Muutama kyssäri W218 alustasta/vaihteistosta

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
tony
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1901
Liittynyt: To 11.03.2010 14:32
Paikkakunta: espoo

Muutama kyssäri W218 alustasta/vaihteistosta

Viesti Kirjoittaja tony »

Sport/comfort nappi pylpyrän vieressä, niin pudottaako tuo alustaa, vai koventaa vain jousitusta. Jos pudottaa, niin kuinka paljon ?
Toisella puolella Sport, Ecomony tai Manual nappi, niin lähteekö auto ykkösellä, vai kakkosella liikkelle E asetuksessa ? Jos kakkosella niin, Sportilla ykkösellä, vai ? W218 -12
S204 CDI AMG
W209 240 CLK
Suksipoika
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 231
Liittynyt: Ma 30.11.2009 20:15
Paikkakunta: seinäjoki

Re: Muutama kyssäri W218 alustasta/vaihteistosta

Viesti Kirjoittaja Suksipoika »

Koita ja mittaa kuinka paljon? Pudottaa. Mun mielestä lähtee Economylläkin ykkösellä. Sama ohje pätee tähänkin, koita ?
Nyt E350CDI 4-Matic & E63 AMG

------------------------------------------
"Jonkin" verran ex mesejä laidasta laitaan.
Dieselross
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 101
Liittynyt: Ti 27.12.2016 15:03

Re: Muutama kyssäri W218 alustasta/vaihteistosta

Viesti Kirjoittaja Dieselross »

Ykkösellä lähtee economyllä. Jousitus laskee sportilla, en osaa sanoa varmaksi kuinka paljon (ehkä 15-20 mm, en ole mitannut), mutta ainakin sen verran että etupään pyöränkulmat muuttuu. Mulla on säädöt just kohdallaan comfort-asennossa ja sportilla menee jo yli toleransseista. Söi edelliset eturenkaat sisäkulmista, kun tuli ajettua enemmän sporttiasennossa.
Rossin Dieselit
C218 CLS 350 CDI 4matic -12
W212 E 220 CDI -11
W204 C 200 CDI -11
tony
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1901
Liittynyt: To 11.03.2010 14:32
Paikkakunta: espoo

Re: Muutama kyssäri W218 alustasta/vaihteistosta

Viesti Kirjoittaja tony »

Dieselross kirjoitti:Ykkösellä lähtee economyllä. Jousitus laskee sportilla, en osaa sanoa varmaksi kuinka paljon (ehkä 15-20 mm, en ole mitannut), mutta ainakin sen verran että etupään pyöränkulmat muuttuu. Mulla on säädöt just kohdallaan comfort-asennossa ja sportilla menee jo yli toleransseista. Söi edelliset eturenkaat sisäkulmista, kun tuli ajettua enemmän sporttiasennossa.
Kiitos vastauksesta. ps, nyt näkyy mullakin nopeusrajoitus navissa/mittaristossa, hyvä ominaisuus.
S204 CDI AMG
W209 240 CLK
Vastaa Viestiin