Terve.
Tuli taloon tuollainen w447 vito MY-16 114 cdi. Häiritsevä asia on todella kova alusta. Vertailukohteena on w639 MY-11 116cdi. Auton on varustelistan mukaan normaalilla alustalla ja 3050kg kantavuudella.
Onko täällä kokemuksia asian ratkaisemiseksi? Olisiko viisain vaihtaa esim. jotkut madallus jouset, vai samantien korkeus ja jäykkyys säädettävä alusta.
Mielellään kuulisin mielipiteitä jos porukka on vaihtanut alustaa, että mihin suuntaa ajettavuus muuttui?
W447 Alusta
Re: W447 Alusta
Minulla oli ennen W639 ja nyt V250 elikkä W447. Tuo V250 on huomattavasti pehmeämpi kuin W639 mutta ei vielä liikaa. Tutki asiaa jos V250 jousien kantavuus riittää ja ovat erilaiset niin voisiko ne vaihtaa tilalle.
Re: W447 Alusta
Moro
Tuohan on siis kokonaispaino 3050
mulla 119 4x4 kokonaispaino 3200 ja ei mikään ylikova normi 17 renkailla
yst jamppa
Tuohan on siis kokonaispaino 3050
mulla 119 4x4 kokonaispaino 3200 ja ei mikään ylikova normi 17 renkailla
yst jamppa
Re: W447 Alusta
Useampi Viton mallisarja on tullut ajettua niin tyhjänä kun lastattuna ja ei koskaan ole tullut tunnetta että siinä olisi kova alusta.
Toki on hiukan tiukempi kuin Transporterissa tai vaikka Transitissä , mutta ensisijassa rengasäänet kapiiniin olleet enemmän Viton ongelma.
Edellyttäen siis että iskarit ja jouset alkuperäiset ja kunnossa + alla vakio rengaskoko 15/16 ". Auto on toki aivan eri W639 verrattuna mutta toki sen huomaa jos on vaihtanut Vitosta uudempaan Vitoon.
Toki on hiukan tiukempi kuin Transporterissa tai vaikka Transitissä , mutta ensisijassa rengasäänet kapiiniin olleet enemmän Viton ongelma.
Edellyttäen siis että iskarit ja jouset alkuperäiset ja kunnossa + alla vakio rengaskoko 15/16 ". Auto on toki aivan eri W639 verrattuna mutta toki sen huomaa jos on vaihtanut Vitosta uudempaan Vitoon.
W168 `R4
S210 `R4
S211 `V6
W124 `R5
W124 `V8 (T2758 )
You go full throttle - or you go home.
S210 `R4
S211 `V6
W124 `R5
W124 `V8 (T2758 )
You go full throttle - or you go home.