Alkanut tuo rouvan maantieruoska herjailemaan korkeapainepumpun solenoidista ja polttoaineen siirtopaineen romahduksista. Eli P0252 ja P0087
Tästä suivaantuneena vaihdoin määränsäätö solenoidin korkeapainepumpulle ja se ei enää antanut herjaa, vain tuo siirtopaine jäi...
Delphin osa muuten oli OEM ja tarvikkeena myytiin Delphi... mikä se alkuperäinen sitten on??

Nyt tosiaan jää tuo siirtopaineen herja vielä kun kiihdyttää kunnolla.
Joillakin on ollut muissa malleissa tankkipumpulla jotain ongelmaa, eli siellä suodatin tukossa tms.
Purin takapenkit ja varapyöräkotelon suojat pois, niin ei missään luukkua tankkipumpulle...
Pitääkö tässä nyt pudotella pakoputki yms alas että saa tankin pudotettua alas jotta pääsee tankkipumppuun käsiksi??
Vaiko puukkosahalla luukku lattiaan? Onko kellään mitään hahmotusta onko tämä todellakin näin...?

Mikä on "normaali" siirtopaine, eli mitä pumppu tuottaa ja mitä ECM mittaa suodattimen vieressä olevalla anturilla?