Moottori valo sytty ja heitti P1405 koodin. Joka viittas paineeroanturiin. Sen vaihdoin ja vika katos.
Vikakoodin aikana laatikko töksäytteli vaihteita 3-2 ja välillä toisin päin, yms mietin vaan että paineeroanturin kuoleutuessa tai rikkoontuessa se vaikuttaa niin isosti laatikon vaihtamiseen. Ilmeisesti anturi optimoi ja vaikuttaa laatikon vaihtamiseen, sain uuden anturin alle niin vaihtaminen muuttu taas pehmeäksi. Samalla vaihdoin kumiletkut jotka tulee anturille.
Auto siis tässä oli 320cdi v6 koneella.
W211/w211 DPF paineero anturin vaihto ja vaikutus
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5935
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: W211/w211 DPF paineero anturin vaihto ja vaikutus
volfram kirjoitti:Moottori valo sytty ja heitti P1405 koodin. Joka viittas paineeroanturiin. Sen vaihdoin ja vika katos.
Vikakoodin aikana laatikko töksäytteli vaihteita 3-2 ja välillä toisin päin, yms mietin vaan että paineeroanturin kuoleutuessa tai rikkoontuessa se vaikuttaa niin isosti laatikon vaihtamiseen. Ilmeisesti anturi optimoi ja vaikuttaa laatikon vaihtamiseen, sain uuden anturin alle niin vaihtaminen muuttu taas pehmeäksi. Samalla vaihdoin kumiletkut jotka tulee anturille.
Auto siis tässä oli 320cdi v6 koneella.
Mikä tahansa vika moottorissa voi sotkea vaihtamisen
Mökkillä
'
'
Re: W211/w211 DPF paineero anturin vaihto ja vaikutus
.
V6.nen on erityisen herkkä reagoimaan pakopaine- tai hiukkassuodattinen eropaineanturissa oleviin vikoihin, koko säätöjärjestelmä menee aivan sekaisin.
V6.nen on erityisen herkkä reagoimaan pakopaine- tai hiukkassuodattinen eropaineanturissa oleviin vikoihin, koko säätöjärjestelmä menee aivan sekaisin.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5