Mampe palaa radalle
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 73
- Liittynyt: To 20.05.2010 11:00
Mampe palaa radalle
Yksi legendaarisimmista kilpa-Mersuista, 450SLC 5.0 Mampe-AMG (C107), tulee näköispainoksena Suomen historic-ratakilpailuihin tälle kaudelle.
Mampe-kilpuri rakennetaan Kalle Merisalon viime kaudella ajamasta ykkösryhmän 450 SLC:sta. Aikanaan Ruotsista Suomeen tullut auto oli ensin rallikäytössä, seisoi käyttämättömänä useita vuosia ja muutettiin viime kesäksi radalle. Kallen ajotaidoilla tuloksena oli ikäkausiryhmän mestaruus.
Taustaryhmässä heräsi syksyllä ajatus tehdä jo vähän väsyneestä kilpurista vuodelle 2019 vähän tymäkämpi ajokki. Taustaryhmän kokoonpanoon palataan myöhemmässä vaiheessa, mutta porukassa on monen eri alan huippuammattilaisia.
Pienen pohdinnan jälkeen päätettiin tehdä tekniikalta ja ulkonäöltä kopio C107 Mampesta. Mampe on saksalainen alkoholijuomatehdas, joka sponsoroi autourheilua 1970 ja -80 luvuilla. Mersun sponsorijuoma oli Mampe Lufthansa coctail, jota tarjoiltiin Lufthansan lennoilla.
Projekti on hyvässä vauhdissa ja tavoitteena on esitellä auto Lahden Classic Motor Showssa toukokuun alussa.
Seuraavissa viesteissä lisää osien hankinnasta ja muusta rakentamiseen liittyvästä.
Mampe-kilpuri rakennetaan Kalle Merisalon viime kaudella ajamasta ykkösryhmän 450 SLC:sta. Aikanaan Ruotsista Suomeen tullut auto oli ensin rallikäytössä, seisoi käyttämättömänä useita vuosia ja muutettiin viime kesäksi radalle. Kallen ajotaidoilla tuloksena oli ikäkausiryhmän mestaruus.
Taustaryhmässä heräsi syksyllä ajatus tehdä jo vähän väsyneestä kilpurista vuodelle 2019 vähän tymäkämpi ajokki. Taustaryhmän kokoonpanoon palataan myöhemmässä vaiheessa, mutta porukassa on monen eri alan huippuammattilaisia.
Pienen pohdinnan jälkeen päätettiin tehdä tekniikalta ja ulkonäöltä kopio C107 Mampesta. Mampe on saksalainen alkoholijuomatehdas, joka sponsoroi autourheilua 1970 ja -80 luvuilla. Mersun sponsorijuoma oli Mampe Lufthansa coctail, jota tarjoiltiin Lufthansan lennoilla.
Projekti on hyvässä vauhdissa ja tavoitteena on esitellä auto Lahden Classic Motor Showssa toukokuun alussa.
Seuraavissa viesteissä lisää osien hankinnasta ja muusta rakentamiseen liittyvästä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Mampe palaa radalle
Hyvältä näyttää
Tosta hieman fiilistelyä
https://www.youtube.com/watch?v=DplX6lk4geg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=WDVcI0ok8cs" onclick="window.open(this.href);return false;
Tosta hieman fiilistelyä
https://www.youtube.com/watch?v=DplX6lk4geg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=WDVcI0ok8cs" onclick="window.open(this.href);return false;
W115 220 -70
S204 200cdi -08
ex.W639 115cdi-08
ex:S211 270cdi -03
ex:W210 290tdt-98
ex:W202 250tdt-98
ex:W123 230TE-82
ex:W123 220D-77
S204 200cdi -08
ex.W639 115cdi-08
ex:S211 270cdi -03
ex:W210 290tdt-98
ex:W202 250tdt-98
ex:W123 230TE-82
ex:W123 220D-77
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 73
- Liittynyt: To 20.05.2010 11:00
Re: Mampe palaa radalle
Joulukuussa käytiin Saksassa dokumentoimassa ja mittaamassa tuo Schickentanzin entinen auto. Se joka on molemmissa videoissa. Samassa tallissa oli myös Mampe-replika, joka oli ihan saman näköinen mutta vakiotekniikalla.
