vikaa"
Yrittäjänä (Autoliikkeen omistajan roolissa) voin kertoa että tuollaisessa tapauksessa on auton ostajalla täysi oikeus purkaa kauppa,jos niin haluaa ja oikeuteen asti jos viet niin varmuudella saat purkupäätöksen tehtyyn kauppaan. Tuo täyttää lievän petoksen tunnusmerkit riittävästi.
Varsinkin kun annetut tiedot autosta tuntuvat olevan vähintäänkin hiukan sekavia.
Palauta auto ja ota rahasi takaisin muuten meni rahat,vitutus tapissaan ja pihalla auto jota et saa leimaan.