sukula kirjoitti:
Jos auton paikalla oleva ECU on viallinen, niin mitä hyötyä on siitä jos sen kloonaa uuteen käytettyyn ? Vikahan siirtyy siinä kloonauksessa uuteen klooniin.
Vehosta saa ostaa alkuperäisen ECU:n kyseiseen autoon alkuperäisenä.
No niin jotain edistystä, toivottavasti tulee sillä kuntoon. Mä pidän aina yhtä kloonia hyllyssä kun ohjelmia omaan romuun kokeilee, eipähän tartte olla ilman autoa jos menee vituiksi jotain.
MJPfin kirjoitti:No niin jotain edistystä, toivottavasti tulee sillä kuntoon. Mä pidän aina yhtä kloonia hyllyssä kun ohjelmia omaan romuun kokeilee, eipähän tartte olla ilman autoa jos menee vituiksi jotain.
Ei oo oikein ehtiny tekeen mitään näin lomilla mutta toivottavasti tulis tällä kuntoon
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Ecu kloonattu ja vaihdettu, siinä sitä asentaessani huomasin että on jäämässä pari johtoa väliin. Aloin niitä siirtelemään ja nostin vähän boksia minne ne johdot meni, sieltä paljastuikin todennäköisin syypää sammumiseen
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
No niin siellä se syyllinen tosiaan taitaa olla, huijataan signaaleja ennen ecua. Tai jälkeen, kuitenkin ecu ei tiedä mitä tapahtuu eikä vaihteisto.
Laitat ebayhin myyntiin niin saat rahaa tuikun softaan
MJPfin kirjoitti:No niin siellä se syyllinen tosiaan taitaa olla, huijataan signaaleja ennen ecua. Tai jälkeen, kuitenkin ecu ei tiedä mitä tapahtuu eikä vaihteisto.
Laitat ebayhin myyntiin niin saat rahaa tuikun softaan
Parasta että auto on pirteämpi ilman boksia
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen