hiukka ehkä huono kuva... Mielestäni pitää olla aika massiivinen auto että sopii nuo vanteet, en ehkä 124:n niitä ainakaan laittaisi.
Hö, pitipä kauan kelata että missä kuvissa, mikä bemari...Aku P kirjoitti:Olipa siellä raulin kuvien taustalla tutunnäköinen bemari. Jos on BJH-xxx niin on meikän entinen. Ajattelin vaan, kun ei noita noinkaan siistissä kunnossa enää juuri näe ja omani oli ainakin -01 myytäessä päällisin puolin nätti kuin nappi.
Vaihdoit M-femman W124:ään?TomiT kirjoitti:Kyllä noi Borbetit on vaan näyttävät vanteet, ehkä kuitenkin enemmän bemarin alla kotonaan kuin mersun. Itsellä oli ex bimmerissä tuollaiset talvivanteet ja sopi kyllä enemmän kuin hyvin![]()
Montakohan miljoonaa noista saisi maksaa jotta vaihtaisivat tallia?Allu D. kirjoitti:Reunusta sa kyllä olla sen 10cm, ja ainaki 17" Borbet A 10"x17" ja 8.5"x17" (Tallissa odottamassa ensi kesää)
No just, ei toi enää oo hyvännäkönen. Rajansa kaikella.Samuli H kirjoitti:Tässä alkaa jo olla reunusta takavanteessa. Muutenkin aika mielenkiintoinen tapaus.
Joo mulla oli tuommoiset vanteet+kumet ja ei minusta ollu paha vetelijä, enemmän on uraherkkä tuo nykynen kun siinä 7,5 vanteella 225/45 kumet, eli minun mielestä liian leveät...salesone kirjoitti: Onko omakohtasia kokemuksia kellään noista 9x16 ET15 215/40 kumeista w201:seen?? Tossa topicissaa jotain oli mutta kauheesti ei selvinny esim. ajo-ominaisuudet, vetely urissa yms..
Ja mitä sanoo katastusmies jos se kulutuspinta tosiaan jää sinne kaaren sisäpuolelle? Tosin itellä otteessa vaihtoehtonen rengaskoko 215/40-17 joten eikös pienemmät saa laittaa ilman uutta muutoskatastusta?? Raideleveys taitaa kyllä muuttua...?
Edit: Ainaki Lynx racingilla ollu vissiin kyseisenkokoset vanteet...
40mm madallusjouset oli mullakin ja lisäksi kumet jousen päältä oli poistettu.salesone kirjoitti: Lynx Racing: Ainaki mitä tossa forumin siistein/W201 kattelin niin sulla ei vissiin mikään ääliömadallus oo omassas ollu..?
Mutta eikös just W124 ole aika masiivinen laite? Ainakin mun mielestä noi Borbetit sopii mun Norsuun.TomiT kirjoitti:Mielestäni pitää olla aika massiivinen auto että sopii nuo vanteet, en ehkä 124:n niitä ainakaan laittaisi.
epk kirjoitti:tuli taas netistä katseltua kuvia , esim tästä .
voi voi, kuume nousee taas, tahtoo ranttivanteet![]()