Oli melkoinen homma päästä sinne talliin mittailemaan. Siinä käytettiin apuna vanhoja Saksan kavereita ja kavereiden tutun tuttuja jopa vuosikymmenien takaa. Lokakuusta asti tein töitä, ensin aidon Mampen paikallistamiseksi ja sitten luvan saamiseksi sen näkemiseeen. Ja heti joulukuun alussa homma onnistui. Puoli tuntia mittaamista, satakunta kuvaa ja puoli tuntia videota. Niitä on sitten tutkittu ja välillä soitettu lisäselvityksiä.
Pari lisäkuvaa projektin etenemisestä. Imusarja ei ole vielä valmis, mutta saa siitä jonkinlaisen kuvan mitä on tulossa.
Oli melkoinen homma päästä sinne talliin mittailemaan. Siinä käytettiin apuna vanhoja Saksan kavereita ja kavereiden tutun tuttuja jopa vuosikymmenien takaa. Lokakuusta asti tein töitä, ensin aidon Mampen paikallistamiseksi ja sitten luvan saamiseksi sen näkemiseeen. Ja heti joulukuun alussa homma onnistui. Puoli tuntia mittaamista, satakunta kuvaa ja puoli tuntia videota. Niitä on sitten tutkittu ja välillä soitettu lisäselvityksiä.
Pari lisäkuvaa projektin etenemisestä. Imusarja ei ole vielä valmis, mutta saa siitä jonkinlaisen kuvan mitä on tulossa.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Mampe palaa radalle
Onko jo vanteet löytyneet? Voin kuvitella, että ovat harvassa?
Hieno peli tulee!
Hieno peli tulee!
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
- hismajestics
- Mersumies
- Viestit: 1764
- Liittynyt: La 16.10.2010 21:44
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Mampe palaa radalle
Nyt ollaan oikean asian äärellä
Tuleeko tähän 3v-automaatti vai AMG:n 5v-manuaali?
Tuleeko tähän 3v-automaatti vai AMG:n 5v-manuaali?
//johannes
---------------------
250CE -72 M104 3,2L
Projektiketjut: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=156709
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=121349
---------------------
250CE -72 M104 3,2L
Projektiketjut: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=156709
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=121349
Re: Mampe palaa radalle
Vaihteeksi jotakin mukavan erilaista seurattavaa.
ja jos valmista tulee , niin Lahteen tullaan paikan päälle ihastelemaan .
ja jos valmista tulee , niin Lahteen tullaan paikan päälle ihastelemaan .
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
w140 500SE
exät:
c124 300CE
w201 190E
w124 200E
s124 300TD
w124 260E Sportline
s123 300TD
a124 E220cab
c123 230CE
c123 230C
w126 500SE
w126 260SE
c124 320CE
c124 300CE
Re: Mampe palaa radalle
Hieno auto ja mielenkiintoinen projekti. Mikä tekniikka tulossa? Eihän mikään vieraskone? Ei tunnista kuvasta.
Nykyiset...
'14 MB E500 Coupe
Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6
...Ja pienet sille!
'14 MB E500 Coupe
Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6
...Ja pienet sille!
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 73
- Liittynyt: To 20.05.2010 11:00
Re: Mampe palaa radalle
Vanteet eivät ole mikään ongelma, kyllä BBS:ää löytyy. Mitään vanhoja, mahdollisesti vaurioituneita vanteita tähän ei laiteta.
Auto rakennetaan tiukasti FIA:n historic sääntöjen mukaisesti, ei mitään vierasmoottoreita tai muita luokitttelemattomia osia. Luokitustodistuksen numero on 661 ja ryhmä 4. Moottori on alumiinilohkoinen 5.0 ja vaihteistona 4v automaatti, kaikki luokitusten mukaan. Kaikki tehdään niin tarkkaan alkuperäisen yksilön mukaisesti kuin vaan on mahdollista.
