W638 DEVIL
Re: W638 DEVIL
Myyty kamat
Viimeksi muokannut Mika_Veee, Ke 19.09.2018 10:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Vitollinen
- Vakiokalustoa
- Viestit: 195
- Liittynyt: La 07.11.2015 18:30
- Paikkakunta: Lounais-Häme
Re: W638 DEVIL
Laitoin näistä viestiä myyntipalstallesiMika_Veee kirjoitti:Juuei. Ei tää setti taida kiinnostaa ketään.
Vito veturina, kunnes ruoste meidät erottaa.
Re: W638 DEVIL
Taidan olla foorumin keukkuisin kuuntelija.
Mutta,toisaalta voi sanoa että kaikki meni hetkessä.
Mä lähden kalaan hauelle..kuha ei nappaa
Mutta,toisaalta voi sanoa että kaikki meni hetkessä.
Mä lähden kalaan hauelle..kuha ei nappaa
Re: W638 DEVIL
Juu mutta joo. Kuulemma tuo 611 eroaa henkilöauton 611:sestä, ilmeisesti eroa on etenkin ilman imurointilaitteessa joka ahdistaa.
Onko kellään tietoa ?
Onko kellään tietoa ?
Viimeksi muokannut Mika_Veee, Ke 19.09.2018 10:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: W638 DEVIL
Alla kyssäri
Viimeksi muokannut Mika_Veee, Ke 19.09.2018 10:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: W638 DEVIL
Penkinpäälliset saapuivat.
Mutta päivän polttava kysymys. Onko Vito paremman näköinen kattokiskoilla vai ilman ?
Mutta päivän polttava kysymys. Onko Vito paremman näköinen kattokiskoilla vai ilman ?
Re: W638 DEVIL
Ootko muuten huomannut että siitä kahdenistuttavan penkistä pystyy irrottamaan penkin kerrallaan kokonaan pois. Polvien takana jakkaroiden alla on 2 punasta kahvaa. Niistä kun vääntää niin "kuppipenkki" irtoa pois.
Vitonraato kirjoitti:Sulla on ihan samanväriset penkit, kuin mullakin tuossa raadossa ja samanlainen rakenne 1+2 mullakin tuo keskimmäinen penkkirivi.... enpäs ole aikaisemmin huomannutkaan, että nuo kaksi muutakin penkkiä kääntyy alas..... näköjään viut sopivasti turvavyön takana niin en oo huomannut.... aina oppii jotain uutta!Mika_Veee kirjoitti:Joo siis vaikka näin niitä saa käänneltyä. Pystytolpissa on turvavyöt, siksi tajuttoman wahva rakenne..
Re: W638 DEVIL
Jepp, mielipiteitä ? Kattokiskoilla vai ilman ? Sana on vapaa ja mielipiteet perusteluineen todella olis hieno juttu..
Mika_Veee kirjoitti:
Mutta päivän polttava kysymys. Onko Vito paremman näköinen kattokiskoilla vai ilman ?
- Vitonraato
- Vakiokalustoa
- Viestit: 315
- Liittynyt: To 08.03.2018 15:03
- Paikkakunta: Multian ja Kolhon puolivälissä
Re: W638 DEVIL
Eipä ole noin paljon tullut edes tutkittua... kas kun tuossa on pakko pitää kaikki penkit paikallaan kun sillä liikkuu liikenteessä!Mika_Veee kirjoitti:Ootko muuten huomannut että siitä kahdenistuttavan penkistä pystyy irrottamaan penkin kerrallaan kokonaan pois. Polvien takana jakkaroiden alla on 2 punasta kahvaa. Niistä kun vääntää niin "kuppipenkki" irtoa pois.
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Vitosta ei tarvi maksaa Trafille mitään - Linja-autona!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Vitosta ei tarvi maksaa Trafille mitään - Linja-autona!
Re: W638 DEVIL
Katto paffi matkustamon yläläpuolella pitäsi maalata. Se sisus-paffi. Mitens se lähteepi irti/miten se on kiinni ?
Re: W638 DEVIL
Tempomatic viiksi on paikallaan.
