Eli luulin M102.980:n käynnistyshäiriön johtuvan vanhoista tulpista, mutta vielä mitä. Sama vaiva jatkuu, vaivaten eritoten lämmintä konetta. Käynnistettäessä kuumaa moottoria motti käy muutaman sekunnin 2-3:lla pytyllä.
Mitä muuta kohtaa voisin vielä tarkastella tulppien vaihdon jälkeen? Vai onko kone jo niin väljä, että vika johtuu siitä?

Vika häviää yleensä kaasunpainalluksella, kylmää moottoria käynnistettäessä tuota ongelmaa ei esiinny juuri ollenkaan.
Aku P. muistaakseni aikoinaan mainitsi, että M102 on pätkäajossa aika haka tuhoamaan tulppia? Minäkin jouduin käyttämään autoani parin viikon ajan työmaa-ajoon, eli useamman kerran päivässä muutama sata metriä ja seis. Ja sama taas jne. Tuolloin tuo vaiva kävi akuutiksi.