Auto rakennetaan tiukasti FIA:n historic sääntöjen mukaisesti, ei mitään vierasmoottoreita tai muita luokitttelemattomia osia. Luokitustodistuksen numero on 661 ja ryhmä 4. Moottori on alumiinilohkoinen 5.0 ja vaihteistona 4v automaatti, kaikki luokitusten mukaan. Kaikki tehdään niin tarkkaan alkuperäisen yksilön mukaisesti kuin vaan on mahdollista.
- Pikku Mersu
- Mersumies
- Viestit: 556
- Liittynyt: Ti 06.05.2003 09:04
- Paikkakunta: Itä-Uusimaa
Re: Mampe palaa radalle
ISO
GLC 300 de -21 & SLK 230 Kompressor aut -00.
ex. w168 170 cdi aut, w245 200 cdi cvt, s204 220 cdi aut, s205 220 d 4matic aut. -16 ja Smart ForTwo aut +muita romuja...
ex. w168 170 cdi aut, w245 200 cdi cvt, s204 220 cdi aut, s205 220 d 4matic aut. -16 ja Smart ForTwo aut +muita romuja...
Re: Mampe palaa radalle
Aikaa ei lie yhtään liikaa Lahteen? Sopii ainakin tämän vuoden teemaan hyvin.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Mampe palaa radalle
Harva Mersun malli paranee levikkeillä, tämä on poikkeus
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
- hismajestics
- Mersumies
- Viestit: 1764
- Liittynyt: La 16.10.2010 21:44
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Mampe palaa radalle
+1
Ja eritoten takapyöräkotelon "avaaminen" tekee autosta täysin toisen oloisen. Urheilullisen.
Ja eritoten takapyöräkotelon "avaaminen" tekee autosta täysin toisen oloisen. Urheilullisen.
//johannes
---------------------
250CE -72 M104 3,2L
Projektiketjut: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=156709
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=121349
---------------------
250CE -72 M104 3,2L
Projektiketjut: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=156709
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=121349
Re: Mampe palaa radalle
Saako levikkeitä ostettua jostakin vai joutuuko itse tekemään?
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 73
- Liittynyt: To 20.05.2010 11:00
Re: Mampe palaa radalle
Levikkeet ja muut muoviosat käytiin hakemassa Hollannista samalla reissulla kun käytiin Saksassa mittailemassa. Mukaan retkeltä tuli myös alumiininen konepelti ja vähän muutakin mukavaa.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Mampe palaa radalle
olikohan tämä sama auto vuosi tai kaksi sitten toijalan satamassa jääradalla tms? Muistan siitä pyörähtäneen ohi ja samanvärinen laitos rallikuosissa oli tiensivussa ja tunkin avulla perä ilmassa.
W210 E320cdi
Re: Mampe palaa radalle
Tuolla värityksellä ja pyöränaukoilla se rupeaa näyttämään minustakin hienommalta.
mb W115 240D-75
mb W107 sl 450/560-75
mb w123 300TDT-81
+varaosaautot
mb W107 sl 450/560-75
mb w123 300TDT-81
+varaosaautot
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 73
- Liittynyt: To 20.05.2010 11:00
Re: Mampe palaa radalle
Tallissa Valkeakosken suunnalla on taas ahkeroitu. Puhalluksen ja mekaanisen puhdistuksen jäljiltä kori näytti aika hyvältä. Sitten huomattiin, että helmapellit näyttää vähän epäilyttäviltä. Niinhän siinä taas kävi, että sieltä löytyi kroposnikkarin (turkulainen termi) tekosia. Uusi helmapelti oli hitsattu vaan vanhan ruosteisen päälle. Sitä aina ihmettelee, että mitä tällaiset tekijät oikein ajattelevat? Paskat piiloon ja rahat pois ostajalta?