Osaako kukaan ohjelmoida sitä tietysti korvausta vastaan ?
YV:tä tai vastausta tänne, kiitti !
Osaako kukaan ohjelmoida sitä tietysti korvausta vastaan ?
YV:tä tai vastausta tänne, kiitti !
- Vitollinen
- Vakiokalustoa
- Viestit: 195
- Liittynyt: La 07.11.2015 18:30
- Paikkakunta: Lounais-Häme
Re: W638 DEVIL
Luulisin sen olevan reunoistaan niiden muoviverhousten takana, ja keskeltä katon tukikaarien kohdalla tarratyynyillä (vrt.tarralenkkarit). En ole sellaista itse irroittanut, olen vain nähnyt katon irtonaisena.Mika_Veee kirjoitti:Katto paffi matkustamon yläläpuolella pitäsi maalata. Se sisus-paffi. Mitens se lähteepi irti/miten se on kiinni ?
Vito veturina, kunnes ruoste meidät erottaa.
- Vitonraato
- Vakiokalustoa
- Viestit: 315
- Liittynyt: To 08.03.2018 15:03
- Paikkakunta: Multian ja Kolhon puolivälissä
Re: W638 DEVIL
Täältä asti paha sanoa kuka sen sielläpäin osaa ohjelmoida....Mika_Veee kirjoitti:Tempomatic viiksi on paikallaan.
Osaako kukaan ohjelmoida sitä tietysti korvausta vastaan ?
YV:tä tai vastausta tänne, kiitti !
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Vitosta ei tarvi maksaa Trafille mitään - Linja-autona!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Vitosta ei tarvi maksaa Trafille mitään - Linja-autona!
- Vitollinen
- Vakiokalustoa
- Viestit: 195
- Liittynyt: La 07.11.2015 18:30
- Paikkakunta: Lounais-Häme
Re: W638 DEVIL
Itselläni samanlainen tilanne edellisessä Vitossani, siihen laitettiin erään aktiivisen meseläisen julkaisema stringi (varustekoodauksen vaihto). Metsään meni, tarina löytyy tuolta: http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 2&t=179682" onclick="window.open(this.href);return false;Mika_Veee kirjoitti:Tempomatic viiksi on paikallaan.
Osaako kukaan ohjelmoida sitä tietysti korvausta vastaan ?
YV:tä tai vastausta tänne, kiitti !
Onneksi apu löytyi Raision Veholta jossa palautettiin alkuperäinen varustekoodaus ja ohjelmoitiin vakkari toimintaan, kustansi 80 juroa. Se tuntui halvalta kaiken vaivannäön jälkeen, olisinpa mennyt ensiksi sinne.
Siinä ei olisi mitään vaikeuksia jos auton varustekoodauksessa olisi se valinta jo valmiina, kun kaapeli ja liitin kuitenkin löytyvät. Tällöin tarvitsee vain laittaa starilla täppä ao. kohtaan.
Vito veturina, kunnes ruoste meidät erottaa.
Re: W638 DEVIL
Ahah okei, eli Raision Veholls siis !
Joko keltuaiselle tuli polttopuut ?
Joko keltuaiselle tuli polttopuut ?
- Vitollinen
- Vakiokalustoa
- Viestit: 195
- Liittynyt: La 07.11.2015 18:30
- Paikkakunta: Lounais-Häme
Re: W638 DEVIL
Ei vielä, no panic.Mika_Veee kirjoitti:Ahah okei, eli Raision Veholls siis !
Joko keltuaiselle tuli polttopuut ?
Siirrän keltuaisen ensi viikolla sisätalliin, laitan ne siellä lämpimässä.
Olen hitsaukset, rälläköinnit ja massaruiskutukset tehnyt autokatoksessa. Nyt alkaa olla jo viileää kittauksille ym. pohjatöille.
Vito veturina, kunnes ruoste meidät erottaa.
Re: W638 DEVIL
Peräkammarin W638 busssi alkup lattiamatto lahjoitetaan. Hae pois.
Juu siiinä maton alapuolella on se äänieristys-matto, noin sentin korkuinen.
