En ole koskaan tykännyt 211 sarjan ratista, mistään niistä. Ja ei toi kojelaudan ritiläkään ole kauheasti miellyttänyt saati ledi hässäkkä ilmastoinnin ohjaus.
Piti vähän päivittää kabiinia itselle miellyttävämpään suuntaan.
Vanha ritilä ja paneeli hässäkkä
Uudistettu kojelauta, verkko ja musta konsoli uudemmalla digitaali näytöllä, w203 facelift 3 puolainen nahka rinkula.
On tuo 211 sentään auton näköinen sisältä sekä ennen että jälkeen muutoksen. Se 213-faceliftin ratti on älyttömän ruma ja silti monella on kova hinku asentaa se pre-faceliftiin. Muutenkin 213-korisen kojelauta siitä matkustajan kohdalta oikea muotoilijan möhläys.
Tuota noin, ratti on kaikkea muuta kuin bolt on. Vanhasta ratista otetaan kaikki elektroniikka ja ympätään tuon ratin sisään, napit on vain nappeja ja ne sekä piipin kontaktit käytetään sellaisenaan. Loppu on koekytkentäpiirilevyä ja johtoja.
Homma näyttää suurinpiirtein tältä,
Et jos kolvi ja yleismittari pysyy käsissä ja osaa yhtään lukea valmista piirilevyä niin ei mikään mahdoton.
Faceliftiin olisi saattanut riittää johtojen kytkeminen ainoastaan... ehkä.