Nyt kaikki on taas tehty kunnolla ja huolellisesti. Etupään peltejä ja levikkeitä on myös soviteltu paikalleen. Tuossa takaviistossa kuvassa näkyy vaihteiston ja tasauspyörästön öljynjäähdyttimet. Aika paljon pitää letkuja vetää.
Kävin perjantaina puhelinkeskustelun AMG:llä pitkään työskennelleen Saksan kontaktini kanssa. Hän kertoi, että Mampessa kokeiltiin aikanaan kolmea erilaista pakosarja/putkisto ratkaisua. Viimeisin ja paras oli sellainen, jossa putki tulee oikealta sivulta takapyörän edestä ulos. Kuvassa olevasta autosta puuttuu osa tekniikasta, myös pakoputki.
Nyt kaikki on taas tehty kunnolla ja huolellisesti. Etupään peltejä ja levikkeitä on myös soviteltu paikalleen. Tuossa takaviistossa kuvassa näkyy vaihteiston ja tasauspyörästön öljynjäähdyttimet. Aika paljon pitää letkuja vetää.
Kävin perjantaina puhelinkeskustelun AMG:llä pitkään työskennelleen Saksan kontaktini kanssa. Hän kertoi, että Mampessa kokeiltiin aikanaan kolmea erilaista pakosarja/putkisto ratkaisua. Viimeisin ja paras oli sellainen, jossa putki tulee oikealta sivulta takapyörän edestä ulos. Kuvassa olevasta autosta puuttuu osa tekniikasta, myös pakoputki.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Mampe palaa radalle
Kyllä tulee hieno
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 73
- Liittynyt: To 20.05.2010 11:00
Re: Mampe palaa radalle
Tiukka työtahti jatkuu, aikaahan ei ole yhtään liikaa. Ovet, lokarit, levikkeet ja luukut ovat maalissa. Moottori on kasausvaiheessa.
Tavoitteena olisi päästä ajamaan Mersuklubin ratapäivälle 28.4. Voi olla kova tavoite, mutta yritystä on.
Tavoitteena olisi päästä ajamaan Mersuklubin ratapäivälle 28.4. Voi olla kova tavoite, mutta yritystä on.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Mampe palaa radalle
Tehdäänkö tuosta nyt sumppu moottori? Öljypohja sen näköinen...
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 73
- Liittynyt: To 20.05.2010 11:00
Re: Mampe palaa radalle
Kyllä siihen kuivasumppu tulee. Saa konetta ja koko autoa vielä alemmas.
BBS:n pojat olisivat tehneet vanteiden keskiöt magnesiumista, mutta hinta olisi ollut sen verran huima, että tulee alumiiniset.
BBS:n pojat olisivat tehneet vanteiden keskiöt magnesiumista, mutta hinta olisi ollut sen verran huima, että tulee alumiiniset.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Mampe palaa radalle
Tuleeko vanteet BBS:ltä "mittatilauksena"?Seniorikansalainen kirjoitti:Kyllä siihen kuivasumppu tulee. Saa konetta ja koko autoa vielä alemmas.
BBS:n pojat olisivat tehneet vanteiden keskiöt magnesiumista, mutta hinta olisi ollut sen verran huima, että tulee alumiiniset.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Mampe palaa radalle
Moi kaikille
Voin yhtenä taustaryhmän jäsenenä kommentoida tuohon vanne asiaan, kyllä BBS tekee autoon vanteet mittatilaustyönä täysin vastaavat kuin nuo alkuperäiset
Voin yhtenä taustaryhmän jäsenenä kommentoida tuohon vanne asiaan, kyllä BBS tekee autoon vanteet mittatilaustyönä täysin vastaavat kuin nuo alkuperäiset
Re: Mampe palaa radalle
Isot peukut edelleen
Mukava kuulla, että BBS tekkee vielä vanhoja mallejakin... kun osaa kysyä.
Mukava kuulla, että BBS tekkee vielä vanhoja mallejakin... kun osaa kysyä.
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Re: Mampe palaa radalle
Vautsi vau. Mie taidankin pyrkiä Lahteen kahdeksi päivää töihin...