Kts lahjoitetaan-osasto. Harmittaa viedä se kaatopaikalle.
Juu siiinä maton alapuolella on se äänieristys-matto, noin sentin korkuinen.
Kts lahjoitetaan-osasto. Harmittaa viedä se kaatopaikalle.
Re: W638 DEVIL
Jeh !
Tempomat toimii.
Viiksi siis saksasta( tais olla 639 viiksi + asennusruuvi joku 4 tai 5 mm.... W638:n) ja ohjelmointi DAS koodilla (EPC:ltä)
Hienooo miten helppoa vakkarinopeuden säädin on jälki-masentaa nyt kun tietää miten se tehdään !
Tempomat toimii.
Viiksi siis saksasta( tais olla 639 viiksi + asennusruuvi joku 4 tai 5 mm.... W638:n) ja ohjelmointi DAS koodilla (EPC:ltä)
Hienooo miten helppoa vakkarinopeuden säädin on jälki-masentaa nyt kun tietää miten se tehdään !
Re: W638 DEVIL
Penkinpäällisiä mallattu. Hyvältä näyttää. Kyynärnojan päällinen tais olla ehkä liian lyhkänen.
Meinasin laittaa kuvan mutta ajattelin että mitä turhaan.
Ja eihän mun sytän kestä tällasta..
Meinasin laittaa kuvan mutta ajattelin että mitä turhaan.
Ja eihän mun sytän kestä tällasta..
Re: W638 DEVIL
Voisiko joku ystävällisesti katsoa EPC:stä mikä on vasemman ja oikean takatukivarren numerot ?
2002 112 cdi w638
Noita tukivarsia puslineen oli vielä pari kuukautta sitten myynnissä 30 kpl puslineen, mutta nyt on ilmeisesti koko maailmasta loppu ? Noita alustan osia on ollut tajuttoman halvalla myynnissä, liekö jonkun tehtaan varaston tyhjennys meneillään vai mistä lie kysymys...(esim. Motonetissä etu-alapallonivel; maailmalta saa alkuperäisen tukivarren missä on kaikki puslat (myös se pallonivel) paikallaan; samaan hintaan...jne).
2002 112 cdi w638
Noita tukivarsia puslineen oli vielä pari kuukautta sitten myynnissä 30 kpl puslineen, mutta nyt on ilmeisesti koko maailmasta loppu ? Noita alustan osia on ollut tajuttoman halvalla myynnissä, liekö jonkun tehtaan varaston tyhjennys meneillään vai mistä lie kysymys...(esim. Motonetissä etu-alapallonivel; maailmalta saa alkuperäisen tukivarren missä on kaikki puslat (myös se pallonivel) paikallaan; samaan hintaan...jne).
Re: W638 DEVIL
Vasen taka A6383503405
Oikea taka A6383503505.
Katsoin 638.194 loppupään auton tiedoilla
Oikea taka A6383503505.
Katsoin 638.194 loppupään auton tiedoilla
Star
Re: W638 DEVIL
Kiitos ja kumarrus. Nuo takatukivarret ovat näköjään tosiaan hävinneet tältä pallolta. hArmi ja Danny.
Löytyi hyvä sivu mistä osat ja härpäkkeet löytyy http://mb-teilekatalog.info/" onclick="window.open(this.href);return false;
Onkos kukaan tulpannut egr:ää, riittääkö siihen kumipletkun sisään ruuvinpätkä vai pitääkö ohjelmistolle tehdä jotain ?
Tyhjäkäynnillä moottori 112 CDI täristää melkoisesti. Mikähän voisi tuon aiheuttaa ? Suuttimet kusee ? (tehoa kylllä löytyy ja muuten toimii normaalisti) ; tuskin kyse on pelkästään moottorityynyjen pehmenemisestä ?
Löytyi hyvä sivu mistä osat ja härpäkkeet löytyy http://mb-teilekatalog.info/" onclick="window.open(this.href);return false;
Onkos kukaan tulpannut egr:ää, riittääkö siihen kumipletkun sisään ruuvinpätkä vai pitääkö ohjelmistolle tehdä jotain ?
