....Olen vihdoin palaamassa taas ruotuun, eli toisin sanoen olen siirtymässä kenties audista takaisin johtotähteen. Syynä on se, että ajoni vähenevät roimasti koska ostin mp:n. Siispä tiisseli ei enää kannata.
Olen ajatellut audin uudempikoppaista (97-98) 1.8turboa, mutta siihen ei ehkä pelimerkit taida riittää.... ...Toinen vaihtoehtoni olisi pitkään mielessäni ollut CE mercedes. Eli näitä 3 -satasiahan taitaa olla liikenteessä aika paljon, mutta tämä 220, tai 230 (miten ne mallit nyt meneekään) taitaa olla enemmän minua varten, tuo isomman koneen polttoainetalous kun hirvittää... ...vai viekö se 300 enemmän, kuin 220?? Mitenkä näiden kulutukset yleensä??
Olen ajatellut hankkia tämän faceliftatun 93? mallin. Mitä edistysaskeleita ce:ssä on tapahtunut vuosien mittaan, vai onko auto auto pysynyt lähes muuttumattomana koko mallikauden? Mitä mieltä olette autosta ja jaksaako se pienempi 150hv kone liikuttaa noin isoa autoa??
Onko mallistossa mitään erityisiä tyyppivikoja, tai asioita joita pitää ottaa huomioon autoa ostaessa?? Onko kupeessa eri varaosat (kalliimmat), kuin normaali 4 -ovisessa mallissa?
Kertokaa vaan kaikki, mitä kyseisestä autosta mieleen juolahtaa, minulla kyllä kiinnostusta riittää lukea näitä teidän juttujanne

Kiitoksia vastauksistanne!