Tuommoinen vikakoodi vaivaa vanhusta (w220 320cdi -01) ja tietenkin srs valo palaa, ennen katsastusta (viim kesäkuussa) on laitettava, viime katsastukseen meni ihan nollaamalla, tosin syttyi taas viikon päästä, nyt ei nollaudu. Onko kellä kokemusta miten vika on saatu korjattua?
Eli: koodi B 1859
-kuljettajan turvatyynyn laukaisupanoksen 1 resistanssi on liian alhainen
-jatkuva
Ensimmäisenä ajattelin irrottaa turvatyynyn ratista ja tarkistella liitokset.
Vikakoodi b 1859
Re: Vikakoodi b 1859
Liitoksien tarkastelu vähän vaikeata. Jos tarkistaa johdot paikallaan niin teoreettinen mahdollisuus paukun laukaisuun. Jos taas ottaa liittimet irti niin silloin tulee mitattua liittimen automaattista oikosulkua.
Aluksi kannattaisi varmistaa että clock spring on kunnossa. Siitä tosin pitäisi tulla liian korkea resistanssi. Onkohan 220:ssä tunnettuja SRS-johtosarjan oikosulkupaikkoja?
Aluksi kannattaisi varmistaa että clock spring on kunnossa. Siitä tosin pitäisi tulla liian korkea resistanssi. Onkohan 220:ssä tunnettuja SRS-johtosarjan oikosulkupaikkoja?



