Ja onnistuu mekanismit paikoillaankin siis.
Se huokaus helpotuksesta tuli, kun moottori toimii nyt sutjakasti

Onneksi kurkkasin UK-ebayn, siellä se passengerside/nearside kun on vähemmällä käytöllä kuin meidän kuskilla

Tätä olen ihmetellyt, kun kuitenkin selkeästi merkitsevät lappuun milloin saa katsastaa.ei tuota kyllä ymmärrä monikaan
luokyio kirjoitti:Luepa ne vuodet uudelleen. Olettaisin että siinä on vuoden ja kolmen viikon väli, ei pelkkä kolme viikkoa.
https://yle.fi/uutiset/3-10913415" onclick="window.open(this.href);return false;dealer kirjoitti:Tätä olen ihmetellyt, kun kuitenkin selkeästi merkitsevät lappuun milloin saa katsastaa.ei tuota kyllä ymmärrä monikaan
Väärin, ei häviä yhtään. Kuukauden pelivara on"Mä tykkäsin enemmän vanhasta systeemistä. Nykyään kuluttaja häviää sen verran, minkä uskaltaa jättää pelivaraa", sanoo Kosonen.
Täällä Ruotsissa meillä meni katsastus rekisterinumeron viimeisen numeron mukaan, mikä kuukausi oli viiminen katsastuskuukausi. Nyt on toki jonkun aikaan ollut uusi systeemi ja tämä vanha numeroiden mukaan menevä systeemi on pois. Nyt on että kun auton katsastaa niin siitä 14kk eteenpäin on voimassa ja sitten pitää viimeistään katsastaa uudestaan. Sitä en nyt sitten tiedä että miten paljon aikasemmin saa viedä, luulen että saa viedä milloin vain. Tulee sitten 14kk taas aikaa seuraavaan.juusmo kirjoitti:Uusi katsastuslaki on sellainen, että auton voi käydä katsastamassa milloin vain, ja seuraavan katsastuksen päivä tulee siitä tasan vuoden päähän. Kuitenkin siten, että jos käyt seuraavan kerran leimalla alle kuukautta ennen tuota päivää, seuraavan vuoden ajankohta ei aikaistu.
wezze72 kirjoitti:kaverin 124 farkussa samantyylisen akun purkamisen aiheutti comfort boksi. siinä se sijaitsi takapenkin alla.