Minulle tarjottiin vuoden 1989 W124 farkkumersua kolmen litran vaparidieselkoneella. Kiinnostaisi nuo vero- ja muut raha-asiat, ja lähinnä se, että onko opiskelijalla varaa tuollaista ylläpitää.
Onko kellään kokemusta kyseisenlaisesta merseedeksestä?
PS. en ole varma, laitoinko viestin oikeaan paikkaan, joten saa huomauttaa ja kertoa missä asiasta voisi kysellä jos ei tähän kuulu.
Mercedes Benz W124 300TD -89
-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 2
- Liittynyt: La 23.11.2019 11:47
Re: Mercedes Benz W124 300TD -89
Sehän on farmari? Jos opiskelijana olet, etkä oikeasdi tarvitse 5 istumapaikkaa, poista takapenkki ja käy katsastuskonttorilla rekisteröimässä se pakettiautoksi. Silloin vuotuiset maksut putoavat hyväksyttävälle tasolle. Muuten kyllä kannattaa ostaa aiemmin bensakoneellinen mersu.
Esim tuo automaatti https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/10925554" onclick="window.open(this.href);return false;
Esim tuo automaatti https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/10925554" onclick="window.open(this.href);return false;
290 TurboDiesel, sedan -96 ex
CL 600 C215 ABC-alusta vm. 2001
Volvoja pilvin pimein
CL 600 C215 ABC-alusta vm. 2001
Volvoja pilvin pimein
Re: Mercedes Benz W124 300TD -89
Onsiinä taas muutama satku ylihintaa mersulla...Chili kirjoitti:Sehän on farmari? Jos opiskelijana olet, etkä oikeasdi tarvitse 5 istumapaikkaa, poista takapenkki ja käy katsastuskonttorilla rekisteröimässä se pakettiautoksi. Silloin vuotuiset maksut putoavat hyväksyttävälle tasolle. Muuten kyllä kannattaa ostaa aiemmin bensakoneellinen mersu.
Esim tuo automaatti https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/10925554" onclick="window.open(this.href);return false;

w202 c180 -95
w201 2.3 -90
s124 250D -96
w210 230 -96
w124 200 -91
w202 c200K -98
W210 230 -96
W124 200d -89
W211 200cdi -03
S204 250cdi -11
w201 2.3 -90
s124 250D -96
w210 230 -96
w124 200 -91
w202 c200K -98
W210 230 -96
W124 200d -89
W211 200cdi -03
S204 250cdi -11
Re: Mercedes Benz W124 300TD -89
Ajelin samanlaisella 300 farkkuvaparilla kolmisen vuotta 2000-2003. Ihan mukavaa kyytiä antoi. Kun hankin sen oli mittarissa 290 tuhatta ja 425000, kun myin sen pois. Mulla oli manuaaliaskilla, ja kytkinremontti tehtiin vajaassa 400 tuhannessa. Siinä on takapään korkeudensäätö ja mulla vuosi toinen iskari öljyä, kun nosti kulman tunkilla ilmaan. Venetmäellä vaihdettiin käytetty tilalle.
Korissa alkoi olla ruostevaurioita esim ovien alareunoissa. Kannattaa katsoa pohjat altapäin. Silloin meni verot painon mukaan, ei ollut näitä co2 päästöjä. Toki ylläpitoon vaikuttaa, pystyykö itse huoltamaan vai pitääkö viedä korjaamoille.Kyllähän tuon ikäiseen joutuu kaikenlaista kuluvaa osaa vaihtamaan. Se kannattaa ottaa huomioon, kun päätöstäsi mietit.
Korissa alkoi olla ruostevaurioita esim ovien alareunoissa. Kannattaa katsoa pohjat altapäin. Silloin meni verot painon mukaan, ei ollut näitä co2 päästöjä. Toki ylläpitoon vaikuttaa, pystyykö itse huoltamaan vai pitääkö viedä korjaamoille.Kyllähän tuon ikäiseen joutuu kaikenlaista kuluvaa osaa vaihtamaan. Se kannattaa ottaa huomioon, kun päätöstäsi mietit.