Tämänhetkisessä käyttiksessä eli Omena 2.2:ssa aka Blitzen Benzissä on nyt ollut RVS n. 10 000km. Kone oli hemmetin tukkoinen ja kiersi haluttomasti Opelin neliventtiilikoneeksi kun sen hankin, mutta RVS:n, 98E:n ja vähän rankemman oikean jalan jälkeen kulkee oikein mukavasti. Suurin ero on väännössä, miten jaksaa vetää alakierroksilta kun on aavikkovälityksillä. Aiemmin hyytyi ylämäkiin kaupungissa kolmosella, nyt jaksaa vetää puhtaasti 1000r/min lähtien ylämäkeen. Vaikea sanoa mikä on RVS:n ansiota, mutta on herkistynyt jollain tapaa. Mittarissa 290 000km. Öljynkulutus pysynyt samana n. 0,5l/1000km ennen ja jälkeen käsittelyn eli perus Opel-tasoa
Sivuhuomiona voi todeta että käy todella sivistyneesti vanhaksi neloskoneeksi varmasti kiitos tasapainoakselien. Ei toki voi verrata M103:een, mutta mukava yllätys ns. budjettivaihtoehdoksi.
Aiemmassa n. 400 000km ajetussa M103:sessa ei huomattavia eroja RVS-käsittelyn jälkeen. Nostajat varmaan jo ehtoopuolella, mutta naputus hiljeni kylmänä.
En ole vielä kokeillut Porsaaseen, jota ajanut 10W60-hifiöljyillä, mutta varmaan kokeilen jossain vaiheessa.