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Mampe palaa radalle
Nyt on tekemisen meininki
W115 220 -70
S204 200cdi -08
ex.W639 115cdi-08
ex:S211 270cdi -03
ex:W210 290tdt-98
ex:W202 250tdt-98
ex:W123 230TE-82
ex:W123 220D-77
S204 200cdi -08
ex.W639 115cdi-08
ex:S211 270cdi -03
ex:W210 290tdt-98
ex:W202 250tdt-98
ex:W123 230TE-82
ex:W123 220D-77
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 73
- Liittynyt: To 20.05.2010 11:00
Re: Mampe palaa radalle
Olin aamulla käymässä Tuuloksessa rompetorilla. Lähinnä etsimässä mp-osia.
Yhdellä myyntipöydällä huomion kiinnitti tuttu logo. Sehän se oli! Pienen hintaneuvottelun jälkeen pikku-Mampe lähti mukaan.
Lelu on malliltaan jotakin C111:n ja Porsche 928:n välimaastosta, mutta tarrat on ihan oikein kopioitu Mampesta, kisanumerot ja kaikki. Täytyy koittaa saisiko tekniikan korjattua toimivaksi, että saisi ajella Mampella sisälläkin.
Se aito Mampe on muuten ollut tämän viikonlopun näytteillä Stuttgartin klassikkomessuilla. Tähdellisten päätoimittaja sieltä lähetti kuvan autosta.
Yhdellä myyntipöydällä huomion kiinnitti tuttu logo. Sehän se oli! Pienen hintaneuvottelun jälkeen pikku-Mampe lähti mukaan.
Lelu on malliltaan jotakin C111:n ja Porsche 928:n välimaastosta, mutta tarrat on ihan oikein kopioitu Mampesta, kisanumerot ja kaikki. Täytyy koittaa saisiko tekniikan korjattua toimivaksi, että saisi ajella Mampella sisälläkin.
Se aito Mampe on muuten ollut tämän viikonlopun näytteillä Stuttgartin klassikkomessuilla. Tähdellisten päätoimittaja sieltä lähetti kuvan autosta.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Mampe palaa radalle
Aivan huikeeta duunia!! Ja vanteet suoraa BBS:ltä siinä menis koko mun auton budjetti.. huh huh
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: Mampe palaa radalle
Tuo lelu on muuten Rainer Buchmannin ja Eberhard Schulzin tutkielma CW311 70-luvun lopulta. Niin käsittämättömän valmiita ja hienoja autoja C111:n ja C112:n kanssa, että oikein pahaa tekee mikseivät tulleet Mersuina sarjatuotantoon. Toisaalta CW311 pääsi näistä pisimmälle Isdera-merkkisenä. Monesti niissäkin näkee kotkatunnuksen tilalle laitetun Mersun tähden.Seniorikansalainen kirjoitti:
Lelu on malliltaan jotakin C111:n ja Porsche 928:n välimaastosta, mutta tarrat on ihan oikein kopioitu Mampesta, kisanumerot ja kaikki. Täytyy koittaa saisiko tekniikan korjattua toimivaksi, että saisi ajella Mampella sisälläkin.
Se aito Mampe on muuten ollut tämän viikonlopun näytteillä Stuttgartin klassikkomessuilla. Tähdellisten päätoimittaja sieltä lähetti kuvan autosta.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 73
- Liittynyt: To 20.05.2010 11:00
Re: Mampe palaa radalle
Tässä keskiviikon ratoksi pieni pähkinä. Vastaus löytyy juutuupista: https://www.youtube.com/watch?v=DplX6lk4geg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ihmeteltiin silloin joulukuussa mikä ihmeen reikä oikeassa kyljessä on. Reikä oli tyhjä, mutta pohjasta näki, että siellä oli ollut jotakin.
Arvauksia, mikä siinä oli.
Ihmeteltiin silloin joulukuussa mikä ihmeen reikä oikeassa kyljessä on. Reikä oli tyhjä, mutta pohjasta näki, että siellä oli ollut jotakin.
Arvauksia, mikä siinä oli.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.