Kuumeisesti ainakin viikon metsästänyt kantta, ja nyt rapteciltä löytyi yksi joka on ilmeisesti pyörinyt kuivana kun nokassa naarmuja

Minkälaiset laakerit siinä sitten kaikkiaan on?kellutin kirjoitti:Eli millaiset laakerit kyseisessä moottorissa on nokalla, olettaisin ihan normaaleja liukulaakereita? Kuitenkin ihmetyttää että mistä ihmeestä noita oikein saa? Nettiä olen nyt kaivellut vaikka kuinka paljon ja missään ei tunnu olevan.
Kuumeisesti ainakin viikon metsästänyt kantta, ja nyt rapteciltä löytyi yksi joka on ilmeisesti pyörinyt kuivana kun nokassa naarmujaeli todennäköisesti joutuu vaihtamaan omasta paskasta kannesta ehjemmän nokan ja sillehän täytys tietysti laittaa uudet laakerit.
Vai että sellaiset siis. Uskaaltakohan tuota kantta sitten ostaa? Jos kerta nokat naarmuilla niin missähän kunnossa mahtaa sitten laakerointi olla?Minkälaiset laakerit siinä sitten kaikkiaan on?
Useinhan nokan laakerointi on koneistettu suoraan kanteen. Joissakin museoautoissa on ollut laakeriliuskat.
https://www.starpartz.co.uk/products/me ... aring.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Näkemättä kantta, nokka-akselit ovat useimmiten valurautaa ja laakerointi puolestaan kevytmetallia tai liuskoissa valkometallia jotka molemmat ovat paljon nokkia pehmeämmät.. Minulla on tallissa yksi vag-romukansi jossa nokkien laakerointi on ainakin puoli milliä soikea ja nokka-akselit syvillä naarmuilla.kellutin kirjoitti:Vai että sellaiset siis. Uskaaltakohan tuota kantta sitten ostaa? Jos kerta nokat naarmuilla niin missähän kunnossa mahtaa sitten laakerointi olla?Minkälaiset laakerit siinä sitten kaikkiaan on?
Useinhan nokan laakerointi on koneistettu suoraan kanteen. Joissakin museoautoissa on ollut laakeriliuskat.
https://www.starpartz.co.uk/products/me ... aring.html" onclick="window.open(this.href);return false;
E200kompressor kirjoitti:Minkälaiset laakerit siinä sitten kaikkiaan on?kellutin kirjoitti:Eli millaiset laakerit kyseisessä moottorissa on nokalla, olettaisin ihan normaaleja liukulaakereita? Kuitenkin ihmetyttää että mistä ihmeestä noita oikein saa? Nettiä olen nyt kaivellut vaikka kuinka paljon ja missään ei tunnu olevan.
Kuumeisesti ainakin viikon metsästänyt kantta, ja nyt rapteciltä löytyi yksi joka on ilmeisesti pyörinyt kuivana kun nokassa naarmujaeli todennäköisesti joutuu vaihtamaan omasta paskasta kannesta ehjemmän nokan ja sillehän täytys tietysti laittaa uudet laakerit.
Useinhan nokan laakerointi on koneistettu suoraan kanteen. Joissakin museoautoissa on ollut laakeriliuskat.
https://www.starpartz.co.uk/products/me ... aring.html" onclick="window.open(this.href);return false;