M111 sopivat vaihdelaatikot
M111 sopivat vaihdelaatikot
M111.940 moottori on W124 E200 peräisin ja automaattilaatikolla. Sehän on siemensin eculla joka saa kampiakselin asentotiedon vauhtipyörältä kahdelta tunnistimelta, joista toinen on magnetoitu (wikipedian mukaan). Tämmöseen pitäisi manuaalilaatikko saada vaihdettua. Minkälaiset ne tunnistimet on? Onko niitä mahdollista siirtää eriin vauhtipyörään vai onko vauhtipyörä otettava manuaali E200 tai C200 jossa luultavasti on vastaavat tunnistimet (?) vai mistä löytää sopivan. Mitkä laatikot tuommosen perään sopii?
Re: M111 sopivat vaihdelaatikot
Mielestäni tossa on vain kampiakselin asento tunnistin ja se on lohkossa...triggeri on vauhtipyörässä eli vaatii omansa manuaalin vauhtiksen sitten...ja neloskoneisen...kuutosen ei käy.
Tohon nyt käy melkein mistä mersusta vaan aski...cdi 6-vaihteinenkin käy mutta toi kytkin akselin pituus pitää varmistaa ja mikä levy käy.
Jos sulla on laatikon perästä vaijerilla nopeus mittari on oltava w124 tai w201 malleista aski ja w202 lähtien uudempiin ei sitä vaijeria olekaan eli tällöin gps mittaristoa sinne.
Tohon nyt käy melkein mistä mersusta vaan aski...cdi 6-vaihteinenkin käy mutta toi kytkin akselin pituus pitää varmistaa ja mikä levy käy.
Jos sulla on laatikon perästä vaijerilla nopeus mittari on oltava w124 tai w201 malleista aski ja w202 lähtien uudempiin ei sitä vaijeria olekaan eli tällöin gps mittaristoa sinne.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-