Heittää ihmeelisen paljon nuo kilometrimäärät milloin on vaihdettu osia.
Laturin vaihdoin tuossa 305tkm enakkoon ettei tien päälle tarvi jäädä sen takia.
Ei siinä vielä ollut mitään vikaa. Sit en tiedä kuinka kauan se vielä ois kestänyt.
Vesipumpun vaihdoin kans samalla kilometri määrällä.
Siinä oli laakeri väljä ja rohisi eli oli aika vaihtaa.
Kummatkin oli tehtaalta alkuperäisesti asennettu kun katsoin niiden valmistus leimoja.
Auto valmistettu loppuvuodesta 2011 eli face-lift.
Minusta tuo on ihan normaalia ainakin noilla kilometreillä.
Alipainepumpun vaihdan jossain vaiheessa.
Nehän oli alunperinkin "huono" laatusia siinä mielessä että räpättivät melkein uutena.
Sehän ei ole vaarallista. Kauneusvirhe.

Uudemmat näköjään parempi laatusia.
Se jokunen toiminta tonni, juu.
Tonni ei riitä edes osiin semmoiseen isompaan huoltoon jonka olen itse tehnyt.
Teetettynä varmaan pyöreästi noin kolme tonnia.
Silti se ei ole mikään ihmeelinen "isompi huolto".
Moottori-öljyt ja suodatin. Polttoaine suodatin, moottorin-ilmasuodatin, raitisilma-suodatin.
”Uus” alkuperäinen laturi, alkuperäinen vesipumppu runkoineen alumiininen vanhan muovisen tilalle.
Automaatin(7g+) öljyt ja suodatin. Uudet jarrulevyt +palat joka nurkkaan+nesteet.