Elikkäs työautoksi yhtenä vaihtoehtona olen katsellut 270cdi tai 400cdi g sarjalaista(320cdi kiven alla?), mustana alle 250 ajettuna. Ikä 01-05. 5 voinen, mahd lang. Vaihtoehtoja on muutamia kun Saksasta olen katsellut. Auton rekisteröiminen suoraan kevyt kuormaautoksi Suomessa.
Haluaisin tietää sisämittoja peräluukun ollessa kiinni. Mersun omilla sivuilla oli merkitty 1760 selkänojaan. Onko vanhemmissa paljonkin eroa ja onkohan mitta otettu repsikan penkin ollessa kiskoilla eteen vai taakse vedetty?
Onko jollakin tallissa vastaava ja haluaisi olla kiltti ja käydä mittailemassa ja inffoilemassa tänne, kiitos
Petri R kirjoitti:Mitenköhän tuo kevyt-kuorkiksi rekkaus onnistunee....?
Viimeiks ku kyselin, 2016 niin pitää saada ensin Saksassa jo kuorkiksi. Tais olla joku porsaanreikä saada myös Suomessakin, siis jos on joku vanha malli; W460 tai W461...
Kiitos mitoista! Hyvin riittää mulle kun raivurit hotkasee pituussuunnassa.
No ensimmäinen katsuri jolta kyselin näytti vihreetä valoo, sanoi vain että coc todistus ja uusi valmistajankilpi isommilla painoilla ja leimalle. Katsotaan mitä veho sanoo kun laitoin tiedustelua massamuutoksista 463 ja 461 korimallisiin.. Plus toinen sanoi, että pitää olla kuormansidontaa kiintopisteitä ja kuormatilan ja kabiinin erottava seinä(sai olla koiraverkkoo jossa silmäreikä maks 4 cm)
Et aika lupaavalta kuullostanut näin alustavasti, voin inffoilla kun asia etenee. Jos sieltä joku alkaa painaan jarrupoljinta, niin täytyy miettiä tuota saksassa leimaamista, kiitos vinkistä!
Hieno homma jos onnistuu! Eikös kuorma-autossa saa olla istumapaikkoja enemmän mitä ns. pakuissa (esim. huoltoautoksi rekattuina)? 4-5-paikkainen G mese kuorkkina (ilman autoveroa maahan tuotaessa?!) ja ilman älyttömiä vuosittaisia käyttövoimaveroja kuulostaisi enemmän kuin hyvälle...mutta eiköhän sekin jotenkin ammuta alas virkamiesten puolesta...