Oikea vastaus paljastetaan joskus iltapäivällä


Joo, ircissä tuli vastaan linkki. Pitääkin illalla ajella kotipaikalle, että joko ne ovat sen myyneet. Viikko sitten köllötteli kyllä vielä tallissa.Pasi M. kirjoitti:Kisaan en vastaa juuta enkä jaata, kun tää on taas kuitenkin joku kompa.
Mutta ootkos Timo huomannut, ruotsalaiset ovat nyysineet Ässäsi....![]()
http://hem.passagen.se/s-klass/Museume1.htm
Tuo olisi kyllä painajaisten painajainenSLC-450 kirjoitti:Mitäs jos tuollaisen ostais, ja vaikka joku ajais sen kylkeen, niin paljonko luulette vakuutusyhtiön sen arvoksi määrittelevän??
..."Joo me kateltiin tosta pörssistä että näin vanhaa mersua saa alta tonnilla.... ..niin joo.... tuohan on vielä tuolla nahkamäntä koneella......sehän laskee auton arvoa vielä lisää"
Tuotahan ei saa museoon vielä moneen vuoteen![]()
...Olisi kyllä hienoa säilyttää tuollainen vehje itsellä priimakuntoisena kun olen syntynyt samana vuonna! ...Lisäksi ensimmäinen autoni oli täsmälleen saman värinen (ja melkein kuntoinenkin) 240D vuodelta 1984.
Just keskiviikkona noita oli Herttoniemessä esillä (tosin vain) kaksi kappaletta. Ja jo 3 minuutin pähkäilyn jälkeen glögijono alkoi tuntua mielenkiintoisemmalta.enska kirjoitti:3 kpl 300 sl (W198)![]()
On on meikäläisenkin auton sisäkuva varastettu jollekin epsanjalaiselle sivulle esittämään 240D:n sisustaa kaikkine kottaraispönttöineen. Ei se niin nuukaa ole.Daaz kirjoitti:Miksi se muuten on olevinan W116:n sisäkuva?![]()
Eiköhän tuo ole vaihdekeppiä lukuunottamatta alkuperäisessä kuosissa, niin erikoiselta kuin se näyttääkin.Tomi kirjoitti:Onkohan se 107 alkuperäinen ohjauspyörä siinä kuvassa, näyttäis niinku 126:sta. En tiedä jos myöhäsemmissä malleissa on sitten tommonen