
Mut sitte spaceri hommista.. Onko porukalla ollu pitempien pulttien kans ongelmia? Esim. Onko katkennu pitemmät pultit tai jtn?
Siis rasvakupin takia? Minä sain yhdet W212-orggisvanteet menemään W211:seen korkeampien keskikuppien kanssa.Jonni kirjoitti:Tuli moinen setti löydettyä et35 ja et40. Yhtä sun toista vannetta testattiin ja osa jäi hyllyyn tuon etunavan takia
Mut sitte spaceri hommista.. Onko porukalla ollu pitempien pulttien kans ongelmia? Esim. Onko katkennu pitemmät pultit tai jtn?
Joo staarilla paras tehdä madallukset,erityisesti tuollaiset pienemmät. osaava tekijä vaan,monella kokemattomalla star käyttäjällä ollut kai vaikeuksia saada madallettua ajokorkeutta tallennettua.hejope kirjoitti:Nytpä en kyllä kuollaksenikaan muista mikä mankka. Elegancevarustelu ja varustelistassa ei ainakaan ole mitään mainintaa äänentoistojärjestelmästä. Auto tulee mulle vasta ensi viikolla, pitääpä tarkastaa kun tulee.
Mites, jos starilla maltillisesti pudottaa, niin ei vaadi varmaan edes kulmien säätöjä?
Eipä tullut auxia cdc:tä painamalla, audio 20. Pystyiskö tohon asentamaan helpolla sen uudemman audio 50 helpolla? Sopis sisustaan paremmin kuin joku jälkiasennettu alpine.MJPfin kirjoitti:Star, mikä mankk? Audio 20 on osassa valmiina aux toiminto, paina pitkään cdc näppäintä jos ruutuun tulee aux niin johdon vetoa vaan, ohjeet löytyy foorumilta mun viesteistä.
Jos ei tule aux niin sulla on yhtä paska säkä kuin mulla ja mankka pitää vaihtaa.
Muista audio versioista en osaa sanoa mitä pitää tehdä.
ei, kun sumarit on SUMUVALOT stana...van-90 kirjoitti:Onko kukaan saanu koodattua s*arilla valoja sillai että valokytkimen 0-asennossa palais sumarit?
VAG-tuotteissa sai muistaaksen paljonkin pulattua vdcs:llä valojen kokoonpanojen kanssa.
Tohon w211:seen ei oikein oo oikein järkeviä drl-valoja saamaksellaan niin säästys
tolla konstilla "kallit" xenonit tossa päiväseltään ajellessa...
Juu. Emmie tässä mitään lakipolemiikkia ollu alottamassa. Kukaan ei kyttää sitä onko ne sumaritMiHe kirjoitti:ei, kun sumarit on SUMUVALOT stana...van-90 kirjoitti:Onko kukaan saanu koodattua s*arilla valoja sillai että valokytkimen 0-asennossa palais sumarit?
VAG-tuotteissa sai muistaaksen paljonkin pulattua vdcs:llä valojen kokoonpanojen kanssa.
Tohon w211:seen ei oikein oo oikein järkeviä drl-valoja saamaksellaan niin säästys
tolla konstilla "kallit" xenonit tossa päiväseltään ajellessa...Aja parkeilla. EI se pelkillä sumuvaloilla ajaminen ole yhtään sen lailisempaa kuin parkeilla ajo. Onhan niihin vaikka minkälaisia tuuniki DRLliä sumareiden tilalle???
Eli pitäis laittaa 35mm spacerit jos haluaa yhtä kaarelle kuin vanhat vanteet
Mahtuu alle molemmat. Vanteen mallista riippuen voi joutua laittamaan eteen speiserit jotta rasvakuppi jää tarpeeksi syvälle vanteen keskikuppia varten. Kokeilemalla selviää.Valski kirjoitti:Mites s211 menis taakse 9.5/19 et43 vanne 285/35 kumilla? Entä.eteen 8.5 levee 235kumi ja et 43?
Jäikö nuo madallusjouset ylimääräiseksi? Jos jollain Tampereen seudulla makaa noita H&R tai Eibachin -30mm jousia ylimääräisenä niin olisin kiinnostunut.Järä88 kirjoitti:Ongelmana w211 avantgarde vm 04 keuliminen. Vanteen keskiöstä kaareen mitattuna takapää on n.34cm ja edestä vastaavasti 38cm. Auton saadessani koitin tätä ongelmaa ratkaista ostamalla h&r -30mm madallusjouset, mutta avantgarden alusta onkim jo vakiona -30mm matalampi joten tilanne ei muuttunut miksikään. Palstalta luin, että avantgarden bilsteinin tolpissa olisi säädettävät sokat. Itselläni kuvan mukaisella numerolla olevat bilsteinit, niin minkä verran alustaa mahtaa pystyä säätämään näiden sokkien avulla ? Ja kiinnostaisi myös tietää vakio avantgarden vanteen keskiön ja kaaren välinen mitta.