Vihdoinkin on kuningaspultti saatu irti, ei ollu ihan pieni operaatio ja lopulta oli pakko alkaa poraushommiin.
Toisella yrityksellä annettin lämpöä ja pulttipyssyä, mutta ei ollut mitään vaikutusta, muuta kuin verenpaineen nousua. Sitten otettiin käyttöön pulttipyssy, jossa on max. vääntö noin 1900nm ja tuloksena oli katkennut kuusiokolo ja vähän lisää verenpaineen nousua (ei kestä ns. normihylsy ihan hirveästi). Mustilla hylsyillä olisi pitänyt aloittaa, mutta ei ihan tullut mieleen, että hylsy antaan periksi ennen sitä pulttia.
No kolmannella kerraalla lisättiin vartta työkaluihin ja tulos sama, eli ei hievahdakkaan (tässä vaiheessa oli jo ammattilaisia talkoissa mukana
). Vaihtoehdoksi jäi ottaa porakone käteen ja sillä se lopulta sitten lähti. Kierteessä oli ihan normaalimäärä punaista Logtitea eli ei oltu koko matkalta liimattu kiini. Pultin kartio oli vain "hitsannut" täysin kiinni eli kun siitä saatiin pala poraamalla pois, tuli pultti ihan nätisti kietämällä ulos. En olsi uskonut, että yksi ratin pultti voi olla tähän asti se vaikein homma tässä projektissa...
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.