Tyhjäkäynnillä moottori 112 CDI täristää melkoisesti. Mikähän voisi tuon aiheuttaa ? Suuttimet kusee ? (tehoa kylllä löytyy ja muuten toimii normaalisti) ; tuskin kyse on pelkästään moottorityynyjen pehmenemisestä ?
Re: W638 DEVIL
Noniin.
Tällaista pulmia tällä qertaa..
Muuttorin takakiinnike-kumi. Iso pyöreä kiekko mistä menee pultti läpi. Lähteekö tuo pallo tuolta vetämällä vai tarviiko ulosvetäjän ?
Uus palikka on hyllyssä, mutta lähikorjaamo sanoi että tarvii jonkun erikois-ulosvetäjän XXX ??
Onko kukaan vaihtanut ? Toi on siis konehuoneen takaa tuki keulaa kohti moottori-automaattivaihteistolle ja toi pyöreä iso pompula toimii tyynynä. Tavoitteena on siis poistaa tyhjäkäynnin heilunta kun kone on lämmin
Viimeinen kuva, pallukka- kiekko nro 44
http://mb-teilekatalog.info/view_SubGro ... subgrp=060" onclick="window.open(this.href);return false;
toi pallukka-kiekko on ton näkönen, yli 10 cm halkaisiljaltaan; https://www.autonvaraosat24.fi/topran/2730085" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja mikäli Varsinais-Suomesta löytyy joku joka haluaa korjata mun peliä niin YV:tä tulemaan. Ite sydänvikasena en vain jaksa vaikka mieli tekee.
Olis iskarinvaihtoa, jne...
Tällaista pulmia tällä qertaa..
Muuttorin takakiinnike-kumi. Iso pyöreä kiekko mistä menee pultti läpi. Lähteekö tuo pallo tuolta vetämällä vai tarviiko ulosvetäjän ?
Uus palikka on hyllyssä, mutta lähikorjaamo sanoi että tarvii jonkun erikois-ulosvetäjän XXX ??
Onko kukaan vaihtanut ? Toi on siis konehuoneen takaa tuki keulaa kohti moottori-automaattivaihteistolle ja toi pyöreä iso pompula toimii tyynynä. Tavoitteena on siis poistaa tyhjäkäynnin heilunta kun kone on lämmin
Viimeinen kuva, pallukka- kiekko nro 44
http://mb-teilekatalog.info/view_SubGro ... subgrp=060" onclick="window.open(this.href);return false;
toi pallukka-kiekko on ton näkönen, yli 10 cm halkaisiljaltaan; https://www.autonvaraosat24.fi/topran/2730085" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja mikäli Varsinais-Suomesta löytyy joku joka haluaa korjata mun peliä niin YV:tä tulemaan. Ite sydänvikasena en vain jaksa vaikka mieli tekee.
Olis iskarinvaihtoa, jne...
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W638 DEVIL
Ei jaksa mykkänä
Viimeksi muokannut Mika_Veee, La 01.12.2018 20:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: W638 DEVIL
Juuba, en mäkään. Hiljaista täällä on..
Viimeksi muokannut Mika_Veee, La 01.12.2018 20:09. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: W638 DEVIL
Lukijoita vain
Re: W638 DEVIL
Nonniin.
Otin vihdoin antiikin kiinanmankanröhkäleen auki, oli niin huono raadiokuuluvuus. Meinasin että radiochippi pitää vaihtaa tai ostaa oikee mankka mutta sielltähän oli antennin piuha emolevyltä irti.
Tilasin tollasen Mersu obd-pömpelin, ei tarvi toivottavasti enää kysellä staria
Otin vihdoin antiikin kiinanmankanröhkäleen auki, oli niin huono raadiokuuluvuus. Meinasin että radiochippi pitää vaihtaa tai ostaa oikee mankka mutta sielltähän oli antennin piuha emolevyltä irti.
Tilasin tollasen Mersu obd-pömpelin, ei tarvi toivottavasti enää kysellä staria
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.