Mun mese S300, -92 SEL käy välillä kuin 5 pytyllä ja tärisee eikä ota kierroksia, mutta tekee sitä harvoin ja vain hetken aikaa...
Sähkövika? Virranjakaja? Johdot? Puola?
Kiitos vastauksista jo etukäteen!
-Keke-
*****************
ex W140 SEL 300 -92
ex- W124 260E -86
Puola hajoaa kerralla...katsopa edes jakajan sissään niin se kertoo jo paljon....kun se käy vajailla kuuluuko napse jostakin tai pimeässä näkyy kipinä.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
Katsoin virranjakajan kantta siinä oli halkeamia. Haen huomenna uuden ja pyörijän. Sellainen kysymys kun ei ole tullut eteen, tämähän on 24 venttiliinen?
-Keke-
*****************
ex W140 SEL 300 -92
ex- W124 260E -86
No onko tulpat kannen keski osassa eikä apukuskin puolen pakosarjan lähtöjen välissä..siinä ero.
Venttiilikopan keskellä 24-vena ja sivussa 12-vena...venttiili koppa moniventtiilissä tosileveä ja taitaa lukea mercedes benz...toisessa ei mitään.
Osta muuten boschin kamat kun ne on kirkkaasti parhaat ja hintakin tullut paljon alas takavuosista.
Voi muuten olla että niissä on sama jakajan koppa...en muista varmaksi.
Vaihda kannen alla oleva o-rengas myös kun se kovoo kovaksi eikä pidä kosteutta.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
atlas kirjoitti:Puola hajoaa kerralla...katsopa edes jakajan sissään niin se kertoo jo paljon....kun se käy vajailla kuuluuko napse jostakin tai pimeässä näkyy kipinä.
En allekirjoita tätä ,törmännyt myös nykimis ilmiöön. Minäli aiemmat viat on ok
Keskellä ovat, eli 24 valve.
KL-varaosista on ostettava täällä Tampereella, laatu kamaa yleensä ja takuu.
Kiitos tuosta vinkistä tuosta o-renkaasta,saas nähdä saako sitä.