MB 320 ML 2006 peræluukku ei aukea
Onko kellææn vinkkiæ, takaluukku ei aukea ja samalla alkoi vasemman takaoven keskuslukitus reistailemaan.
Sulakkeet on ehjæt.
MB 320 ML 2006 takaluukku ei aukea
-
- Uusi tuttavuus
Re: MB 320 ML 2006 takaluukku ei aukea
Takaluukun sisäpahvissa on pieni muovinen irrotettava luukku, josta takaluukun saa auki.rikutiki70 kirjoitti:MB 320 ML 2006 peræluukku ei aukea
Onko kellææn vinkkiæ, takaluukku ei aukea ja samalla alkoi vasemman takaoven keskuslukitus reistailemaan.
Sulakkeet on ehjæt.
Minullakin vasen takaoven lukitus joskus temppuilut. Olen elvyttänyt sen, istumalla takapenkillä ja käyttämällä keskuslukitusta avaimella, ja kun ei ole toiminut, käsin käyttämällä. Siis minulla tuo toimintahäiriö ilmenee, että ovi ei mene lukkoon, mutta alkaa toimia kun välillä rumppaa.
-
- Uusi tuttavuus
Kiitos vinkistæ.
Tæytyisi kuitenkin takaluukun avausmekanismi saada toimimaan myøs ulkoa kæsin, mistæhæn kannattaisi aloittaa vian etsiminen?
Tæytyisi kuitenkin takaluukun avausmekanismi saada toimimaan myøs ulkoa kæsin, mistæhæn kannattaisi aloittaa vian etsiminen?
Johtosarjan läpivienti saranan vierestä kannattaa tutkia. Surahtaako lukon sähkömoottori? Muistelen että tällä foorumilla oli juttua takaluukun lukosta, käytä hakua.rikutiki70 kirjoitti:Kiitos vinkistæ.
edit: No, empä tuolta itsekkään mitään haulla löytänyt.
Osaava mersun testerin käyttäjä voisi tutkia, ennen kuin alkaa enempää purkaa.
-
- Uusi tuttavuus
Johtosarja ehjæ ja sæhkømoottori surahtaa, tæytynee viedæ auto korjaamolle tutkittavaksi.
Kiitos vinkeistæ, ilmoittelen vian syyn kun saan sen tietooni.
Kiitos vinkeistæ, ilmoittelen vian syyn kun saan sen tietooni.
Voisko olla Takakontin oikean puoleisen lokeron pohjalta löytyvä boksi saanut vettä?
vastaavanlaisia oireita oli minun autossa kun kyseinen boksi pääsi kastuun.
tämännäköinen osa https://picclick.co.uk/Mercedes-W164-X1 ... 50102.html" onclick="window.open(this.href);return false;
vika korjaantui kuivattamalla ja joku elektroniikan suoja aine laitettiin vielä ettei hapettuisi.
vastaavanlaisia oireita oli minun autossa kun kyseinen boksi pääsi kastuun.
tämännäköinen osa https://picclick.co.uk/Mercedes-W164-X1 ... 50102.html" onclick="window.open(this.href);return false;
vika korjaantui kuivattamalla ja joku elektroniikan suoja aine laitettiin vielä ettei hapettuisi.
-
- Uusi tuttavuus
Kiitti vinkistæ.
Lokerossa ruti kuivat paikat.
Oiskohan lukkomekanismin moottoria rikki kun surisee mutta ei sulje jos kunnolla???
Lokerossa ruti kuivat paikat.
Oiskohan lukkomekanismin moottoria rikki kun surisee mutta ei sulje jos kunnolla???