Vikakoodi b 1859

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
w211cdijge
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 34
Liittynyt: Pe 22.01.2016 21:48

Vikakoodi b 1859

Viesti Kirjoittaja w211cdijge »

Tuommoinen vikakoodi vaivaa vanhusta (w220 320cdi -01) ja tietenkin srs valo palaa, ennen katsastusta (viim kesäkuussa) on laitettava, viime katsastukseen meni ihan nollaamalla, tosin syttyi taas viikon päästä, nyt ei nollaudu. Onko kellä kokemusta miten vika on saatu korjattua?

Eli: koodi B 1859
-kuljettajan turvatyynyn laukaisupanoksen 1 resistanssi on liian alhainen
-jatkuva

Ensimmäisenä ajattelin irrottaa turvatyynyn ratista ja tarkistella liitokset.
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13849
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Re: Vikakoodi b 1859

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Liitoksien tarkastelu vähän vaikeata. Jos tarkistaa johdot paikallaan niin teoreettinen mahdollisuus paukun laukaisuun. Jos taas ottaa liittimet irti niin silloin tulee mitattua liittimen automaattista oikosulkua.

Aluksi kannattaisi varmistaa että clock spring on kunnossa. Siitä tosin pitäisi tulla liian korkea resistanssi. Onkohan 220:ssä tunnettuja SRS-johtosarjan oikosulkupaikkoja?
Vastaa Viestiin