Ei "ihan" avoautokelit siis vielä...

Joo täällä oli aamulla kiva keli, meinasin käydä ajamassa sataseiskalla kotikadulla mutta takavanteissa olevat liimapainot otti jarrukilpeen kiinni, siellä on vaan pari milliä tilaavapunaatonaattona Zac kirjoitti:Hyvin ehtii kesäksi kuosiin kun tänäänkin tuli vielä (Tampereen seudullakin) lunta...
Tämä on minullekin tuttua.karra kirjoitti:meinasin käydä ajamassa sataseiskalla kotikadulla mutta takavanteissa olevat liimapainot otti jarrukilpeen kiinni, siellä on vaan pari milliä tilaa
Lähesslsl77 kirjoitti:Sitten pikkuprojekti on lähes valmis.
Kyllä varmaan olinAvantgarde kirjoitti:Eli tulit vastaan Helsingintiellä tänään alkuiltapäivästä? Kourulan kohdilla.
Itse olin tulossa katsastuksestaWanhalla Porschella ... Hyvin kelpasi ja arvot parempia kuin monella uudella autolla.
Jos paikka oli E-KVAn halli Ruukintiellä niin hyvin todennäköisesti olet bongannut ko. yksilön.karra kirjoitti:Kyllä varmaan olinAvantgarde kirjoitti:Eli tulit vastaan Helsingintiellä tänään alkuiltapäivästä? Kourulan kohdilla.
Itse olin tulossa katsastuksestaWanhalla Porschella ... Hyvin kelpasi ja arvot parempia kuin monella uudella autolla.
. 040 mustana en oo noita muita nähnyt...
Possu leimassa, hyvä; taisin nähdä autosi talvisäilöpaikassa täs talven aikana.
Kyllä, nimestä tunnistin...ja merkistä tokiAvantgarde kirjoitti:Jos paikka oli E-KVAn halli Ruukintiellä niin hyvin todennäköisesti olet bongannut ko. yksilön.
No kyllä, harvinaisen hyvin.joop79 kirjoitti:Mukavasti kiiltelee...
Omaan eurokonversioprojektiin ostin toisen mittariston, se oli täyshuollettu täällä https://www.aps24.de" onclick="window.open(this.href);return false; ja muutettu mailimittarista kilometrimittaristoksi. Samalla vaihdettu konkat. lamput jne, sekä neulat takaisin oranssiksi ja uv lakatuiksi, mukana tuli mittauspöytäkirja mittarin toimivuudestaa. Eli tämä tehty 560 SL:lle, jonka perävälitys 2.47, toivottavasti oli oikea perävälityskarra kirjoitti:....Nopeusmittari toimii, näyttää miten sattuu ja matkamittarikin toimii.....vapunaatonaattona Zac kirjoitti:Hyvin ehtii kesäksi kuosiin kun tänäänkin tuli vielä (Tampereen seudullakin) lunta...
Ihan perus Korrekin vahaa pullosta, olisikohan ollut Helppovaha tai Kiiltovaha.Pikku Mersu kirjoitti:mitä vahaa käytit?
Thanx.Juha_M117 kirjoitti:https://www.youtube.com/watch?v=E4IFr4MU4Pg
Tuossa Kentin video vaihteenvalitsimeen liittyen, lämpimät suositukset.
Nämä puslat vaihdoin omaan projektiin niin olisipa ollut tuollainen työkalu niin olisin säästänyt aikaa niiden laitossa.Juha_M117 kirjoitti:https://www.youtube.com/watch?v=E4IFr4MU4Pg
Tuossa Kentin video vaihteenvalitsimeen liittyen, lämpimät suositukset.
Piti käydä oikein lukkosepällä. Vaikuttaa että olin kiertänyt helaa liian kiinnipäin, hän kokeili ja otti vähän takaisin kun se kierre pohjasi ja vot - alkoi toimimaan. Nyt vaan beauty ring paikoilleen niin se on siinä.karra kirjoitti: Virtalukko takkuaa, kun laitan panssarihelan menee lukkopatruuna jumiin, ei jummarra. Muuten toimii...
Nytten oo ajanu millään autolla kun maanantaina, sillo katsastin Geen. Ai niin tänään hain firman autolla merkkiliikkeestä tähän koristerenkaan virtalukkoon. Vois nysvätä tän valmiiksi museointia varten mutta kun on niin kuumaZac kirjoitti:"Auto tykkää kun silllä ajetaan..."