M111 920:ta meni kansipahvi jonka yhteydessä jakopääpurettiin miltein f1-varikkonopeudella, aikaisemmin en ole ropannut mersujen koneita, tiedän että aiheesta on melkoisesti topicceja täälläkin mutta tarvitsisin idiootti-ohjeet m111 920 jakopään ajoituksien laittoon. Haynesin ohjeet tarjosi tälläisen ymmärryksen itselleni: Kampuran päädystä eka YKK asentoon, sitten jakopää kasaan, kiristäjän kasauksen käsitin että ensin runko, sitten mäntä ja jousi perään. Tämän jälkeen moottorin pyörimissuuntaan varmistus 20-astetta JYKK jolloin poranterät,tapit tai mitkä papit haluatkaan työntää reijistä varmistaaksesi jaon kunnossa olon, sitten varovaisesti koneen pyöritystä muutama kierros varmistuaksesi ettei männät osu venoihin.
Kaikki ohjeet ovat aloittelijalle tervetulleita, autojen parissa on tullut ropailtua kaiken näköistä muttei jakopuolen kanssa juur lainkaan joten ei haittaa vaikka joku vääntäisi asian ratakiskosta rautalangan sijaan asian.
Kiitos jo etukäteen vastauksista sekä asiallisista neuvoista
